(21) חזקה - אחרון חביב

1.1K 114 160
                                    

פרק אחרון חביב ודי.

הארי ואנדי גרו יחד כבר חמישה חודשים. אנדי לא הסכימה לעבור מדירת בת דודתו של הארי, היא גם לא הסכימה לוותר על הרהיטים המוזרים בטענה שזה מוסיף טעם שמח לבית.

החיוך הגדול ביותר התגלה על פניו של הארי שאנדי, לעומתה של אמנדה, לא רצתה להיפטר מהכלבים.

וכמו סדרה קיטשית במיוחד, כל יום היה יום מקסים, נפלא, רומנטי ומאושר.

הם היו זקוקים אחד לשנייה.

הצרה הגדולה ביותר של אנדי הייתה המבטא הבריטי, שלמרות זמן הרב שהיא מתגוררת בבריטניה היא עדיין דבוקה במבטא האמריקאי והמציק שלה, לדעתה לפחות.

הארי מצא את המבטא שלה מתוק. הוא תמיד מצא את המבטא שלה מתוק, כבר ביום הראשון שאמרה את שמו. כמה שהוא אוהב שהיא אומרת את שמו.

השמיים החליטו לשמוח היום, הארי רצה לחשוב שזה בטח בגלל שהם שמעו הוא לוקח את אנדי לטייל היום. אבל לא שזה משנה, ככה או ככה, השמיים האירו פנים אפילו השמש חשפה ושלחה קרני שמש חמימות.

הוא נושק לשפתייה של אנדי, "את יפה היום." הוא מודיע כשהם יוצאים אל הרחוב הראשי.

היא מרימה את גבתה, "אתמול לא הייתי?" היא צוחקת.

"כל יום את יותר." הוא שוב נושק לשפתייה החמות והמתוקות.

"הארי סטיילס, תפסיק להחמיא לי האגו שלי בסוף יתפוצץ!" היא צוחקת ומשלבת את אצבעותייה באצבעותייו.

הארי שוב נהנה ממגע כף ידה, אולי רק אלוהים, ישו, מריה הקדושה והוא רוצה לחשוב שאולי גם קצת אנדי, יודעים עד כמה שהוא אוהב אותה.

"לוק מתחתן." היא מודיעה לפתע.

שאנדי חזרה להארי הוא הכריח אותה להתקשר גם ללוק, גם לג'יימס, גם לאמנדה ואף גם למירנדה. ולמרות העיוות פנים שהיא שמעה את שמה של מירנדה, היא התקשרה לכולם. ואף הצליחה לשמור על קשר הדוק עם לוק וג'יימס. ולהארי, זה לא הפריע לו כלל, הוא ידע שאנדי רק שלו.

"מזל טוב," הארי צוחק, "מתי זה קרה?"

היא מגחכת, "גם אני הייתי בשוק. מסתבר שחודשים וחצי יש לו חברה בשם ויקטוריה."

הארי מקמט את מצחו במחשבה, "חשבתי שאמא שלו נפטרה. הוא עדיין חוגג?"

"נרצחה." היא מתקנת וממשיכה, "וכן, הוא מרגיש שעדיין צריך לחגוג." היא אומרת ומוסיפה, "אני שמחה שהוא חושב ככה."

Be Strong For Me - H.S Fanfic HebrewWhere stories live. Discover now