Bir şehir düşün SEVGİ'li...
Havasında sen kokuyorsun ve bir adam düşün bu şehirde.
Bir adam.!!
Sana aşık bir adam, yüreğinde sen yaşıyorsun...Sensizlik çok soğuktur SEVGİ'li..
Her gece bir yalnızlık üşür koynunda,
Bir deniz kenarında gözlerin durur.
Aşk dolu bir şarkıda yüreğime düşersin, Seni her şarkıda kalbime vurur.Hadi gel!!!
Tut Yüreğimin ellerinden.
Sonsuzluğa yürüyelim birlikte SEVGİ'li..Geceye bir şiir düşersin SEVGİ'li.
Sen mısra mısra gözlerimden geçersin. Seni diye başladığım her cümle, Seviyorum diye tamamlanır.Sensizliğe sarıldığım her gecem de, adımın yanına en çok senin adın yakışır..
Kalk hadi!!!
Yüreğini denize sal bu gece.
Hani taa dilinin ucuna gelip te söyleyemediğin, hani boğazına düğümlenir söyleyemezsin, hani yokluğumda kendine anlatırken ezberlediğin, hani hiç kimseler duymasın diye kendinden bile gizlediğin ne varsa koy içine...Ask'ın ilk gecesi gibi düş yüreğime.
Bir gökyüzüm olsun gözlerinin renginden, güneşi senden olsun sabahlarımın, uyanışlarım hep sana olsun,SEVGİ'li.....
-KEMAL YILDIZ
↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙↘↙
Selamlarrr
Canlarım, tatlıcıklarım, bitaneciklerim ve çikilatam
Göstermiş olduğunuz ilgi için hepinizi öpüyorum.
(hissettiniz mi? )Voteciklerinizi ve yorumcuklarınızı bekliyorum. ( sabırsızlıkla )
Bedeninize, sahip olduğunuz muhteşem ruhunuza ve en onemlisi harikulade KALBİNİZE iyi bakın..
Diger bolümde görüsürükk.
Seviyom sizi haa ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDEN DEĞİL KALPTEN DÖKÜLENLER
PoetrySeni sevmeye başladığım gün " Nasıl olsa kaybedecek bir şeyim yok " demiştim. Oysaki kendimi HESAP etmemistim..