DÜĞÜN MESELESİ

194 9 4
                                    

MULTİ MEDYA DA BADE VAR


O sabah uykumun en güzel en neşeli yerinde uyandırıldım. Rüyamda kaslı,yakışıklı,liseli,basketbolcu erkekleri görüyordum.Basketbolcu erkeklerin bir tanesiyle konuşurken bana seslenen birini duydum.Hem bana sesleniyordu hemde kolumdan dürtüyordu.Tek gözümü araladım ve beni kimin uyandırdığına baktım. Baba? Babam karşımda çok şık ve heyecanlı bir şekilde benim uyanmamı bekliyordu.Ne bu hazırlık? Diye sorduğumda bana sırıtıp ayağa kalktı.

Sonra biraz uzaklaşıp ''Nasıl görünüyorum ?'' diye sordu .

'' Çok şıksın ama ben hala istediğim cevabı alamadım. ''

'' Kızım ben evleniyorum, Biliyorum bunu sana daha önceden söylemem gerekirdi ama bana kızmandan korktum. Belki şimdi bana daha çok kızacaksın ama ben Sunayı çok seviyorum. Emin ol Suna ve Barış da seni çok sevecek. ''

'' Suna? Barış? Üvey anne yetmedi bir de üvey kardeşim mi olacak ? Baba sadece bir aylığına tatile gitmiştim neden bu kadar acele ettin ki ? Ben üvey kardeş falan istemiyorum! Barış denen çocuk buraya gelirse ben de buradan giderim! ''

'' Canım kızım ben gerçekten de Sunayı çok sevdim emin ol ki sen onu o da seni çok sevecek. Bir de Barış çocuk değil hatta senle aynı yaşta.''

'' Benimle aynı yaşta mı? ''

'' Evet , şimdi bir an önce hazırlan biraz sonra annen ve kardeşin burada olacaklar. ''

'' Peki baba ama ben Barış ile muhatap falan olmam! ''

'' Tamam kızım ama onların yanında beni utandırma lütfen benim için.''

************1 SAAT SONRA************

Topukluları m ile tık tık' merdivenleri inerken herkesin gözü üstümdeydi.Bir dakika burada sadece iki kişi var.Sanırım Barış denen kişi eksik...

Tanışma fasını geçmek için can atıyorum. Babam ile Suna Hanım beni görünce ayağa kalktılar.Babam elini merdivenin sonlarına doğru zarifçe uzattı.Galiba babam da benim aksime Suna Hanımla beni tanıştırmak için can atıyor.

''Suna bu sana bahsettiğim biricik kızım Bade. Bade bu da sana bahsettiğim yeni eşim Suna.''

Suna Hanım elini uzattı bende karşılık vererek onu kırmadım.Çünkü normalde el sıkışmalardan hoşlanmam.

''Hadi yemeğe oturalım biz Barışta birazdan gelir zaten'' dedi babam.

''Üzgünüm hayatım, Barış bu akşam bize katılamayacakmış.''

Bir süre hayatım kelimesi beynimde dolanıp dursa da toparlandım. Aptal,mal,öküz,ayı Barış bizi sofrada bekletti sonra neymiş efendim işi çıkmış...

************1 HAFTA SONRA************

Giysi dolabımın önünde öylece bugünkü düğün için ne giyeceğimi düşünüp duruyordum.Barış beyle hala tanışamadık.Bari düzgün tanışalım.İlk günden birbirimize gıcık olmayalım.Kendim için diyorum onların sağlığı için daha doğrusu Barış beyin sağlığı için diyorum.

Eveeet çok güzel mini bir elbise buldum kendime. Hem vücudumu çok güzel gösterdi. Hemde çok beğendim.Dışarı çıktım.

Servisleri kontrol etmek için mutfağa giderken ayağımdaki 10 cm topuklular kaydı ve kendimi oldukça kaslı iki kol ve bir beden arasında buldum. Gözlerimi açtım etrafıma bakarken 1 çift mavi göz ile karşılaştım . İlk başta erir gibi oldum bu taşın karşısında ama hemen kendimi toparlayıp ayağa kalktım.

'' Ne yaptığını sanıyorsun sen? '' diye beni tutan kas yığınına bağırdım.

'' Hayatını kurtarmış olabilir miyim güzelim? '' diye cevap vermesi beni çileden çıkarmıştı.



İLK BÖLÜM NASILDI?

SİZCE BADEYİ TUTAN KİMDİ?

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)




ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin