Multi de Berk yani Bade'nin kardeşii :D Bölümü beğenmeniz dileğiylee :)
Burası gerçekten sıkıcı.Barış bu duruma itiraz etti.Sonuç:Barışla birlikte çalışacağız.Tabiki otelde değil şirkette.Şimdi Zeynep salağın vereceğim ceza ne olsaki... Onuda planladıktan sonra babamı aradım.
"Baba burası çok sıkıcı"
"Senin için yapabileceğim bir şey varmı?"
"Yok"
"Peki kızım benim şimdi toplantılarım var üst üste kapatmam gerek."
"Suna ile evlenmeni bu yüzden istemedim.Beni ihmal ettiğin gibi onuda edeceğini biliyordum."Dedim ve anında kapattım.
Babamla hiç tatile çıkmadık.Annem öldüğünden beri...Babamdan nefret ediyorum.Bu sadece tatile gidemediğimiz için değil.Annemi aldattığı için Anneme gözümün önünde tokat attığı için...Arabaya atladım.Havaalanına gidiyordum.Biletim yoktu.Direk ilk gördüğüm İstanbul uçağına bindim.Tabiki beni tanıdıkları için bir şey diyemediler.
İstanbul'a kadar gözümü kırpmadım.Sonunda geldim.Ağlıyarak eve girdim.Cici annem peşimden geldi.Bu sırada bir şeyler duydum.Barışta buraya dönüyormuş.Çatıya çıktım.Sesizce ağladım.Çok sessiz.Tıpkı annemin yapığı gibi...
"Bade iyimisin canım?"
"Git başımdan!"
"Bade babanı çağırmamı istermisin?"
"Def ol!"
"İyi değilsin!"
"SİKTİR GİT!!"Boğazım yırtıldı resmen.Ve aşağıdan bakan babam ve Barış..Bu kadar hızlı vardığına göre özel jet ayarlamışlar.
"BADE"Babam sinirlendi.Ve çatıya çıktılar.Gülerek babama baktım.
"Senden nefret ediyorum pislik."
"Bir şeye sinirlenmişsin belli ki niye sinirini Sunadan çıkarıyorsun."
"Kimden çıkaracağımı sana mı soracağım."
"Normal değilsin"
"KANLI BİR HAVUZ,ÇATIDAN BAKAN SEN,KANLAR İÇİNDEKİ ANNEM!"sonra biraz durdum.
"Bu görüntüyü gören 14 yaşındaki bir çocuk ne kadar normal olabilir?"
"Bak Bade haklısın ama-"
"Dur biraz o sensin"diyerek Sunayı gösterdim.
"Babam annemi seninle aldattı."
"YETER BADE SUS DEFOL GİT ANNENİN YANINA SENİN ÖFKE KONTUROL PROBLEMİN VARSA ANNEMİN SUÇU NE SENİDE BABANIDA İSTEMİYORUM GEBERİN!"
"Baksana haklısın ölüm belkide bir kurtuluştur!"Deyip koştum.Ve atladım.Başîmda hissediğim bir acı ve gerisi boş.
Barış'tan
Şu anda hastanedeyiz.Bade'nin anneme bir nevi orospu demesi zoruma gitti annem öyle birisi değil.Annem geldi ve yanıma oturdu.
"Bak oğlum ben sana bir şey itiraf etmeliyim.Bade haklıydı."Ayağa kalktım.Benim gibi hastanede ayağa kalkacaktı.
"Ne diyorsun ya sen!Senin yüzünden katil olabilirim."Diyerek ağlamaya başadım.
"Oğlum bak lütfen böyle yapma "
"Hepsi bir kazaydı.Ben Metenin evli olduğunu bilmiyordum.Öğrenince ayrıldıkki zaten"
"Önemli olan o değil sensin senin evli olman"Şu bir dakikadır yaşadıklarımı 4 yıldır yaşıyor olsaydım kafayı yerdim.Bade yine iyi dayanmış.Doktor çıktı.