▪○▪ UNUTTUM ▪○▪

443 183 87
                                    

Seni unutmamı söylüyorlar "ALIP YÜREĞİNİ SÖKÜP AT" der gibi..Atsam yaşayamam ki. Sensiz nefes alamıyorum her yerde kokun her yerde SEN.

Gözlerime baka baka söylediğin o şarkılar geliyor aklıma, daha önce hiç bu kadar hüzünlü olduğunu hissetmemiştim.

Ayrılığın ilk zamanları bıçaklar saplandı kalbime, geceleri sensiz uyumak istemedim ama mecburum yaşamak zorundayım.

Sensiz güneş açmaz zannederdim. Açıyor!
Zaten dünyanın sen olmayınca durma gibi bir lüksü yok... Ben bunu yeni öğrendim.

UNUT ne demekti sevdiğim GİTMEK ne demekti sende öğrendim.Aradan aylar geçti sabaha karşı dağılan sis gibi unuttum seni.. Ama hala beynimin kıvrımlarında dolaşıyor adın...Ve ben özlemek neymiş şimdi anlıyorum.

Hiç acımadı mı sanıyorsun yüreğim, sen gittiğinde?

Acıdı ;hem de ne acımak .Kalbimi söküp atıyorlar sandım, canımı bedenimden alıyorlar gibi bir acı..

Seni unutmalıydım...

Günlerce bir battaniyenin altında ağladım, eğer tek bir şansım dahi olsaydı seninle olmaktan yana, her tehlikeyi göze alırdım. Ama yoktu!

İmkansız aşkın asılıydı aramızda ..Ve ben unutmayı öğrenmeliydim artık. Kontrolü elime aldım, kalabalığa karıştım, insanlara seni anlattım ve anladım ki insanın anlattıkça azalıyor derdi. Artık sadece seni düşünmek istediğim zamanlarda geliyorsun aklıma...

Garip! Adını ilk duyduğum gün gibi heyecanlanıyorum...

Meğer ne çok sevmişim seni. Beni çoğalttığını düşünürdüm hep; gittin ben hiç eksilmedim.
Arada canım yanıyor fakat ben alıştım böyle yaşamaya...

ZOR OLDU AMA SENİ UNUTMAYI ÖĞRENDİM YOKLUĞUNDA..

•°•°•°•°•°•°•MERHABA •°•°•°•°•°•°•°•

Yine ben :)
Tekrar begenen ve yorum yapan arkadaslarima cook tesekkurler. ♡♡

Düsüncelerinizi merak ediyorum ve bekliyorum..

SİZLERİ SEVİYORUM :) ♡♡

DİLDEN DEĞİL KALPTEN DÖKÜLENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin