İnstagram hesapları açıldı.
Bade:Bade Yeditepe-bade_yeditepe
Barış:Barış Akar-Akarbaris
Media Serkan
"Yaa ne duruyorsunuz?Bana bir açıklama borcunuz var."
"Bade sana inanamıyorum ya yengemin saçmalıkları işte"
"Berk eğer yalan-"
"Ya ben sana ne zaman yalan söyledim?" ikna olmamıştım.
"Bade lütfen ayrıca sen gördün annemin ölüsünü bana göstermediler.Asıl benim inanmamam gerekiyor."
"Evet ben gördüm."Ağladığımı gördüğünde gelip bana sarıldı.
"Ee ne zaman eve gideceğiz.Lütfen en yakın zamanda olsun çünkü biraz daha hastane kokusu solursam düşüp bayılacağım."
"Konuyu değiştirme çabaların hoşuma gitti ama düzgün bişeyler söyleyebilirdin Barış."dedim.
...
Barış'tan
"Tamam Mete abi siz eve gidip Bade için hazırlık yapın bende Bade ile akşam gelirim."
"Sana güvenebileceğimi biliyordum sağol Barış." dedikten sonra hastane çıkışındaki(zaten ordaydık) arabalarına bindiler.Bir daha düşündümde Bade ile hastanede yalniz kalma fikri hoşuma gitmedi degil .
Hemşireye Badeyi sorsugumda bu sorunun gerçekten de scma oldugunu anladim kiz zaten hasta nereye gidebilirki ? Kendi kendime kolidorda konusurken Bade 'nin odasinin önune geldigimi fark ettim . İceri girdigimdeki karsilastigim manzara karşısında şok olmadim değil. Şu an bade karsimda yari ciplak yani sadece sutyen ve kilotla pantolonunu giyinmeye çalisiyor haha canim ya çatidan havuza atladiginda butun vücudu hasar almis :P oha bu kızın vücudu bu kadar pürüzsüz'müydü? salak kiz hala benim odaya girdigimi fark etmedi :D aha döndu arkasina beni gorunce ne diyecek acaba? :-)
Bade'den
Bu cocuk ne zaman geldi yaa tam da ben giyinirken ne diyecegim simdi ben olamaz ya yine yanaklarim domates gibi oluyor en isi hemen odadan kovayim şu salağı .
'' Ne yapiyorsun sen burada ya hemen çık odadan Barış! ''
'' Ne bağırıyosun kızım ya ne biliyim ben senin odada giyindigini insan gider banyoda giyinir veya banyoyu akıl edemiyorsan sizin özel Yeditepe hastanenizdeyiz şu an ve bu odada gördüğün gibi giyinme kabinleri de var. ''
"Ya sen benim adımı unuttun herhalde istediğim yerde istediğim zaman giyinirim.Ayrıca giyinme kabinleri sana odaya pat! diye girme hakkını vermez.Biraz daha odada durursan kızaran sadece yüzüm olmayacak tüm vücudum kızaracak ve domatesin tam anlamıyla kendisi olacağım."diye saçmaladım.
'' Neyse Bade tamam sus artık çok konuştun kafam şişti :D ''
'' Ben mi çok konuşuyorum Barış beni daha fazla sinirlendirme hemen odadan çık! ''
'' Sen sinirlenince daha güzel oluyorsun ;) '' dedi ve odadan havalı bir şekilde çıktı.
Güzelmi dedi o? Aman ne dediyse dedi burada daha fazla bekleyemeyeceğim burası özel de olsa çok kötü kokuyor hastane kokusunu oldum olası hiç sevmemişimdir hala da sevmiyorum :P Aslında hastanede yatıp birilerinin seninle ilgilenmesi çoh hojdır ama bananeh :P ne diyorum ben ya ilgiyi her kez sever ama fazlası da zarar tab2 Neyse ben bu düşüncelerle boğuşurken üzerimi giyindim ve Barışın yanına gittim.