Valaki simogatja az arcom. Puha kezeit lassan húzza végig érzékeny bőrömön. Uramisten,hány óra lehet? Kinyitom szemeimet. Anya bűntudatos arcával találom magam szembe.
-Ne haragudj kicsim,nem akartalak felébreszteni. - mondta halkan és arcán látszott, hogy bűntudata van emiatt. - Csak egy puszit akartam adni mielőtt elmegyek.
-Semmi baj anya- rámosolyogtam és megnéztem hány óra. 11:30. Viszonylag jó.
-Kicsim én most megyek. Szia. - puszit nyomott homlokomra majd kisétált a szobámból.
Kiszáltam ágyamból,nyújtóztam egyet majd a fürdőbe mentem. Elvégeztem minden reggeli teendőmet majd a konyha felé vettem az irányt.
-Calum add ide! - Abby hangja hallatszódott ki a konyhából. Megálltam a konyha ajtó előtt és leskelődni kezdtem. Calum kezében egy doboz tej volt,amit feltartott. Abby pedig akárhogyan nyújtózkodott nem érte el.
-Csak akkor ha kapok egy csókot.- jelentette ki Calum.
-Jó csak add ide- forgatta meg szemeit Abby.Calum leengedte kezeit Abby pedig egy rövidke csokot adott. Zabpelyhet ettek. Calum minden egyes kanál zabpehely után egy puszit adott Abby szájára. Olyan cukik.
-Már enni sem hagysz Hood- nevetett fel Abby.
Csengettek. Gyorsan az ajtóhoz siettem és kinyitottam. Ashton és Mikey volt ott.
-Halika - köszöntek,és megöleltek.
-Sziasztok. Gyertek beljebb- mondtam és egy egy puszit adtam mindegyiknek. A nappaliba mentek ahol Calum és Abby fogadta őket. Őket is megölelték.
-Luke?- kérdezte hirtelen Abby.
-Fogalmunk sincs hol van. Nem vette fel a telefont.- mondta Mikey.
-Láttuk ám hogy tegnap smároltatok- kacsintott rám Ash. Arcomat pír fedte be.- Beszámolót kérünk.- mondta határozottan.
Felmentünk Calum szobájába és beszámoltam a fiúknak a tegnap estéről. Miután befejeztem Calum megköszörülte a torkát.-Khmm...- mindenki kérdőn nézett rá,kivétel Abby,Abby arcára huncut mosoly húzódott és Calum mellé ült. - Bejelenteni valónk van. -Ash és Mikey már mosolyogtak - Abby ma reggel igent mondott,mostmár hivatalosan is együtt vagyunk. - A fiúk örömükbe felugrottak én pedig azonnal megölelten Calt és Abbyt.
-Nah végre már - ölelte meg Ash őket.
-Gratula- mondta Mikey egy széles mosoly kiséretében.
******
A fiúk már nagyon régen itt vannak,kezdett sötétedni. Úgy döntöttünk, hogy itt alusznak nállunk. Rendeltünk pizzát,vagyis Ashton pont most probálja elmagyarázni a nőnek a telefonba, hogy mi kellene és mennyi,csak Mikey folyton baszogatja.
-Igen,igen,5 pizza....igen,természetesen. Kurva anyád....öhm nem önnek mondtam,ne haragudjon. Bazd már meg magad.....ezt sem önnek.....oké várjuk a pizzákat viszlát.- egy sóhaly kiséretében bontotta a vonalat és Mikeyot kezdte el kergetni. Mi csak nevettük őket. Ash felkergette Mikeyot Calum szobájába és Cal és Abby is utánnuk ment. Én éppen indultam volna amikor megszólalt a csengő.
-Nyitom- ordítottem el magam és az ajtó felé vettem az irányt. Kinyitottam és Luke fájdalmas és szomorú tekintetével találtam magam szembe.
