Maybe that's Karma's act

108 14 9
                                    

Ξερεις, τα εχω με τη Rachel ηλιθια! ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ? ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ? Αναρωτιεμαι γιατι μου το ειπες... Χαζοοο... Τσαμπα κοπος. Τωρα χαλασε η φιλια μας ηλιθιο. Μη μου ξαναμιλησεις!!!! Ειπε και εφυγε νευριασμενος.

Γι'αυτο δεν του το ελεγα τοσο καιρο... Γαμωτο γι'αυτο... Αλλα ολα αυτα ειναι προϊοντα του μυαλου μου, δεν ξερω πως θα αντιδρασει... Εδω και 2 λεπτα καθεται και με κοιταει...

Εεεεεμμμμ.... Να... Δε μπορω να το πιστεψω οτι σου αρεσω! Το θεωρουσα ουτοπικο! Ξερεις, κι εμενα μου αρεσεις παρα πολυ... Δε σου το ελεγα γιατι τα εχω με τη Rachel αλλα δε μου αρεσει πια. Ουτως ή αλλως και να μου αρεσε, τωρα που ειμαι κλεισμενος σε τρελοκομειο, δε θα μου μιλαει πια... Μου αρεσεις πολυ! Κι εμενα!! Ειπε γεματος ντροπη αλλα και ευτυχια

Με επιασε απο το χερι, μου χαμογελασε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο.
Του χαμογελασα. Κοιταζομασταν. Επικρατουσε σιωπη. Αλλα δεν ηταν σιωπη αμηχανιας, αλλα ανεσης. Επικοινωνουσαμε με το να συμφωνουμε στη διατηρηση της σιωπης. Ακουμπησα στον ωμο του. Μετα απο λιγο, του ψιθυρισα "Θελω να φυγω απο εδω... Φοβαμαι" . "Οσο εισαι μαζι μου δεν εχεις να φοβασαι τιποτα. Καταστρωνω σχεδιο για να ξεφυγουμε"
. "Ομως, πες οτι βγαινουμε... Τι θα κανουμε; οι γονεις μας θα μας ξαναστειλουν πισω"
Θα σκεφτω κατι τοτε... Αρκει να φυγουμε απο αυτο το μερος! Μου ειπε και αρχισε να χαϊδευει το χερι μου αισιοδοξα. Δε φοβομουν πια. Δε με ενοιαζε τοσο να φυγω. Αρκει να ημουν μαζι του. Ειμαι ευτυχισμενη. Τι αλλο θα μπορουσε να ζητησει ενα κοριτσι;!!

Εεεειιι!! Τι γινεται εδω???? Τι κανετε εδω περα??? Γρηγορα στα δωματια σας νεαροι ερωτυλοι!! Φωναξε η αδερφη jude οταν μας ειδε... Καταστραφηκαν ολα! Τι θα κανω τωρα; Θα με κλεισει στην απομονωση; Δε θα το αντεξω.
Ο James σηκωθηκε αμεσως και ειπε οτι δεν ενιωθα καλα και εγυρα στον ωμο του, για να μη μας χωρισει ολοκληρωτικα. Δεν την ενοιαζε ομως. Μας πηγε στα δωματια μας.

Τον σκεφτομαι ολη την ωρα. Μας εχουν βαλει τιμωρια να μη βγουμε για 2 μερες... Μου λειπει πολυ!! Μου λειπει οσο τιποτα αλλο!! Τα ματια του, το βλεμμα του, ο τροπος που με κοιταει, τα λογια του, οι αγκαλιες του, εκεινος. Το λεπτο το νιωθω σαν αιωνα... Δε μπορω να κοιμηθω...

A Teenager at BriarcliffWhere stories live. Discover now