Lukeal éppen versenyeztünk a deszka pályán amikor megszólalt a telefonom -Állj meg - intettem Lukenak.
-Szia Abby,mit szeretnél?
-Alexa,a ház előtt vagyunk..
-Jah upsz - vettem el magam - a lábtörlő alatt van a kulcs,menjtek be,mindjárt jövünk- hadartam el egy szuszra és bontottam a vonalat - Mennünk kell - jelentettem ki.
-Miért? - Luke mellém gurult és lebigyesztette ajkait.
-Abbyék várnak - adtam neki egy gyors csókot és elindultam.
Kézen fogva gurultunk egymás mellet és beszélgettünk.
Amikor megérkeztünk pizza illat csapta meg az orrom,a konyhába sétáltam ahol Michael és Ashton ügyködtek.
-Hát ti meg? - szólaltam meg és megöleltem Ashtont.
-Pizzát csinálunk - puszilta meg az arcom Mikey.
-Wow,ilyet sem csináltok sűrűn - nevettem fel - Abby,Calum? - néztem kiváncsian Ashtonra.
-Itt vagyunk - Calum és Abby dugta be a fejét az ajtón.
-Alexa- hallotam meg Luke ordítását.
-Konyha - ordítottam vissza mire Ashton felszisszent mert pont mellette álltam - Upsz bocsi.
Luke hátulról hozzám bujt és fejét vállamba fúrta.
-Nah végre kész - sóhajtott fel Michael és kivette a pizzát.
-Akkor mehetünk is enni - csapta össze a kezét Abby - Mikey kérlek hozd a pizzát - kacsintott Mikey-ra aki motyogott valamit de engedelmeskedett.
A nappaliban lévő nagy asztal köré ültünk. Luke velem szembe ült,melletem Abby és Ashton. Calum Abbyvel szemben és Michael mellet. Az asztalra felkerült a pizza. A fiúk mohón falni kezdték míg mi Abbyvel maradtunk a civilizált étkezésnél.
Miután mindenki jól lakott Calum egy üveg bort vett elő és boros poharakat. Mindenkinek töltött majd megszólalt - Koccintsunk az új házra és Alexára és Lukera. Legyetek sokáig együtt - kocintottunk majd megittuk a bort.
-Mi lenne ha kimennénk fürödni? - kérdezte Ashton.
-Haver,még fürdőgatyánk sincs - nézett rá értetlenül Mikey.
-De Lukenak van - kacsintott Ashton.
Felmentünk a szobánkba és mi miután Abbyvel kiválasztottuk a megfelelő fürdőruhákat a fürdőszobába vonultunk. Rajtam egy sima fekete míg Abbyn egy fekete fodros fürdőruha volt. Hajunkat felgumiztuk és egy egy törölközővel a kezünkbe kimentünk az udvarra. A fiúk nem voltak sehol,csak álltunk amikor hirtelen valaki felkapott és a vízbe ugrott velem. Ugyanez történt Abbyvel is. Luke és Calum nevetve másztak ki és futni kezdtek,mi persze utánnuk. Abby Calumra ugrott én pedig kibuktattam Lukeot.
Luke és Calum egymás mellett feküdtek mi pedig rajtuk ültünk.
-Tesó,én asszem feladom - suttogta Calum Lukenak.
-Jó ötlet - egyezett bele Luke és megcsókolt.
-Nah akkor jösztök vagy sem? - hisztizett Mikey.
-Megyünk - mondtuk kórusba és nekifutásból ugrottunk be a medencébe.
-Játszuunnnk - Luke felvett a nyakába,Abbyt Calum és Mikeyt meg Ashton. Sokáig küzdöttünk egymással míg Mikey és Abbyt sikerült lenyomni.
-Ügyes voltál szerelmem - csókolt meg Luke.
-Alexa,jösz napozni? - kérdezte Abby.
-Oh persze,hogy megyek - válaszolt helyettem Mikey picsás hangon.
-Menj a faszomba Clifford - röhögött Abby.
-Na de Abby- szólalt meg Calum mire Abby csak kinyujtotta rá a nyelvét és lefeküdt az egyik napozó ágyra. Követtem példáját.
Az egyik percben békésen pihentem míg a másik percben arra ébredtem,hogy a levegőben vagyok,utánna meg a vízben. Ashton a földön fetrengett Abby pedig Mikeyt kergette.
-Irwin,az anyád jó Istenét! - visítottam el magam és Ashtont a lábától fogva berántottam a vízbe. Kergetőzni kezdtünk amibe persze a többiek is beszálltak.
*******
3óra fürdés után a házba vonultunk. A fiúk az első emeleten míg mi Abbyvel a második emeleten készülődtünk.-Nagyon jó volt ez a mai nap - szólalt meg Abby miközben a hajamat vasalta.
- Igen - mosolyodtam el. Kopogtak. - Szabad - Louis jött be Joy-al és Hectorral - Oh,köszi Louis - Louis bicentett egyet majd kiment - Gyere ide Hector - Leült mellém és nézte ahogy Abby bajlódik a hajammal.
Joy Abby mellé ült.-Nah végre kész - jelentette ki Abby.
-Köszi - adtam egy puszit az arcára.
A kutyákkal az oldalunkon lementünk a fiúkhoz.
-Nos hát azt hiszem mi lassan megyünk - Nézett rám Calum - nagyon jól éreztük magunkat.
Mindenkit megöleltünk majd kikisértük őket.
-Mit szólnál ha felmásznánk a tetőre? Ma állitólag csillag hullás lesz - bújt hozzám Luke.
-De mégis hogy? - néztem rá furán.
-Az egyik vendégszobába tetőablak van - kacsintott rám és felfele kezdett húzni.
Nagy nehezen kimásztunk a tetőre. Luke vállán pihentettem a fejem.
-Remek volt ez a mai nap - szólalt meg.
-Igen, az volt - helyeseltem.
-Örülök, hogy ilyen csodállatos barátnőm van mint te - adott egy puszit a számra.
A szemeibe néztem - Szeretlek Luke.
-Én is téged Alexa,mindennél jobban és örökké.
Szorosan egymáshoz bújva és ölelkezve néztük a csillagos eget.
Boldog vagyok vele. Ő az igazi,az egyetlen aki ténleg boldoggá tud tenni. Ő az életem és örökké vele akarok lenni. Egymásnak lettünk teremtve és ez így van rendjén. A kapcsolatunkat senki és semmi nem tudja megszakítani,se most sem máskor. Luke életem szerelme. Szeretem és szeretni fogom amíg élek.
THE END
Hát ennek is vége....Szerettem ezt a könyvet. Nagyon szépen köszönöm a 8k nézettséget,a 661 vote-ot és az 52 commentet. Hálás vagyok nektek ezért. Második évadon még gondolkodok....nem tudom,hogy folytassam e vagy sem. Köszönök nektek mindent és nagyon de nagyon szeretlek titeket ❤❤❤
Aby xx