Είχα φρικάρει εντελώς. Μα πώς αντέχουν να κάνουν κάτι τόσο απανθρωπο; Θέλω να φύγω!
Έφεραν ένα νέο ασθενή, James Hook λέγεται απο όσα άκουσα. Είναι ισα με εμένα. Λένε ότι είναι μυθομανης, συνέπεια παράνοιας. Εμενα μου φαίνεται φυσιολογικός... Θέλω να τον γνωρίσω. Τουλάχιστον θα περνάει πιο ευχάριστα η ώρα μου με ένα συνομήλικό μου.Δυστυχώς κάθε βράδυ ερχεται η αδερφή Jude και επιθεωρεί τα δωμάτια, γιατί δεν πρέπει να υπάρχει απολύτως τίποτα στο δωμάτιο. Ενοχλητικό!
Το απόγευμα που καθόμαστε στο σαλόνι, ήταν και ο James. Είναι κούκλος! Εχει καστανά μάτια, σαρκώδη χείλη, ένα υπέροχο βλέμμα και καστανά μαλλιά. Είναι λεπτός και μετρίου αναστήματος. Φαινόταν σκεπτικός. Πήγα και κάθισα δίπλα του.Εμ...Γεια, του είπα ντροπαλά.
Γεια.... απάντησε.
Εσυ γιατί κλείστηκες εδώ; συνέχισε.
Οι γονείς μου πιστεύουν ότι πάσχω από σχιζοφρένεια επειδή δε με πιστεύουν στο ότι κάποιος κοιμάται έξω από το δωμάτιό μου και κάνει ήχους τα βράδια... Άσε... Δεν πάνε καλά. Εσυ; του είπα.
Εγώ ποτέ μου δεν είχα κορίτσι... όμως λίγες εβδομάδες πριν, απέκτησα ένα. Με τη Rachel δε βρισκόμασταν σχεδόν ποτέ, γιατί πηγαίνει σε άλλο σχολείο, είναι μεγαλύτερη 2 χρονια και αν μάθαιναν αυτά οι γονείς μου, θα με σκότωναν στο ξύλο. Είναι προκατειλημμένοι. Δε θέλουν να κάνω σχέση με μεγαλύτερα κορίτσια. Δεν ξέρω γιατί. Δε μου έχουν πει ποτέ... Οπότε, δε μπορούσα να τη φέρνω στο σπίτι, και δεν πηγαινα στο δικό της, γιατί θα φώναζαν οι γονείς μου. Με παρακολουθούν όπου κι αν πάω. Φρικτοί γονείς!
Και, πώς γνώρισες τη Rachel? Τον ρωτησα απο ενδιαφερον.
Στο πάρτι του κολλητού μου, καθόταν μονη της, της έκανα παρέα, γνωριστήκαμε, φιληθήκαμε και τα φτιάξαμε. Είμαι πραγματικα ερωτευμενος!
Τελικά δε μου είπες... Γιατί είσαι εδώ τώρα; του ειπα.
Ααα ναι, σωστά! Να, αφού δε μπορούσαμε να βρισκόμαστε, μιλούσαμε από το τηλεφωνο, αλλά προσπαθούσα να μην ακούγομαι για να μην καταλάβουν οι γονείς μου ότι έχω κοπέλα. Όμως λίγες μέρες Αφού ξεκινησαμε να μιλάμε από τηλέφωνο, οι γονείς μου άκουγαν που μιλούσα και νόμιζαν οτι μιλούσα μόνος μου, σε καποιο φανταστικό φίλο. Ανησύχησαν και με έφεραν εδώ χωρίς να ξέρω γιατί. Και εμαθα το λογο μόλις ήρθα εδώ... μου ειπε.
Αααα... Οποτε φαντάζομαι θα με βοηθησεις να βρω τροπο να αποδράσουμε, έτσι; του ειπα γεματη περιεργεια.
Και το ρωτάς;;; μου ειπε και μου έκλεισε το μάτι.Νομίζω ερωτεύτηκα!
YOU ARE READING
A Teenager at Briarcliff
HorrorΗ δεκατετράχρονη Elizabeth Stevens κλείνεται στο Briarcliff, το γνωστό τρελοκομείο που γνωρίσαμε στο δεύτερο κύκλο του American Horror Story, Μετά από την ανησυχία των γονιών της ότι πάσχει απο σχιζοφρένεια. Γραμμένο για τους λάτρεις, και όχι του ah...