Pepper!!!! Φώναξε και με αγκάλιασε...
Γεια σου Pepper! Ειμαι η Elizabeth!
Άνοιξε τα χέρια της διάπλατα και με αγκάλιασε σφιχτά. Δεν έχω ιδέα γιατί μου ανοίχτηκε τόσο πολύ από την πρώτη μέρα....Pepper αθωα, pepper αθωα! Έλεγε ψιθυριστά.
Αχ pepper ούτε εγω ανήκω εδώ.... Εσενα γιατί σε έκλεισαν εδώ; της ειπα.
Μωρό μπουμ αλλά όχι pepper δολοφόνος, μου ελεγε λυπημένα.
Εννοείς ότι κάποιος σκότωσε ένα μωρό που ξέρεις και κατηγόρησε εσενα; τη ρωτησα.
Ναι, ναι, είπε και δάκρυα έτρεχαν στα μαγουλάκια της.
Μην ανησυχείς pepper μου, όλα θα πάνε καλά! Της είπα με ένα βλέμμα όλο ελπίδα.
Ξαφνικά μπήκε η αδερφή Μαίρη-Ευνίκη (η βοηθός της αδερφής Jude) και με αυταρχικό ύφος είπε " Όλοι στα δωμάτιά σας"
Απογοητεύτηκα. Πήγα στο κελί. Κανεις δεν τολμά να σηκώσει χέρι σε καμία από τις υπεύθυνες... Πρέπει να προσέχουμε ο,τι κάνουμε... Είναι επικίνδυνα εδώ. Αδερφή Jude χτυπάει με μαστίγιο τους ατίθασους ασθενείς, η αδερφή Μαίρη-Ευνίκη είναι φοβιστική, ο Γιατρος Αρθουρ Άρντεν χρησιμοποιεί τους αρρώστους ως πειραματόζωα και μετα από Λίγο πεθαίνουν... Γενικά οποτε γίνεται κατι κακό, που μπορεί να χαλάσει η φήμη του Briarcliff, το κρύβουν. Κανείς δε μιλά. Προσπαθώντας να κοιμηθώ, άκουσα περίεργους ηχους. Πήγα στο "παραθυράκι" να δω. Η αδερφή Μαίρη-Ευνίκη μεγάλωνε με έναν ασθενή, ο οποίος δεν ήθελε να μπει στο "δωμάτιό" του. Φώναζε διάφορα. Έλεγε για το παρελθόν της... Τότε χωρίς δισταγμό έβγαλε ένα μεγάλο μαχαίρι από την τσέπη της και το έχωσε στο λαιμό του. Το αίμα έτρεχε σαν σιντριβάνι. Ο ασθενής έπεσε κατάκυτος. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα πέθανε. Χωρίς καμία αναστάτωση τον πήρε ο φύλακας και έφυγε, έτσι απλά, σαν δηλαδη να γινονται τέτοια επι καθημερινής βάσεως. Η αδερφη κοίταξε γύρω της, χαμογέλασε και έφυγε ηρεμη.
YOU ARE READING
A Teenager at Briarcliff
HorrorΗ δεκατετράχρονη Elizabeth Stevens κλείνεται στο Briarcliff, το γνωστό τρελοκομείο που γνωρίσαμε στο δεύτερο κύκλο του American Horror Story, Μετά από την ανησυχία των γονιών της ότι πάσχει απο σχιζοφρένεια. Γραμμένο για τους λάτρεις, και όχι του ah...