Ezek szerint még mindig szeret! Ó Luke én is szeretlek! Nem is tudod mennyire! Bárcsak lenne bátorságom elmondani, hogy ki is vagyok.
-Aranyosak lehettetek- mosolyodtam el.
-Jah, csak hogy annak már 7 éve.- hangjából szomorúság érződött.
A szobába csend telepedett le.Csak néztük egymást,sokszor a pillantásaiból azt vettem ki mintha felismert volna,ami kicsit megijesztett. A csendet egy ajtócsapódás zavarta meg. Abby. Egy fekete térdigérő ruhát viselt amelynek nem volt vállpántja és kicsit dekoltázsos volt. Merész ruha Abby. Haja ki volt engedve és szeme erősen ki vol festve feketére.
-Helló-belló gyerekek!-száját mosolyra húzta. Először engem ölelt meg utánna pedig Luke-ot. Elénk állt és elkezdett minket méregetni. Ekkor lépett be Calum is. Lassan Abby háta mögé bújt,kezeit a derekára tette.
-Nagyon sexy vagy ebben a ruhában- suttogta és Abby fülcimpájába harapott.
-Hello Calum,látom ma reggel is kanosan ébredtél- kacsintott rá Abby és elhúzódott tőle.
-Most lettem igazán kanos cica.
-Milyen pekh.....engem meg éppen most terrorizál a mikulás- huncut mosoly jelent meg Abby arcán, élvezte a helyzetet.
-Akkor most lógva hagysz? - nézett rá kikerekedett szemekkel Calum.
-Úgy biza- nevetett fel Abby és kiment a szobámból.
Calum arcát nézve Luke-al hangos nevetésbe kezdtünk.
-Ne nevessetek vadbarmok- pufogott Cal és leült mellénk.- Már mióta udvarolok neki és semmi.
-Próbálj meg kevésbé kanosan- puszit nyomtam arcára majd Abby után mentem. A konyhában volt,limonádét csinált.
-Én is kaphatok? -kérdeztem mosolyogva.
-Persze.
-Ugye tudod, hogy a bátyám beléd van esve? - kérdeztem huncutul.
-Igen,tudom- Abby arcára pír szökött - De nem akarok róla beszélni.
-Abby te most elpirultál? - Tudni kell, hogy Abby nem az a fajta akit könnyen zavarba lehet hozni.
-Nem- nézett rám szégyenlősen.
-Deeeeeee- nyújtottam el az "e" betűt.
-Halgass és idd a limonádéd- kezembe nyomott egy pohár limonádét amit egyből lehajtottam. Hiba volt. Kurva hideg volt. Fura arcot vághattam mivel Abby úgy elkezdett nevetni, hogy majdnem magára borította a limonádéját.
-Mit nevetsz Abby? - Luke jött a konyhába én pedig azonnal komoly arcot vágtam.
-Mindegy,nem.....érdekes- Abby a "nem érdekes" közt hagyott egy kis szünetet mivel Calum pont akkor lépett be egy szál boxerbe a konyhába. Mi tagadás a bátyám ténleg nagyon jól nézett ki,ám meglepett egy kicsit, hogy Abby-t ekkora mámorba tudja ejteni.
-Holnap próba lesz, Alexa Abby jösztök?
-Még szép,hogy megyünk! -egyszerre válaszoltunk Calum kérdésére.Luke telefonja rezegni kezdett,hívják.
-Halló? Igen,szia Amber....oké,máris megyek. Én is,puszy,szia.-Luke száját egy sóhaj hagyta el.-Mennem kell- sütötte le szemeit.
-Oké haver,holnap Ashtonéknál!- kezet ráztak majd engem és Abbyt megölelt.
-Sziasztok- köszönt el és hangjából érződött a szomorúság.
-Szia-köszöntünk el korusban.
*Luke szemszöge*
Nem szivesen hagytam el a Hood rezidenciát. Alexa olyan ismerős. Igaz, hogy nem ismerem de úgy érzem, hogy szivesebben lennék vele mint Amber-el. Gyönyörű lány,az emo kifejezetten jól áll neki,csinos,okos...és még sorolhatnám.
Lassan elérem Amber házához ahol ma sem úsztam meg a kutya puszikat. Undorodva töröltem meg az arcom. Fúj,undorító kutya nyál.
-Luke drágám- egy kényes hang hangzott el az ajtó felül. - Csak hogy ide értél,már úgy vártalak.- Egy puszit nyomott számra majd a ház felé húzott. Rikítós rózsaszín ruha volt rajta egy mégrikítóbb tűsarkúval.A szobájába mentünk ahol elkezdett nekem magyarázni,persze én nem figyeltem,máson járt az eszem. Alexán. Néha bólogattam.
-Luke drágám,te nem is figyelsz! - kezdett újból nyávogni- Kin jár az eszed Luke? Egy másik lányon? Megcsalsz?- szemei könnyesek lettek. Jaj ne,megint kezdődik.
-Nyugodj meg Amber,nem! Téged szeretlek!- megöleltem majd egy csókkal jutalmaztam.Hemmings,hazugságból 5-ös!- Amber, én most haza megyek,nagyon fáradt vagyok és holnap egész nap próba! - megint hazudtam,de már úgyis mindegy.
-Oké,akkor majd találkozunk- puszit nyomott ajkaimra- Szia Luke drágám.
-Szia- köszöntem el és elindultam hazafelé.
Kijutottam a poklok poklából élve, szuper! Nem értem miért vagyok együtt még ezzel a libával,hiszen már nem szeretem,és az ágyban sem olyan jó. Szakítani fogok vele! Alexa biztos jobb barátnő lenne! Jaj már megint Alexa! Luke te megőrültél! A gondolataimba annyira belemerültem, hogy észre sem vettem, hogy hazaértem. Bementem a házamba majd egyenesen a tusoló felé vettem az irányt. Hamar lezuhanyoztam, ám amikor kijöttem a tusoló alól megszólalt a csengő. Ki lehet az ilyen későn? Magamra kaptam egy boxert és ajtót nyitottam. Nem várt személy fogadott az ajtó előtt.
-Szia - mosolygott rám
-Szi.....szi...Szia.- zavarban voltam. Mit kereshet Ő itt?
-Nállunk hagytad a telefonod,gondoltam viszahozom.- átnyujtotta nekem a készüléket.
-Köszönöm - csak ennyit tudtam mondani,még mindig sokban voltam.
-Hát akkor én megyek is- már indult volna el de viszahúztam.
-Várj,Alexa. Nincs kedved bejönni?- reméltem, hogy a válasz igen lesz.
-Hát nem is tudom - húzta el a száját- Na jó legyen,de nem maradok sokat.
Beinvitáltam a házamba, és míg ő végig nézte a házam felöltöztem. Sokáig beszélgettünk,nevettünk,pizzát rendeltünk,hülyültünk, számot cseréltünk. Sok érdekes dolgot megtudtam róla. Olyan éjfél lehetett amikor hazavittem. Dudorászva és boldogan vezettem hazáig az autót.
Az ágyamban feküdtem amikor megrezzent a telefonom.
Feladó:Alexa
Nagyon jól éreztem magam,köszönöm szépen Lukey! ;)Feladó:Luke
Nincsen mit ;) Máskor is szivesen várlak. Jó éjt hercegnő :D xxFeladó:Alexa
Neked is Humor Herold xxBoldogan aludtam el,az alatt a 7 év alatt még sosem éreztem ilyet.