Mély levegőt vettem majd felbontottam a levelet.
"Kedves Alexa!
Tudom h most utálsz,tudom h fáj és hidd el nem így akartam, hogy meg tudd. Amber terhes, már 6 hónapja együtt vagyunk. Ne hidd azt, hogy nem voltál jó barátnő,tökéletes vagy! De rá kellet jönnöm, hogy te jobbat érdemelsz nálam. Elszakítottalak a családottól,a barátaidtól, az otthonodtól,az életedtől. Csodálom, hogy egy ilyen csodás lány, hogy tudott beleszeretni egy ilyen kretén tuskóba mint én! Még egyszer és utoljára bocsánatot kérek,mindenért. A vitákért,a durvaságomért,a hazugságaimért. Remélem egyszer meg tudsz nekem bocsátani és tudom h meg fogod találni a neked valót.
Hiányozni fogsz, Harry xx"-Hiányozni fogsz,Harry....-ismételtem el még egyszer. Szemeim könnyesek voltak és a padlóra rogytam. Az egész lényem remegett és légzésem,szívverésem gyorsított tempót vett fel.
Nem nekem való? Jobbat érdemlek? Tökéletes barátnő vagyok? 6 hónapja együtt vannak? Amber terhes? Úristen!
-Alexa örülnék ha fel vennéd azt a kurva telefont! Mi a faszomért van neked olyanod ha nem használod? Hm? Hívj visza de kibaszott gyorsan mert nincs időnk baszakodni!- báttyám mély reggeli hangját hallotam meg a hangrögzítőmben ordibálni. Úristen Cal,visza kell hívnom. MOST!
Felálltam a földröl és a telefonomat kezdtem el keresni. Miután megtaláltam lehuppantam a kanapéra és Cal számát kezdtem el tárcsázni.
-Nah végre, hogy használod azt a kibaszott telefont!
- Neked is jó reggelt Cal,igen képzeld használom. Mi volt ilyen sürgős? - hangom nyugodt volt és a mondat végét már szinte elröhögtem mivel elképzeltem Cal ideges pofáját.
- A csinos kis seggedet azonnal a szobádba vonszolod és elkezdesz csomagolni,ugyanis Londoni idő szerint fix 5kor indul a géped! - hangja parancsoló volt,és ahogy észrevettem élvezte a helyzetet.
-Cal,az Istenit! Még jegyem sincs,akkor meg hogy a kibaszott életbe ülnék fel a gépre?
-A futár mindjárt ott lesz vele- igaz, hogy nem láttam de fogadni merek, hogy most egy ezer wattos mosoly van az arcán.
-Oké. Am akkor én megyek is csomagolni. Szia Calum!
- Szia Alexa! Várunk!
Pont amikor bontotta a levelet megszólalt a csengő. Elvonszoltam magam az ajtóig és kinyitottam. A futár volt ott a repülőjegyemmel. Elvettem,megköszöntem ( hogy ne tartson kibaszott bunkó csitrinek) majd az orrára csaptam az ajtót. Ennyit erről ;)
Pfu 2 óra. Csomagolnom kell.******
16:25
Viszonylag hamar öszecsomagoltam és elkészültem. Megusztam 2 nagy bőröndel, 2 kisebb bőröndel és 2 kistáskával. Wow,ezt fel kell írni valahova.
A taxi most jött meg,búcsút vettem a háztól majd a csomagjaim kiséretében beültem az autóba. Hiányozni fog London,de túl sok az emlék! Barátaim nem nagyon voltak,csak Harry-vel vannak emlékeim,és a hülye haverjaival.A reptéren lecsekkoltam majd a repülőgépre szálltam. Egy szőke fiú mellé kerültem akin rengeteget nevettem mivel mindig történt vele valami. Vagy leöntötte magát,vagy beragatt a wc-be, vagy roszabb esetben amikor felállt ráesett egy utasra. Szegénynek nem egy álom út volt,az már biztos.
*******
Fáradtan szálltam le a repülőgépről. Cal lent várt a repülő előtt. Ahogy megláttam futni kezdtem felé,szószerint a nyakába ugrottam. Erős és szeretet teljes ölelésbe fonódtunk ösze,nagyon hiányzott már ez az érzés. Kézen fogva sétáltunk el a csomagjaimért.
Az autóban Calum nagyon bámult,ami már kicsit kezdett zavarni.
-Miért nézel ennyire?
-Ugye tudod h rohadt szép lettél? Eddig is az voltál de most....- szemei ragyogtak és büszkén néztek rám - Annyira hiányoztál Alexa!
- Te is nekem Cal- megöleltem,hiányzott már az illata,az érintése.
*******
A házunk előtt állok,kicsit feszült vagyok,Calt várom. A csomagjaimmal bajlódik, ami csak mosolyt tud rajzolni az arcomra. Hirtelen hátulról valaki megölelt. Anya. Az én drága édesanyám.
-Hiányoztál kicsim. Örülök hogy itt vagy! - hangja angyalian csengett,imádtam! Imádom, és imádni fogom,öröké! Csodálom anyámat,apám halála után két céggel bajlódott a válság miatt és még ott volt a halál okozta fájdalom. Erős aszony, és megbírkozott minden gondal.
-Te is nekem anya! - szemeim ragyogtak a boldogságtól. Megöleltem anyát. Jó volt újra a védelmező ölelésébe bújni.
-Khm....Segítenétek?- Cal jelent meg előttünk,akinek még a szájában is táska volt. Anyával először elnevettük magunkat de utána segítettünk felvinni a cuccaimat a szobámba. Semmi sem változott.
A szobámba vagyok,az ágyamon fekszek és gondolkodom. Jó újra itt lenni. A Harrys dolog még mindig fáj de kezdek rájönni, hogy igaza volt.
-Vacsora,gyerekek!- anya kiabálása pont jókor jött.
Lerohantam a lépcsőn és leültem az asztalhoz. Beszélgetünk,nevettünk. Kiderült, hogy Cal egy bandában van benne és majd bemutatja a tagokat is. Anya szerint nagyon szimpatikusak. Majd meglátjuk. Sajnos a Harrys storyt el kellet meséljem de sikerült nem el sírnom magam.
Boldogan feküdtem be az ágyamba. Itthon vagyok, a szeretteimmel,a családommal. A saját szobámban vagyok, a saját ágyamban, az én kis világomban.
A telefonom rezegni kezdett. Egy SMS.Feladó:Abby
Helló kislány,nekem nem is szólsz, hogy haza jöttél? :PFeladó:Alexa
Szia :D Bocsi a családdal akartam lenni. Egyébként honnan tudod? :)Feladó:Abby
Calum ;)Feladó:Alexa
Áhám,mióta vagytok ti ilyen jóban? :PFeladó:Abby
3 hónapja ;) Holnap tali? :DFeladó:Alexa
Benne vagyok :) 12re legyél itt! :DFeladó:Abby
Igenis kapitány :D jó éjt Alexa xxFeladó: Alexa
Jó éjt Abby xxA telefonomat felraktan töltődni és már a másnapon filozófáltam. Mielőtt elaludtam egy erős kezet éreztem a derekam köré fonódni, túl fáradt voltam így nem törődtem vele. Hamar elnyomott az álom.
Bocsi a helyesírási hibák miatt xx