İhtiyacım Olduğunda Neredeydi?

76 5 1
                                    

Multi media'da Bade :)

Ceza büyük oldu.Bir hafta oda hapsi.Oda hapsi boyunca telefon yok ve en kötüsü oda hapsinden çıktıktan sonraki bir ay internet yok.

"Bade kulaklığı çıkar."diye yanıma Barış geldi.

"Huzurumun içine ettin Barış görevin tamamlandı ve kapıyı çaldığını duymadım."

"Çünkü kulağında kulaklık vardı."

"Senden kurtuluş yokmu?"

"Var bugün bayram tabi senin için İngiltereye gidiyorum."dedi.Oha ama niyeki...lan ne oluyo bana

"Oha hayvan pat diye söylemesene insanı şok oluyo"

"Üzüldünmü yoksa minik prenses"odun kütük öküz..

"Hödük yaa valla sende benim zayıf noktalarımdan yararlanmak hoşuna gidiyor galiba."

"Bak ben buraya medeni bir şekilde ayrıl-"

"Sen ve ben birde medeni hap falanmı içtin?"

Peki görüşmemek üzere diye bağırıp kapı çarptı.Ne oldu buna be

o değilde valla gidiyo ben kiminle tartışcam.Handeyle birlikte depresyona girerim ben ama...Yazık kıza bir huzur vermiyorum yaa..

"Bade hadi gel biz havaalanına gidiyoruz."dedi babam yuh be harbiden gidiyor olmadı ama bu

"Geldim."deyip aşağı indim.

"Bende gelebilirmiyim?"

"İngiltereyemi?"Oha Barış

"Kafayı falanmı üşüttün olum sen havaalanına"

"Ya gece uyuyamadım sersem gibiyim."Barış'ın yanından geçerken bişeyler fısladım.

"Tüh personel götü kesemeyeceksin"Güldü.Sadece güldü.

"Baba ben kendi arabamla gelirim"

"Olur hatta Barışta seninle gelsin"

"Olur"dedim ve birlikte sarı mini coperıma  (nasıl yazıldığını bilmiyorum affedin.) bindik.Sürmeye başladım.

"Ne oldu sana böyle bir duygusallık falan"

"Dedim ya uykusuzum."

"Peki"

"Peki"

"Peki"devamımını getirmedi.

"Gülsene biraz benimle dalga geç intikam alıyım senden sende benden al intikamını"gıcladı oldumu bu şimdi.

"Tamam o zaman sen duygusallığını yaşa bende hayatıma devam ediyim."Cevap vermedi.Arabayı durdurdum.

"Gitmiyorum"

"Peki"dedi ve arabadan indi.Yürümeye başladı.

"YETER ne olduğunu bilmeye hakkım var niye böylesin niye inatlaşmıyorsun benimle?"

"ÇÜNKÜ BURAYA BİR DAHA GELMEYEBİLİRİM.ANNEM ZİYARETİME GELEBİLİR SADECE.BAŞKA KİMSE TAYFA HARİCİNDE KİMSE GELMEYECEK YAKINIMA OLDUMU?"diye avazı çıktığı kadar bağırdı.

"Tamam gel arabaya bin öyle gidelim."

"Özür dilerim."

"Oha bugünü tarihe yazmalıyız resmen özür diledin."

Arabadaki sessizlikle beraber havaalanına geldik.Uçağa bindi ve gitti.Evet gitti.Resmen gitti.Baya baya gitti.

GİTTİ.

Barış'tan

Fazla ani bir karar oldu.Zaten gidecektim.Ama Bade yüzünden erken gittim.Herşeyi dalgaya alıyordu.Kimbilir benim gitmemle cezanın kalktığına sevinmiştir.Nedenmi Bade yüzünden gittim?çünkü ben,ben offf

BADE'YE AŞIK OLDUM.

Onu unutmak en iyisi olacak benim için.Gece onu düşünmekten uyuyamadım.

"Bayım bayım uyanın İngiltereye geldik."

"Teşekkürler"diye beni uyandıran personele teşekkür ettim.Gelmiştik.Yeni bir hayata başlayacaktım.Yani sanırım.Başlayamayacağımı biliyorum ama denemekten zarar gelmez.

************1ay sonra************

Annemlerin yanına gidecektim.Özledim annemi görsem iyi olacak.

"Annem"diye sarıldım ona kimsenin haberi yoktu geldiğimden.

"Merhaba orası nasıl ?iyimisin?kilo vermiş gibisin yoksa kötü bişeyler mi oldu?"

"Desene tutulduk soru yağmuruna ve onu sen söyleyeceksin bişey olmuş gibi."

"yoo bişey yok."

"Bak anne beni bilirsin akşama kadar sorguya"

"Herşey normal bitek Bade tedavi oluyor"dedi ve suratına  zoraki bir gülümseme yerleştirdi.

"Ne tedavisi hastamı Bade"

"Yok oğlum önceden hastaymış beyninde büyük bir tümör varmış. Onu almışlar birazı kalmış onu almamışlar.Hafıza kaybı kesin olurmuş.Artık tümünden kurtulmak için bir tedavi uyguluyorlar."

Ve benim bundan haberim yok ne muthiş.Badeyle konuşmalıyım.

"Anne biliyorsun akşam geri döneceğim.Biraz gezelim ?mi yada eve gidelim üvey babamı ve Badeyi görürüm."

"Hani kimsenin bilmemesini istiyordun? hemde Bade Amerika'da orda tedavi oluyor."Ne?

Bade'den

1Aydır yaptığım şeyi yapıyorum.Sabah kalk,kahvaltı yap (peynirle oyna),tedaviye git,biraz yürü,yemek ye,yat,film izle,yeniden yat.Güzel bir günlük rutinim var.

"Baba iyiyim yemek yiyorum zayıflamadım."diyerek soracağı sorulara önceden cevap verdim.

"Ee Bade benim Suna şey ben sana birşey diyecektim.Barış durumunu öğrendi ve şu an oraya doğru yola koyuldu."

İhtiyacım olduğunda neredeydi?

İlhamlar üst üste geliyor.Biliyorum sınır koydum ama dayanamadım.Bu bölüm fazla duygusal oldu.Diğer bölüm maceralı olacak.Bu bölümde ve 10. bölüme kadar sınır koymayacağım.Hep söylüyoruz ve söyleyeceğiz önerileriniz varsa yorum olarak bekliyoruz.

Diğer bölümde görüşmek üzere..:D


ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin