TANIŞMA

118 9 2
                                    

Multi medya da Bade'nin düğünde giydiği kıyafet var :D


''Cesaretine hayran kaldım ama fazlası da zarar'' deyip oradan Suna Hanımın babamın yanına gittim. Şahit koltuğunun babamdan tarafta olana oturdum. Ardından omzumda bir el hissettim. Arkamı döndüğümde biraz önceki kucağına düştüğüm kas yığınıyla karşılaştım.

'' Senin ne işin var nikah masasında? ''

Suna Hanım : '' Aa siz tanışıyor musunuz ? ''

'' Nasıl yani?'' 

Suna Hanım : '' Bu benim biricik oğlum :D Barış Bade Bade Barış . ''

'' Ne yani ? Ben bununla mı aynı evde yaşayacağım? ''

******************

Nikah kıyıldı ve şu saçma şahitlik meselesi bitti.Babam Suna Hanımı dansa kaldırdı.Bizim yanımızdan geçerken 'hadi sizde gelin çocuklar 'dediler.Dur dur dur bir dakika ne dedin sen ?Ben bu salakla mı dans edeceğim?Hayır ama yapmayın bunu bana ....

Eğer babamın hatırı olmasaydı ben bu salakla asla dans etmezdim. Gelmiş birde önümde elini uzatıyor of baba of beni ne işlere bulaştırdın Barış karşımda sırıtıyor fırsattan istifade benimle dans edecek tabi manyak herif.

Bende mecburen elimi yavaşça  elinin üstüne koydum ama o hayvan ani bir hareketle minicik bedenimi kocaman göğsüne yasladı.Keşke onu ittire bilme fırsatım olsaydı.Şu an da kalp atışlarını dinleyebiliyordum ve gayet hızlıydılar.akciğerlerim pert durumda belimi o kadar sıkı kavramıştı ki hareket edemiyorum.

''rahat mısın fazlamı sıktım seni?''diye sordu açıkçası bu kadar düşünceli olacağı aklıma gelmezdi.

''Hemde fazlasıyla çok sıktın hemen bırak beni yoksa imdaat! diye bağırırım!''

''Sakin ol üvey kardeşim sakin tamam bırakıyorum ama bir daha ki sefere bu kadar uysal olmam şunu bir kere söyleyeyim . :D '' Dedi ve piç smile yaptı bu çocuk ne kadar tatlı yaa

''Hadi ne bekliyorsun bırak hemen beni!'' Dedim ve beni hemen bıraktı evet baya bir bıraktı öyle bir bıraktı ki sanırım kalça kemiğim kırıldı o kadar sert düştüm ye hayvan herif düşünceli falan diye düşünmüştüm ama bu resmen bir öküz!

'' Yuh! Ne yaptığını zannediyorsun sen nasıl bırakmak o öyle ya Bırak dedik de yere at demedik! ''

'' Ne oldu biraz önce beni hemen bırak diyen sen değil miydin güzelim?''

'' Güzelim müzelim senin kafan iyi mi ya sen kim oluyorsun da bana güzelim diyorsun?''

'' Senin kardeşin :D ''

'' ÜVEY kardeşimsin üvey olduğumuzu asla unutma!''

'' Neyse ya seninle bu sıkıcı konuşmaya biraz daha devam edemem hadi bye bye . '' dedi ve bana sarıldı onu hemen ittirdim diyemem tabi ittirmeye çalıştım oda gitmeyince ayağına tekme attım o acıyla biraz inledi ve ayrıldı benden.

'' Sen ne yapıyorsun ya bir daha bana sakın dokunma!''

'' Sakin ol güzelim bir kere sarılmaktan bir şey olmaz ilk sarılmada yemem seni merak etme :D :D ''

'' İyi be hadi yürü git işine ! '' Dedim ve gitti.

************ 2 GÜN SONRA ************

"Baba ben şu Barışla kalmasam.Beni teyzemlere falan bıraksanız.Olmadı Handelere giderim olmaz mı?"

