(20) בהצלחה

862 100 43
                                    

אנדי פוקחת את עייניה ומגלה שהשעה שתיים בלילה.

"שיט." היא לוחשת.

עייניה שטות, עוד "שיט." אחד נפלט משפתייה כשהיא מגלה שהארי ישן לצידה והשיט השלישי נפלט כשהיא מגלה שהיא והארי עירומים תחת השמיכה.

היא ממהרת לקום מהמיטה ובשקט חירשי היא לובשת חזרה את שמלתה ואוספת את חפצייה.

היא מרגישה אכולת רגשות אשמה וכמו גנבת היא אורזת הכל בדממה, מייחלת בכל רגע שהארי לא יתעורר.

כשהיא לא מוצאת את הטלפון שלה היא נכנסת ללחץ.

מבלי לשים לב היא מפילה את הסלסלה על השולחן.

היא קופצת למשמע הרעש ומייד עייניה שטות להארי.

הוא לא התעורר.

למזלה.

אבל כשהיא רצה לשירותים היא מפילה בטעות את ידית הדלת, "שיט." היא קופצת בבהלה.

"אנדי?" הארי מלמל.

אנדי מתקדמת על קצות אצבעותייה, יוצאת מנקודת הנחה שהוא חצי רדום ובעוד רגע יחזור לישון. אך היא טעתה, הארי מתיישב על המיטה, שיערו פרוע וגופו חושף קעקוקעים רבים שאנדי לא זכרה מהלילה.

"אנדי?" הוא משפשף את עיניו ומביט בה בעיניים עייפות. "את הולכת?"

"לא צריך לפנות את החדר או משהו?" היא לוחשת.

היא לא ציפתה שהארי יתעורר. למעשה, היא תכננה לברוח ולא לראות אותו לעולם.

"אני לא בטוח. למה את ממהרת?"

אנדי, ששמה את נעלייה ומנסה כמה שיותר לא להביט בהארי שחושף את שרירי בטנו, לא ענתה.

"אנדי למה את ממהרת כל כך?" הארי שואל שוב, הפעם בתוקפנות.

אנדי הנידה בראשה וקמה על רגלייה, "ראית את הטלפון שלי?" היא מתעלמת משאלתו.

הארי מהנהן, מבט חסר רגישות על פניו, "הוא צילצל באחד בלילה, שלח לך אלפי הודעות." הארי מרים את הטלפון שלה שהיה לצידו.

אנדי חוטפת את הטלפון מידו. שלל הודעות מת'ור ובנוסף שיחה בודדה.

אנדי מייחלת לכך שהארי לא באמת חיטט או שם לב מי שלח הודעה.

"לא נפרדתם." הארי קובע.

אנדי מרימה את מבטה אל הארי, הוא נראה פגוע.

"הארי אני-" אנדי מתחילה לדבר אך הארי קוטע אותה, והיא בליבה מודה לו על כך, לא היה לה מה לומר להגנתה. לא צריכה להיות לה הגנה.

"אני לא מבין אותך אנדי, מה לעזאזל עבר עלייך?" הוא שואל.

היא מתיישבת בקצה המיטה, משפילה את מבטה, "אין לי מושג הארי."

Be Strong For Me - H.S Fanfic HebrewWhere stories live. Discover now