Multi media'da Barış var :)
Evet işte koladan banyo stresinden sonra yeni bir sabaha uyandım. Yataktan kalkıp ne giyeceğime karar vereceğim . Acaba ne giysem? Evvet :) buldum. Baya mini bir şort ve üstüne kısa bir tişört . Ayakkabımı ve saç aksesuarımıda seçtikten sonra tam giyinecektim pijamalarımı çıkarmış yatağın üzerine koyduğum şortu giymek için eğildiğim an kapı birden açıldı ve ben resmen yerin dibine girmiştim. Kim olduğuna bakmak için kafamı çevirdiğimde tabi tahmin ettiğim kişiydi BARIŞ! Bunun ne işi vardı burada ? Odaya girmeden önce kapının çalınması gerektiği öğretilmemiş miydi bu sıçmık suratlıya ne demek Bade Yeditepenin odasına pat diye girmek gerçekten şimdi sinirlenmiştim bir andan da acayip şekilde utanıyordum yatağın üzerinden çarşafı hemen üzerime çektin beni daha fazla üzerimde sadece iç çamaşırı varken izlememeliydi. Evet ya bu piç kurusu kaç dakikadir beni mi izliyor? Bu salağa hemen haddini bildirmem gerekiyordu.
'' Ne yaptığını zannediyorsun sen? ''
'' Ne yapmışım ? '' dedi ve piç gülüşü yaptı bu neydi şimdi?
'' Bir de ne yapmışım diyor ! Ben bir genç kızım ve sen benim odama öyle kapıyı çalmadan giremezsin!''
'' Kapını kilitleseydin ve de girersem ne olur? :D ''
'' Tamam kapımı kilitlemeyi unutmuş olabilirim ama bu sana pat diye girme hakkını vermez! Ve de Girersen işte bu olur :) '' dedim ve erkeklik organına tekmeyi bastım. :D Oyy ben ne kadar akıllıyım yaa bir daha benim odama kapımı çalmadan girmek neymiş öğrensin sıçmık suratlı :D
''Ne yaptığını zannediyorsun sen lan Bu yaptığını sana ödeteceğim bir daha benimle uğraşmak neymiş göreceksin ! :D'' dedi ve yine piç gülüşünü yüzüne takındı . Of ya bu çocuk ne kadar gıcık ya her seferinde beni sinir etmeyi başarıyor neyse hem bu salak bana ne yapabilir ki? :D
Tahmin ettiğim gibi oldu hiçbirşey yapamadı götlek.Yalnız çocuğa yazık bee götlek sıçmık suratlı falan allahtan içimden söylüyorum yoksa üvey kardeşiz falan ama ağır koyar kardeşinin böyle düşünmesi acaba o da bana karşı nasıl düşünüyor.
Kas Yığınından
(See you again dinlemenizi öneririm.)Fena geçirdi.Çaktırmamaya çalıştım.Ama bugün benim günüm şimdi birşey yapmayacağım ama akşam bittin kızım sen...
Akşam ne yapsam acaba ayaklarımı mı yıkatsam sonra ayaklarıma kussun dimi Barış malı?Evet planımı yaptım ama akşama süpriz olsun diyorum.
Dolabın önüne geçtim.Birşeye karar veremeden yatağa attım kendimi sonra acaba yapacağım şeylere nasıl bir tepki verir onu düşündüm.İlk tanıştığımızdaki tepkisi kardeş olacağımızı öğrendiğindeki tepkisi kendi kendime güldüm,hayır aşık falan değilim ben bana göre kızlar gelip geçicidir.Haa üvey kardeşsiniz ve aynı evde yaşıyacaksınız nasıl olacak o diyorsanız ben tüm yıllarımı orada geçirdiğim İngiltereye gideceğim.
Oda benden kurtulacak.Aman ben niye bunları düşünüyorum ki.Altıma gri şalvar tarzı eşortmanlarımdan giyip üstümü çıkartıp yatağı içine girdim.Uyumaya çalışsamda aklımda hep o var.
Kalktım.Kum torbasından çıkardım hırsımı...Odaya o girdi.
"İyimisin?"
"Evet "diyerek saçlarımı düzelttim.
"Peki"Diyerek odadan çıktı.Sonra yine onun sesini duydum.Önce kapısını kapattı.Tabi odalarımız yanyana olunca her şeyi duyuyordum.Sonra yeniden açtı.
"Suziiiii bana bir tane balı süt getirirmisin birde birde balını çok koy olurmuuuuuuuu? birde birde yanında senin yaptığın kurbiyeler var yaaaaa onlardan da bolca yap olurmuuuuuuuu?"dedi suzana belliki çok acıkmış minik prensesimiz.
Bende kapımı açtım.
"Bana aynısından "dedim ve göz göze geldik.Onu ilk defa bu kadar masum gördüm.Bu masumluğu o kadar uzun sürmedi.Ama güldü.
"Ne oldu?"Kaşlarıyla benim bacaklarımı gösterdi sonra kendisininkini.Aynıydı eşortmanlarımız aynıydı.
"Çıkart çabuk onları ben çıkartmam haa"
"Ne inatsın kızım sen"
"İlk defa yaşamıyoruz"deyip kapattı kapısını.
Yazardan
Bade ve Barış ikiside kapılarını kapatıp kapıya yaslanarak çöktüler.İkisinin yüzünde gülümseme vardı.Barış gönlünü kaptırmıştı minik prensese.Bade bunun farkında degil Barışta bunun farkına varmamasını sağlar.Barış bunu yaparken umarım Bade'nin kalbini kırmaz.
Akşam Barıştan
"Ee arkadaşlar ne yapalım."dedim.Emir gelmişti.Süpriz yapmış bana .Emir benim kuzenim en iyi arkadaşım ve İngilteredeki ev arkadaşım.Bade ve Hande vardı birde.
"Bana fark etmez"dedi Bade.
"Aynen"diye onayladı Hande Bade'yi.
"Lunapark"diye atıldı Emir.Sonra saatine baktı.
"Saat 00.00 lunaparkın en eğlenceli zamanları"
"Bana uyar"Dedi Hande
"Aynen"bu seferde Bade onayladı Handeyi
Lunapatkta biz king dedik Emirle kızlar karar veremedikleri için king'e bindik.Önce kızlar bizim önümüze oturdular.Sonra Badeler ben senin kolundan tutacağım hayır ben senin kavgasına girince Emir öne Handenin yanına Badede benim yanıma arkaya geldi.Yanıma oturdu.Hemen piç gülüşümü yüzüme takındım.Her seferinde onu sinir etmeyi başarıyordum.
"Kolundan tutabilirmiyim?"dedi nazikce ama zoraki bir naziklikle.
"Beni kangren etmessen neden olmasın?"dedim.
Çığlık çığlığa güzel bir macera yaşadık.
"Bade bana mısır al"
"Yada sen bana dondurma al"
"Neyden bahsediyorsun?"
"İddadan ahh pardon iddamızdan"
"Peki ama burda dondurmacı yok."
"Bul o zaman"Onun arkasınfan gittim hemde kamerayla Handede bana engel olamayacaktı.Emir onu oyalayacak.Dondurmamı getirdi.Elimdeki evin anahtarını uzağa fırlattım.
"Ahh aksilik Bade hadi sen bir alıver"bir yandanda kıyafetimdeki kamera herşeyi kaydediyordu.Sakladığım kamerayı çıkarttım.
"Hadi gelin"diye Emirle Handeyi çağırdım.
Eve geldik.Üçümüz oturduk Bade istediğim şeyleri yapıyordu.
"Üff bir meyve tabağı olsaydı ne güzel olurdu.Bade!"diyerek ellerimi çırptım.
Bade üstünde 'emret sahip' yazan önlüğüyle geldi.Meyve tabağını önümüze koydu.Elimin tersiyle tabağı ittim.
"Aaa Bade tabak düştü."
Günün sonuna gelmiştik.Bade sustu ama çok sinirlendi.
"Evet Badeciğim sana bir teklifim var elimde bazı görüntüler var.Mesela bana dondurma alman anahtarımı alman meyve tabağı herşey bana sarıl ve seni seviyorum de hepsini yakıyım yapmassan youtube,facebook,ınstagram vs yerlerde bu görüntüleri görüntüleri görürsen şaşırma."dedim.
"Beni tehdit mi ediyorsun?"
"Şu an bunu yaparak gerçek yüzünü gördümya ünüm düşsün umrumda değil"
Yeni bölüm nasıldı?
Okuyucu sayımız gittikce artıyor fakat vote ve yorum sayısı hep aynı kalıyor.Bu beni üzüyor fakat aynı hız ve hevesle yeni bölümler çıkartmaya devam edeceğim.Yorum ve votelerinizi bekliyorum.Nasıl gittiğimi merak ediyorum.