12 rész

1.8K 119 4
                                    

Luke melkasán ébredtem. A szobában sötét volt és csak a Hold világított be, így gondolom van már vagy 11 óra. Megnéztem a telefonom és ténleg. 11:30,mi pedig Lukeal már 5 óra óta alszunk. Viszafordultam Lukehoz és amint eszembe jutottak a történtek egy mosoly jelent meg az arcomon. Kibaszott jó volt.
Gyengéden megcsókoltam Lukeot mire felébredt. Szemeit el kezdte dörzsölni és felült.

-Mennyit aludtunk?- kérdezte mély hangján.

-Sokat-vágtam rá mosolyogva.

-Jól vagy? Nem fáj semmid?- mellém bújt és tekintete az enyémet kereste.

-Jól vagyok - egy lágy csókot adtam ajkaira.- Ideje lenne lemenni nem? - kérdeztem és lelöktem magunkról a takarót. A földre dobott ruhadarapjaimat össze szedtem és felvettem őket. Utánna odaadtam Lukenak a ruháit és felkapcsoltam az éjjelilámpám.

-Én akartalak felöltöztetni- nézett rám Luke és száját lebigyesztette.

-Majd máskor Hemmo - kacsintottam és bementem a fürdőszobába hajamat elrendezni. Kis idő múlva bejött Luke is és ő is elrendezte magát.

Kézenfogva mentünk le a lépcsőn. Ashton és Micheal lent táncoltak. Amint látom újra elemükben vannak.

-Kurva életbe Calum állj már meg.- kiabált Abby

-De csikiz cica- hisztizett Calum és rácsapott Abby fenekére. Amint megláttam őket elkezdtem nevetni. Abby Cal ölébe ült,vele szembe és sminkelte. Vagyis megpróbálta.
Cal ahogy meglátott minket félig kisminkelve oda szögdécselt hozzánk és átölelt minket.

-Tudom, hogy megdugtad te köcsög- suttogta Luke fülébe majd mosolyogva eltávolodott.

-Kajás vagyok- ordította el magát Micheal de meg is bánta mert Ashton lelögte a kanapéról mert a fülébe ordított. - hey buzi vagy?

-Nem, én tökély vagyok- jelentette ki Ashton önelégülten.

Becsoszogtam a konyhába és kinyitottam a hütőt. Amint láttam ezek vettek pizzát,kivettem és megmelegítettem. Felültem egy bár székre és elkezdtem enni.

-Kapj el- visította Abby és Calum hátára ugrott. Calum nem számított rá így pofára bukott pont melletem.

-Abby- ordította Calum

-Itt vagyok a hátadon életem - mosolygott Abby.

Miután megettem a pizzát Lukehoz mentem. Kezeit derekamra csúsztatta és szemeimbe nézett.

-Nem vagy éhes?- kérdeztem és a konyha felé biccentettem.

-Nem,köszi- mosolygott rám. Felmentünk a szobánkba és bevetődtünk az ágyba. Bekapcsoltuk a Tv-t és öszebújva keresgéltünk egy normális műsort.

Mivel nem volt egy sem kikapcsoltuk és csak néztük egymást. Luke a hajammal játszott én pedig gyönyörű égszínkék szemeit vizslattam.

Ajkai enyéimre tapadtak, lágyan csókolt. Nyelve bejutást kért a számba amit meg is adtam neki. Luke maga alá fektetett én pedig beletúrtam hajába. Kezei blúzomhoz vándoroltak és elkezdte egyre feljebb és feljebb húzni. Éreztem h már most kemény neki,nagyon is.....

*******

Reggel kopogásra ébredtem. Luke levette kezeit a derekamról és kikászálódott az ágyból. Felvett egy köntöst és kinyitotta az ajtót.

-Jó reggelt Luke- köszönt Abby.

-Jó reggelt.

-Ezt nektek hoztam, gondoltam jól jöhet- fogalmam sincs, hogy mit hozott mert csukva volt a szemem de furdalt a kiváncsiság,nagyon.

-Oh köszi Abby,nagyon rendes tőled.- mondta Luke

- Én akkor nem is zavarok tovább. Szia- köszönt el Abby

-Szia- Luke becsukta az ajtót és azt a bizonyos kapott dolgot letette az éjjelszekrénykére,gondolom.
Finom illat járta át a szobád. Ez csak nem? Gofri!!
Szemeimet kinyitottam és Luke felé fordultam.

-Jó reggelt szépségem- köszönt és egy csókot adott. -Nézd, Abby hozott nekünk ágybareggelit. - egy tálcát tett az ágyra amin gofri volt és nutella.

-Farkas éhes vagyok- jelentettem ki és Lukehoz bújtam.

Elkezdtünk enni,jah bocsánat,amit mi csináltunk az zabálás. Miután elpusztítottuk a kaját zohanyozni indultam. Vagyis ez volt a terv,csak, hogy megszédültem és a földre estem.

-Basza meg Alexa! - Luke azonnal odajött és felvett menyasszonyi pózba. -Azt hiszem jobb lesz ha veled megyek. - bevitt a fürdőszobába és velem együtt bemászott a tusolófülkébe. Mostmár kezdett viszajönni az erőm. Megmostam a hajam és a testem,majd miután Luke is készen volt kimásztam. Bementünk a szobánkba és felöltöztünk.

-Min gondolkodsz ennyire? - Luke hátulról átölelt.

-Mi lenne ha nekem is lenne száj pc-m? -kérdeztem és szembe fordultam vele.

-Komolyan gondolod? - húzta fel Luke az egyik szemöldökét és egy mosoly jelent meg arcán.

-Igen- mondtam és megcsókoltam - szeretném ha ma délelőtt ez megvalósulna - jelentettem ki.

-Akkor gyere,menjünk- húzott ki a szobánkból Luke.

Amikor a kijárati ajtóhoz értünk Calum utánnunk kiáltott. -Hey, hová mentek?

-Ajak pc-t csináltatni nekem - kiabáltam visza.

-Hogy micsodát? - kérdezte de az orrára csaptam az ajtót. Upsz.

Luke udvariasan kinyitotta nekem az autó ajtaját és miután beültem ő is beszált a volán mögé. Elindította az autot. Egész úton nevetgéltünk szórakoztunk és meséltünk egymásnak.

-Megérkeztünk - szólalt meg Luke és kinyitotta nekem az ajtót.

Kézenfogva besétáltunk egy kisebb épületbe.

-Hey, Joe- szólt a pult mögött lévő izmos pasinak Luke.

-Hello Hemmings - üdvözölte és kezet fogott vele - Miben segíthetek?

- Ő itt a barátnőm, Alexa és egy ugyanolyan ajak pc-t szeretnénk neki mint nekem, és ugyan oda ahol nekem van.

-Oké,gyertek velem.

*****
Nemsoká meglett az ajak pc-m. Eszméletlenül jól állt. Bevalom kicsit fájt de túléltem.Lukeal beültünk az autóba és hazaindultunk.

-Jó áll- kacsintott rám Luke.

-Köszi- fejemet az ablaknak támasztottam és szemeimet lecsuktam. Nagyon fáradtnak érzem magam.

-Hogy a rákba tud ez ennyit aludni? - hallotam meg Calum hangját. Ki akartam nyitni a szemeimet de nem ment. Csak annyit éreztem, hogy valaki felvesz az ölébe,bevisz a szobámba,letesz az ágyra majd betakar. Mi történik velem? Miért érzem ilyen roszul magam?

You&Me[Luke Hemmings]Where stories live. Discover now