"Hayır kızım biz Sunayla balayındayken sizde Barışla evde oturacaksınız"

"Ya baba sana ilk defa yalvardım bence birdaha düşünmelisin bu fırsat bir daha ayağına gelmez."

Hepsi boş babam ve Suna Hanım tam 2 hafta balayına çıkacaklar bense evde Barış denenle beraber oturup boş boş dizi izleyecekmişiz.Aslında bana 'Barış'ın düğünde seni ittirdiğini söylüyorsan aranızdaki problemi çözmeniz için güzel bir fırsat bence' demişti.Sonuç olarak 1 hafta ne yapıyorsak birlikte yapacakmışız.Diğer hafta dilediğimizi yapabilecekmişiz.

Eğer bu şekilde gidersem 100 kiloya varırım ben deyip önümdeki dondurmayı koyup Barış Beyle ilk günümüzün üzüntüsüyle merdivenleri çıkmaya başladım.

Spor kıyafetlerimi giyip aşağıya doğru yola koyuldum.O kadar uzun olmasa da bana göre merdivenler uzadıkça uzuyordu.

Aşağıda Barış'ı spor ayakkabısını giyerken gördüm.

"Ooo Barış Beyler yataktan kalkabilmiş sonunda!"diye sitem ettim.

"Kusura bakma böyle kaslar ve böyle boy için uyku ve yemek gerekiyor. Sabahlara kadar film seyredip dondurma yemekle olmaz bu işler."

"Ne yapıyım ben senin kasını boyunu!"

Bir dakika bu bendim sabahlara kadar film seyredip dondurma yiyen...Bir dakika işte şimdi sabrım taştı.Benim boyumla dalga geçmek haa..Belki onun yanında küçük  kalabilirim ama bu dalga geçebilmesi anlamına gelmez.

"Benimle dalga geçmenin cezasını fena çekiceksin biliyorsun dimi!" dedim sinirle çünkü öyle olacak.

"Peki neyse cezası çekicez mecburen "dedi ve küçümseyerek baktı.Bunu sana ödeteceğim Barış göreceksin.

************1 SAAT SONRA************

Kas yığını Barıştan

Spordan eve dönüyorum.Bade Hanımın cezası ne olacak acaba...

Boyunun benden kısa ve bedeninin minik olması hoşuma gitmiyor değil şu topuklu denen baş belası ayakkabılar olmasa daha iyi aslında...

Kapıya vardım.Anahtarı unuttuğum için kapı zilini çaldım.Cezası bu olamaz değil mi beni dışarıda bırakIlmaz. Ama.Ama bu sıradan birisi değil ki bu Bade Yeditepe cezası daha büyük olmalı.Bade de beni doğrulayarak kapıyı açtı.İçeri girdim.

"Selam güzellik hazırladın mı cezamı?"diye sordum.Bende az ibnelik yapmıyorum :D Bu dediğime sinirlenip

"Bak bakalım hazır mıymış "dedi.

Yukarıya doğru çıkmaya başladım.Odama girdim.Direk banyoya girdim.Çok terlemiştim. Güzel bir duş iyi gelebilir.Suyu açtım.

FISKİYEDEN COLA AKMAYA BAŞLADI.

Sonra Bade 'den bir ses geldi.

"Ah Barış kusuruma bakama söylemeyi unutmuşum Cola'yı seversin diye düşündüm."deyip kahkaha attı.

Cezam bu olamazdı değil mi?

Biz üvey kardeş olarak ne güzel bir tanışma yaşadık gerisini düşünemiyorum bile...

Eeeevet yeni bölümü uzun ve hızlı yazmaya çalıştım.1. günde 12 kişi görmüş ve bu beni çok heveslendirdi umarım bu hızla devam ederiz.

Yorum ve votelerinizi bekliyorum :D

Bir de önerileriniz varsa yorum veya mesaj olarak bekliyorum. :)


ÜVEY KARDEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin