20 rész

1.3K 107 2
                                    

-Örülnék ha felvennéd azt a kibaszott telefont Luke Hemmings! Itt állok a ház előtt - a hangrögzítőben Abby hangja csendült fel. Hallotam amint Luke matat valamit az éjjeli szekrényén majd egy nagy puffanás.

-A rohadt életbe - Leesett. Hangos nevetésbe törtem ki - Heey ne nevess - mellém bújt és itt ott csikizni kezdett.

Felé fordultam és gyönyörű szemeibe néztem.

Megcsókolt. Istenem de puha ajkai vannak. Kezei derekamról lejebb vándoroltak. Nőieségemet kezdte el simogatni.

-Menned kellene- nyögtem bele csókunkba.

-Még van egy kis időnk - morogta és maga alá fordított.

Csípöjét az enyémnek nyomta.

*Luke szemszöge*

Miután Alexával "hancuroztunk" egy kicsit elindultam Abby után. Megálltam a kiszemelt házhoz lévő közeli parkhoz és szemeimmel Abbyt kerestem. Nincs itt. Előkaptam telefonom és felhívtam.

-Hol vagy?

-Neked is szia Hemmo. Amh mindjárt a parknál.

-Várlak - bontottam a vonalat.

Leültem egy padra és csak bámultam ki a fejemből.

5 perc múlva cipő kopogást hallotam meg. Felemeltem a fejem. Abby felém jött. Haját kiengedte, fekete napszemüveg,szagatott fekete nadrág,pink felső és fekete tűsarkú.

-Szia- köszöntem és megöleltem.

-Hello. Mehetünk? - kérdezte egy mosoly kiséretében. Bólintottam. A ház felé kezdtünk el sétálni - Remélem tetszeni fog a ház. Direkt olyat kerestem ami hozzád és Alexához passzol.

-Alexával ugyan olyan az ízlésetek szóval nem aggódom - mosolyogtam rá.

-Megérkeztünk- egy 2 emeletes krém színű ház előtt álltunk meg. Előre ment és kinyitotta az ajtót.

Követtem.

Bementünk a házba.

Egy kisebb szobába léptünk. Fehér falak és az ajtófelöli oldal vörös színű. Egy fehér fogastartó és egy kulcstartó volt az ajtó mellet,vele szemben egy nagyobb tükör alatta egy cipő tartóval.

-Én elmegyek a konyhába leellenőrizni pár dolgot. Nézz körül addig - kacsintott rám Abby és eltűnt.

Az előszobából a nappaliba kerültem. Bézs szín pompázott a falakon,fekete bőrkanapék és nagy plazma Tv. Itt ott egy egy kisebb polc amin könyvek vannak és egy kandalló ami családiassá teszi a szobát. Az ajtóval szemben volt egy nagyobb üveg fal aminek a közepén egy üveg ajtó ami az udvarra nyílik.

Az üvegrész két oldalán két ajtó volt. Az egyik a fürdőszobába vezetett ami krém és sötét barna színű volt.Jobb oldalon volt a lépcső és mellette még egy ajtó ami a vendégszobába vezetett. A vendégszoba falai mogyoróbarna színben pompáztak, fehér bútorokkal.

Az első emeleten egy dolgozó szoba volt ahol a szürke és az arany szín jelent meg, fekete bútorokkal.

Egy hálószoba ami bézs színű volt szintén fekete bútorokkal és az ágy felett fekete nyomtatott betűkkel "Mr and Mrs Hemmings" volt írva. A szobából egy kisebb fürdőszoba nyílt ahol a csempe fekete fehér volt.

Egy mozi terem volt még és egy fürdőszoba ahol szintén a krém és a sötét barna csempe szerepelt.

A fürdőszoba ajtó mellet ujabb lépcsőfok helyezkedett el.

Mekkora ez a ház...

A második emeleten 5 szoba volt. Volt egy szoba amelyben szürke falak voltak,fekete tapétával és bútorokkal. A mellette lévő pedig sötét lila fekete tapétával és fekete bútorokkal.

Gondolom ez a gyerekeknek...mert Abby azt mondta, hogy 2 gyerek szoba van.

A 2 szóbának közös fürdőszobájuk volt és közös erkélyük.

Egy edzőterem volt még és mellete még egy fürdőszoba. A folyosó végén még egy vendégszoba volt ami mellett egy másik erkély.

Jézus Mária mennyi szoba....

Leballagtam a földszintre és bementem abba a szobába amit kifelejtettem. A konyha volt az... Krém színű volt fehér pultal és konyhaszekrényekkel. Abby a pultnak volt dőlve és a telefonját böngészte.

-Na tetszik? - kérdezte és rám nézett.

-Igen- válaszoltam mosolyogva - Tökéletes.

-Még nem láttad az udvart - egyenesedett ki - gyere velem.

Mentem utánna az udvarra. Gyönyörű volt. Füvesített, (nem roszra gondolni :$) sok virággal,medence,napozó ágyak,camping asztal és székek és az udvar végében egy nagy fűzfa amin egy faházikó.

-Wow...- csak ennyit bírtam kinyögni

-Örülök, hogy tetszik- mosolygott rám Abby - akkor én át is adom a kulcsokat- a táskájából kihúzott egy kisebb kulcs csomót és a kezembe adta - a ház és a garázs kulcsai.

-Köszönöm - mondtam és egy puszit adtam feje búbjára.

-Mikor akarod elhozni Alexát? - kérdezte Abby.

- A hétvégén - mosolyogtam rá.

-Remélem neki is tetszeni fog - sütötte le szemeit.

-Biztosan - magamhoz húztam és megöleltem - Lassan ideje mennünk - Bólintott majd elindultunk a kijárat felé. Bezártan az ajtókat és a parkhoz mentünk a kocsimért.

*****
-Alexa - ordítom el magam amikor belépek a házba - megjöttem.

-Szia- ugrik a nyakamba és megcsókol - Na milyen volt a Tv vásárlás?

-Amh hát...- a tarkómat kezdem el vakargatni - nem találtuk meg sajnos a megfelelőt.

-Ouf,sajnálom - mondtam szomorúan.

- Helló Luke - jött ki Calum - Szia cica - köszönt Abbynek is és megcsókolta.

-Szia Cal.

-Gyertek mert anya film maratont tart..- forgatja meg szemeit.

-Ó jaj - sóhajt fel Alexa majd lassan egyesével bevonultunk a nappaliba és leültünk a kanapéra.

Alexa anyja szokása szerint egy nyálas filmet tesz be. Itt fogok meghalni.

-A hétvégén randizni megyünk. Van számodra egy meglepetésem - suttogom Alexának.

-Rendben Lucas. De mi az a meglepetés? - néz rám huncutul.

-Majd meglátod - rámkacsint majd beleharap fülcimpámba.


You&Me[Luke Hemmings]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora