Multi'De Barış :) :)
************1 HAFTA SONRA ************
Olaylar fazla hızlı gelişti.Şu an da Türkiyedeyiz.Tedavilerim nemi oldu? Onuda halletti babam doktorumu Türkiyede bir hastanede çalışmaya ikna etti.Bilin bakalım hangi hastane? Yeditepe hastanesi Böyle bir hastanemiz olduğundan haberim yoktu :D.Laptopumdan facebook'a girim.Dolaşırken mesaj geldi.
Kerem:Beni tanıyormusun?
Bade:Böyle saçma sotu soran birisini tanımak utanç verici olurdu herhalde.
Kerem:Seni sürekli görüyorum.Belki sende beni görmüşsündür diye düşündüm.
Bade:Seni görmedim.Görmüş olsm bile ismini bilmediğim için tanıyamam seni.
Kerem:Beynim yandı.Ben senin doktorunun oğluyum.Hastanede gördüm seni birkaç kere..
Bade:Benden isteğin şey ne?
Kerem:İlla istediğim bir şey mi olması gerekiyor?
Bade:Evet
Kerem:Benim istediğim bir şey yok ama
Bade:O zaman by
Hemen kapattım Facebook'u sen beni kovamaszsın ben istifa ederim düşüncesi.
"Selam"diyerek Barış çiçeriye girdi.
"Selam"dedim.
"Ben gidiyorum."
"Peki"
"Peki"
"Peki"dışarıya çıktı.Oldu o zaman bende Barış'a benim çişim geldi lavaboya gideceğim diyim.Canım sıkıldı.Piyano başına geçtim.İçimden geldiği gibi çaldım.Bitince birisi alkışladı.Baktığımda karşımda bir adet kız duruyordu.
"Bravo tatlım gerçekten çok duygulandım."bu kızı bir yerlerden tanıyorum ama neyse
"Odama kapıyı çalmadan girme hakkını kim verdi?"
"Senin üvey kardeşin benim sevgilim"Barıştan söz ediyordu.Barıştan Barıştan
Ayağa kalktım.Dışarı çıkıp bağırabiliyorsam bağırdım.
"Barış şu sevgilini al yoksa elimden bir kaza çıkacak"
"Ne sevgilisi benim sevgilim yok o Zeynep"Zeynep denen yanımdan geçerken bir şeyler fısıldadı.
"Barış'ın sevgilisi olması fikri bile seni bu kadar sinirlendiriyorsa yakında aşkından katil oldu diye haber çıkar hakkında"
Onun pususuna düştüm yapmamı istediği şeyi yaptım.Ama bu yanına kalmaz Zeynep pisliği..
Biraz müzik dinledim.Sinirim geçmedi.Aşağıya LCW büyüklüğünde garajıma girdim.Tüm arabalarım burdaydı.Henüz hiç kullanmasam ve ne zaman aldığımı bilmesemde Ferrari bile var.Cidden yarış arabası ne yapıyor benim garajımda....
Şu an kullandığım Porche'mi yıkamak için bir duş lifi aldım.Kovaya su doldurdum.Onu köpürtükten sonra lifle arabaya vura vura sildim.Daha doğrusu dövdüm.Sonra sinirim yine geçmedi bende Barışın odasına girip kum torbasını yumrukladım.Sonra duştan Barış çıktı.Elinde havluyla kafasını kurulamaya çalışıyordu.Onu gördüğüm gibi arkamı döndüm.Çıplak değildi tabiki...
"Sen hala gitmedinmi? Ben sen gittin diye şey ettim.Yani yoksa niye giriyim dimi ama benim tek amacım kum torbasıydı."
"Arkanı dönebilirsin."Oha ne ara giyindi bu.Baktım ve baktığım gibi gözlerim belerdi.Boşuna kas yığını demiyorum ona.Üstü hariç her şeyini giymişti.sonra beyaz bir t-shirt aldı ve onu giydi.Kasları gayet belliydi.