Tesadüf

90 7 0
                                    

Multi'de Bade'nin Çocuklar için olan eğlence mekanına giderken sosyal medyaya koyduğu resim :) 

Barışın Ağzından 

"Olum benim bir şekilde almam lazım kızın gönlünü"

"Valla orası sana kalmış ben dedim sana yapmayalım diye."dedi haklıydı.

"Neyse ben kaçtım unutma herzaman kendini onun yerine koy"

"Tamam Emir sağol"diyerek Emir'i geçirdim.

Üstümü giydim.Kaykayımı alıp sürmeye başladım.Canım sıkılıyordu.Dün gece Bade'nin itiraz etmemesi yüzünden sıkıcıydı.Bizim tayfanın yanına gittim.Uzun süredir görüşmüyorduk.Zeyneple ayrıldığımızdan beri... Beni görünce şaşırdılar.

"Naber?,uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmayın bana"

"Nasıl bakalım Barış aylardır yoksun alıştık yokluğuna"dedi Zeynep

"Annem evlendi siz yoksunuz davetiye gönderdim sizlere yani e-posta olarak kusura bakmayın yetmedi davetiyeler yeni yaptıramadık."

"Neden yetmediği belli oluyor baksana üvey kardeşinin akrabalık bağları çok kuvvetli olmalı."dedi Zeynep tayfa susuyor Zeynep konuşuyordu ne oldu lan bu piçlere..Baktığımda Zeynep kaşıyla Bade'yi işaret ediyordu.

"Aaa Bade hemen geliyorum"deyip Badeye doğru ilerledim.Küçük bir kızla oynuyordu.Kendisine çok benziyen bir kızla..

"Selam"

"Selam"

"Tepkili değilmisin bana"

"Neden olayım?"diyerek küçük kızı işaret etti.Bende çöküp onun boyuna indim.

"Bir dakika sen çökerek bana 'küçük' muamelesimi yapıyorsun bunun cezasını çekiceksin biliyorsun değil mi?"dedi Bade'ye baktım gülmemek için kendisini zor tutuyordu.Elimi uzattım.

"Merhaba konsantre Bade Yeditepe bende memnun oldum.

"Ben el sıkışmaktan hoşlanmam"dedi.

"Eylül"diyerek yanağımın bir karış ötesini öptü daha doğrusu havayı öptü.

"Kıza ne yaptın?"diye sordum Bade'ye

"Sadece ona mikrop bulaştıracak şeylerden nasıl korunması gerektiğini öğrettim."Tam bir şey söyleyecekken minik tatlış bir çocuk geldi.

"Selam"dedi Eylül'e

"Selam"diye karşılık verdi.

"Bana tepkilimisin?"

"Bak sen benim kalbimi kırdın.Senden hiç beklemezdim.İsteseydin verirdim.Zaten sevenlerde böyle yapmaz mı?"

"Tabiki öyle yapar ben bir muşmulayım."dedi Eylül'de kıkırdadı.

"Tamam bir anlaşma yapalım.Ben sana mavi oyun hamurumu vereyim.Sende bana pembeyi ver.Bir daha gizlice dolabımı karıştırma."Çok tatlılar derken

"Aa bak sen Eylül olurmu hemen öyle affetmek önce bir kız trip at atki bir daha kime bulaştığını anlasın."

"Sonra Boracığım sende git ondan bir güzel intikam al."

"Ama Eylülcüğüm intikam alacağım derken bir odunsa tam bir  kütükse öküzün anlamını veriyorsa kalbini kırar."

"Ama Boracığım sen çok temiz kalpli olduğun için pişman olursun özür dilemeye gelirsin birde bakarsın karşında özgüveni XXXXXL birisi olunca amacından sapmış laf çakıyor olarak buluyorsun kendini."

"Ve Eylülcüğüm bazenleri haytına öyle insanlar giriyorki seni katil edebilecek kadar sinirlendirebiliyorlar."deyip Eylül'üde alıp gitti.Bende Boranın elinden tuttum.Annesine bir gün Eylülle kalmak istediğini söyledim.

1(Bade) 2(Barış)

1-İç güzellik en önemlisidir Eylül  davranışların çok kibar ve nazik olmalı.

2-Eğer Eylül'ü etkilemek istiyorsan kaslı olmalısın şu kum torbasına vurabilirsin.

1-İç güzellik kadar dış güzelliğinde olmalı özellikle saçların senin için biraz erken ama bir maşadan zarar gelmez herhalde

2-Saç ve sakal ilk üç sıradadır.Gerçi ikimizizinde saçları iyi sakal yok zaten.

"Sen kime aşıksın "diye sordu.

"3. kural asla panik yapma."

"Soruma cevap alamadım."

"Boşver hadi gel Eylüller bu akşam ne yapacaklarmiş öğrenelim."

"Nasıl?"

"Emin ol Bade yapacağı şeyi harfi harfine sosyal medyayla paylaşır."Dediğim gibide oldu .Çocuklar için bir eğlence mekanı büyüklerde girebiliyor.Ama öyle çocukca şeyler yok böyle müzik,disco topu vs şeylerin bulunduğu bir yer. Nereden buluyorsun Bade bunları....

Bora ve ben çok şıktık.Allahım lütfen Bade Eylüle topuklu ayakkabı giydirmemiş olsun.

O mekandaydık.Bade ve Eylül'ü gördük birisiyle konuşuyorlardı.Bade birisiyle Eylül birisiyle.Kızların yanına gittik.Madde üçü unutarak panik yaptım.

"Aa ne tesarüf bizde öyle dolaşalım dedik"Tesadüf kelimesinin en kötü hali.."

"Ne zaman dalıyoruz kızların yanındamı çıkıştamı?"diye sordu.Şşş olum noluyo lan sana.Sonra Badelerin yanındaki iki erkek benim bu halime güldü.

"Erken kalkan yol alır"

"Ha?"

"Dal"dememle kaş göz girdik.Fakat bir hata yaptım.

Bade'den

"Gerizekalı aptal"Borada durmadı.

"Gerizekalı aptal"Bu çocuk (Barış) salak..

"Harbiden malsın Barış ne öğrettin çocuğa teyzem duymasın bizi kıtır kıtır yer"Malesef ki Eylül'de durmadı.

"Harbiden malsın Bora ne öğrendin annem duyarsa bizi kıtır kıtır yer"dedi. Sonrası boş üç şey hariç..

Karşımızda duran teyzemin kızgın surat ifadesi

"Aaa ne tesarüf teyzeciğim."demem

ve Barış'ın son sözü

"sıçtık"

Eveeet 50 kişi olmuşuz bu artiş beni çoooook mutlu etti.Fakat hala yorum ve vote sayımız çok az.Önerilerinizi yorum  olarak gönderebilirsiniz.Bu arada Bade ve Barış ikilisininde isimlerini kullanarak ortak bir isim bulduk o da BADIŞ bununla ilgili olarak çok yorum bekliyorum. Artık vote ve yorumlara sınır koyma vakti geldi diye düşünüyorum.

Sınır 8 vote 3 yorum.Biliyorum az oldu ama sayımızda az.Aslında 5. bölümden sonra sınır koyacaktım ama hiç vote yok eğer beğenmiyorsanız herzaman diyoruz öneri verebilirsiniz diye.

Diğer bölümde görüşmek üzere...:D

ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin