...Cennet Gözlüm...

603 211 63
                                    

Sanki yavaş yavaş süzülen bir martının kanadında hafif dokunuşuydu elerin, farzet ki hala ellerindeyim...

Düşle sevgili, düşle en güzeli, düşle zamanın bize hükmedemediği zamanları, düşle seninle bir bebeğin masum ellerinde buluştuğumuzu...

Seni sevmek ölmek gibi, seni sevmek yaşamak, ölüme koşmak, açık yaralara tuz basmak gibi, evet bunlar tam anlatamasa da Her Şey Seni Sevmek Gibi...

Sen annesinin terk ettiği bir kedi yavrusu, bense ürpertici bir yağmurun hırçın damlalarının çiçeklerini döktüğü bir garip meyve ağacı. Belki de bir tren istasyonunda bekleyen annenin korkak bakışları. Kimsesiz bir çocuğun sokakta ki ayak seslerinin her birine irkilişi.

Paylaşılmayan tek şeymiş yalnızlık... Şimdi yanında olabilirdim, fakat yaşanılası bir duyguyu kaçırmış olurdum o zaman.

Yalnızım, pencerenin arkasından yaşamın uğultusu geliyor kulaklarıma. Kendi kendime kalınca, hesaplaşmalar başlıyor hep. Bu seferde içimin kargaşasına dalıyorum. Karanlık sokakların birisinden ötekisine koşturup duruyorum.

Bil ki bu karanlıktan da korkmam, çünkü onda bulurum ruhumun diğer yarısını...

Denizim...

Biz seninle iki sevgiliydik, belki iki tren rayı kilometrelerce yan yana fakat hiç birleşmeyen. Beraber olabilme ihtimaline aşık iki yalnızdık...

Denizimsin...

Denize akardı ya bütün sular, sende toplansın istedim bütün sevgiler...
" SENİ SEVİYORUM " cümlesi seninle anlam bulduğundan beri bir kelebek misali uçuşuyor dudaklarımda. Belki de ben o kelebek olmak istiyorum, uçmak yükselip gökyüzünde seni görebilmek ... Kanatlarım dokunsa özgür ve mavi bulutlara, ılık rüzgarlarla sevişse kanatlarım. Tenimi okşasa rüzgar ve en önemlisi bulutum sen olsan, rüzgarım sen !!

Cennet gözlerine baktığım da iklimine girer kendimi savunmasız hissederim... Ateşinde erirdim, gözlerinde ki cennet bahçelerine girerdim.

Biz seninle iki sonbahar yaprağıydık. Suya düştüğümüzde oluşturduğumuz halkalar kadar çıkıyordu sesimiz ve bizi bizden başkası duymuyordu. Şimdilerde kalbimde ki küçük melekler, karıncalardan daha çalışkan ismini kazıyorlar kalbime ve güzelliğini temasa ediyorlar.
Kim bilir?

Melekleri bile kıskandırıyor güzelliğin..

-Kemal YILDIZ

-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-♡-

Selam :)
Evet yeni bolümle karşınızdayım.
Lütfen okuduysanız eger begenmeden geçmeyin. Emege saygı duyun. Emin olun begenmek 2 saniyenizi almaz...

Görüşmek üzere. :)) Kendinize iyi bakın. ;) ;) ;)

DİLDEN DEĞİL KALPTEN DÖKÜLENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin