אנדי חיכתה בקוצר רוח למכתב מג'ושוע, היא ידעה שהוא סיים לקרוא את הספר, היא ידעה גם שהמכתב צריך להישלח ממש עכשיו.
היא עדיין כעסה. אחרי המריבה עם מירנדה, מירנדה נכנסה לחדרה, זה די הרגיע אותה שהיא לא צריכה לראות את הפנים המתנשאות שלה.
אנדי משתנקת כאשר אימייל מג'ושוע נראה בדואר נכנס. היא לא מהססת ופותחת אותו.
היא כבר מכירה את האימליים של ג'ושוע, לטוב ולרע. "כן!" היא צווחת בשמחה וקופצת על הספה. "לעזאזל, כן!" היא קופצת משמחה ומוסיפה לזה קולות של שמחה מחרישות אוזניים.למרבה ההפתעה, ג'ושוע התלהב עד מאוד מספרה החדש של אנדי.
הוא נוחתת בחזרה אל הספה.
המחשבה שחלפה בראשה זה שהיא באמת צריכה לדבר עם הארי. הוא בטוח יישמח בשבילה, אך הוא נעלם, או למעשה בעצם ברח כשהיא ומירנדה רבו.
אז היא פותחת את הסקייפ שולחת גם ללוק, גם לאמנדה וגם לג'יימס את ההודעה המשמחת.
כמובן שהיא לא שוכחת גם להודות לג'ושוע במכתב ארוך שמהלל את שמו ומתחנף לעבודתו.
הוא במהירות מחזיר לה הודעה של המקומות שבהן הוא קבע לה ראיונות. החל ממחר.
אחרי זה היא עושה שיחה קצרה לגבי כריכת הספר.
המחשבות שלה מצופות באגו, על כמה שזה הולך להיות נפלא, שזה יהיה הדבר הבא.
"הארי סטיילס!" היא קופצת ממקומה כשהארי מופיע בפתח הדלת. "ג'ושוע אהב את הספר שלי!" היא אומרת בהתרגשות כשהוא נכנס וארשת הפתעה נוחתת על פנייה כשאמנדה נכנסת אחריו .
הוא שותק.
"אמנדה," אנדי מבולבלת, "הי, קבענו או משהו?" היא שואלת. הכל נמחק מראשה, סיכוי גדול שהיא קבעה משהו שברח מראשה.
אמנדה מחייכת, "לא," היא מנידה בראשה, "את האמת באתי בשביל הארי." היא מביטה בהארי שמפלס את דרכו למטבח.
אנדי מהנהנת, היא לא מצאה שום הקשר בין אמנדה להארי, אך לא אמרה דבר.
"ג'ושוע אהב את הספר שלי." היא אומרת לה ואמנדה מחבקת אותה בחוזקה.
"אני שמחה בשבילך!" אמנדה מאלצת את שרירי פנייה להתאמץ לחיוך. לא שממש אכפת לה.
אנדי צוחקת, לא מוסיפה מילה על שהספר יוצא עוד חודש או שהיא מחר צריכה להיות כבר בניו יורק.
כשהארי עושה הכל רק לא להקשיב לה, אנדי מעוותת את פנייה.
"הארי?" היא שואלת, "קרה משהו?"
עיניו הירוקות נישאות אלייה.
הרצון העז שלו לחבק אותה בחוזקה וללחוש לאוזנה מזל טוב שיתק אותו. הוא שמח בשבילה, איך אפשר שלא.
כשעייניה האפורות מביטות בו בדאגה הוא לא יכל שלא להתמוטט, וכשהיא שוב היא אומרת את שמו הוא מאלץ את שפתיו להיות כחוט, רק לא לחייך למשמע קולה.
לעזאזל, הארי חיבב עד מאוד את אנדי, ואולי בגלל זה כעסו עצום וגם החרטה על אמנדה.
"הארי?" היא שואלת, "עשיתי משהו?"
הארי נאנח, "זאת ממש שנת הצלחה." הוא נשען על מרפקיו מולה בשולחן הקטן.
זה היה ספק חיוך גאווה ספק חיוך לא מבין שעלה על פנייה של אנדי. "הספר." היא אומרת, "ובכן אפשר להגיד זאת." היא מחייכת את חיוכה הממכר.
"טוב, לא רק זה." הארי אומר, "טוב, כן, הוצאת ספר, היה לך כמעט סטוץ, שברו לך את הלב, הלכת ושכבת עם ג'יימס. כלומר, את לא בתולה אנדי," הוא אומר ומרים את קולו, "זה פאקינג נפלא!" עיניו הופכות לזועמות וכהות.
"אני לא מבינה הארי." אנדי מקמטת את מצחה.
הארי פולט צחוק מריר, "בחייך, דווקא הוא?" הוא שואל.
"הארי אתה מוכן להסביר לי מה לעזאזל נכנס בך? אתה שיכור או משהו?" אנדי קמה לכיוונו בכדי לבדוק אותו מקרוב, אך שכף ידה מתקרבת אליו הוא מעיף אותה ומתרחק.
"תשאלי את ג'יימס." הוא מחייך.
"מה הקשר ג'יימס!" היא צועקת, ספק מעצבים ספק מיאוש. "מה עובר אלייך הארי?" היא ממשיכה להרים את קולה.
הוא מניד בראשו לשלילה וכשפתיו באות לשאול אמנדה קוטעת אותו.
"הוא מדבר שטויות." אמנדה מגלגלת את עייניה, "נלך לך הארי או שאתה רוצה לספר את הבשורה עכשיו?" עייניה מביטות בהארי כאילו היה מושא ההערצה.
הארי נאנח.
"איזו בשורה?" אנדי שואלת והארי מניד בראשו.
"לכי לחדר, אני כבר בא." הוא אומר לאמנדה שמהנהנת שבויה לקולו ועושה כדבריו.
אנדי נאנחת כאמנדה הולכת.
"אז אתה ידיד טוב של אמנדה עכשיו?" היא שואלת. "אתה מעדיף אותה על פניי." היא מחייכת. זה מציק לה, לעזאזל, אם הם ידידים טובים, אם הארי יבלה איתה יותר, אם הארי מעדיף אותה, לעזאזל. כן, זה מציק לה, זה תמיד הציק לה.
הארי רוצה להניד בראשו לשלילה, להגיד לאנדי שהיא טועה, שהוא אחרון שייבחר באמנדה על פנייה אבל לאחר מכן זה מכה בו, הוא בחר אותה על פנייה ואז כמו מכה חזקה זה מכה בו שוב, אנדי בחרה בג'יימס על פניו.
הוא פגוע, אך אין לו על מה, הוא יודע שאין לו על מה. אבל הוא קיווה או לפחות חשב שאנדי כן מרגישה משהו קטן אליו. לעזאזל, הוא טעה.
"אני ואמנדה יוצאים אנדי." הוא אומר בארשת פנים קרירה וקול עמוק.
הבעת פנייה של אנדי קופאת. זה מציק לה, לעזאזל, אם הם ידידים טובים, לא, הם חברים, הם יוצאים. לעזאזל. כן, זה מציק לה, זה תמיד הציק לה, ודווקא הארי שיודע יותר מכולם עד כמה זה מציק לה.
אנדי מהנהנת, לא שיש לה משהו לעשות, החתול השחור כבר עבר בינה לבין כולם.
"מזל טוב." היא לוחשת.
הארי שותק.
כשהארי נעלם אל תוך החדר אנדי מסתגרת בחדרה.
המזוודה עומדת ארוזה, מחר בבוקר היא כבר לא תהיה כאן, רק חבל שלא ייצא לה לספר למישהו. למעשה, ספק אם נשאר לה מישהו.
YOU ARE READING
Be Strong For Me - H.S Fanfic Hebrew
Fanfiction"בבקשה," קולו חלש, הוא מתחנן, ספק אלייה ספק לאלוהים. "את חזקה." הוא משכנע את עצמו, "הם באים," עוד הבטחת שווא, הם אפילו לא בדרך, הוא יודע. אבל כף ידו אוחזת בחוזקה את כף ידה הקטנה, "עוד קצת," הוא לוחש לאוזנה ומנשק נשיקה קרה את מצחה, "את חייבת להיות ח...