Arcomat kezei közé vette. Mélyen a szemembe nézett majd megcsókolt. Csókja szenvedélyes volt és úgy csókolt mintha vagy 1000 évre eltünne és többé sohasem csókolhatna meg. Nekinyomott a falnak majd kezeit kezeimre tette. Nyelvünk vad táncot járt
-Sajnálom- mohagytam sókunkba- mennem kell- lassan eltávolodott tőlem,egy levelet a kezembe nyomott majd az autójába ült és elhajtott. Miután Luke elhajtott az ég kezdett beborulni. Csak néztem magam elé és akkor esett le. Elment. Itt hagyott. Ki tudja mennyi időre. Luke... Szemeimbe könnyek gyűltek. Elkezdett esni az eső.
-L...l...Luke....- motyogtam sírós hangon. - Lukeee!!- ordítottam el magam és a földre rogytam. Hangos sírásba kezdtem. Nem csam az eső de a könnyeim is eláztatták ruhámat. A levél a kezemben volt. Nem hagytam, hogy megázzon,talán fontos dolog van benne. - Lucas - ordítottam el magam ismét és ekkor az égből egy villám csapott elő. Valahova lecsapott. A fájdalom amely a szivembe hasított csak nőt és nőt. Miért? Miért? Miért??!!
-Alexa! Te jó ég,mi történt? - Micheal jött ki,kezeit derekamra tapasztotta. - Hallotam, hogy ordítottál.
-L...Luke...elment.- nyögtem ki erőtlenül.
-Hogy mi? Gyere beviszlek- felkapott az ölébe és bevitt a házba. Felvitt a szobámba és lefektetett az ágyra. Mindenki bejött és csak engem figyeltek. Sokkos állapotban voltam.
Hogy tehette ezt? Hova ment? Mikor jön visza? Miért hagyott itt? Mit tettem? Talán Amer-el van...még több könny gyült a szemembe.
-Mi történt? - kérdezte Ashton kis szünet után.
-Fogalmam sincs. Csak egy ordítást hallotam,kirohantam az utcára és Alexa a földön volt,sírt az esőben. Amikor megkérdeztem tőle, hogy mi történt csak annyit mondott, hogy Luke elment. - mesélte Mikey értetlen fejjel. Miközben mesélt Abby mellém ült és megölelt. Ekkor vette észre a levelet. Kiszette kezemből és elolvasta mi volt a borítékra írva.
-"Az én egyetlen Leximnek"- olvasta fel, a fiúk mind odafigyeltek és Calum Abby mellé ült,derekát átkarolva.- Alexa felolvashatom? - kérdezte tőlem. Én mivel sokkos állapotba voltam nem tudtam megszólalni csak bólintottam egyet.
Felbontotta.
-"Kedves Lexim! - kezdett bele Abby,párszor pedig félénken rám tekintett,hogy érezzem nekem írták- Hidd el nekem is nehéz a búcsú és nagyon fáj amit teszek, de muszály átgondolnom a dolgokat. Túl sok nekem ez az egész. A te felbukkanásod,nem mondom, hogy nem örülök neked,deee tulságosan is. Én vagyok a legboldogabb. - Abby hangja helyett mostmár a Luke-ét hallotam,az ő arca jelent meg előttem.- A tegnap este fantasztikus volt még úgy is, hogy nem történt semmi olyan..... Ám amikor Ambert megláttam az ágyamban abban a hacukában az agyamat elöntötte a méreg. Legjobban akkor ijedtem meg amikor leestél a lépcsőről. Miután elmentél Amberhez mentem és szakítottam vele. Elküldtem a kurva anyába.
Azt akarom, hogy tudd nagyon szeretlek. Az életemet odaadnám érted. Nemsokára visza jövök,igérem. És ha a sors is úgy akarja együtt leszünk.Szeretlek. A te Hemmo-d"
A levél végére a párnám már át volt ázva. Szóval szakított Amberel. Tudd Luke, hogy én várni foglak.
Calumék nem engedték,hogy egyedül legyek ezért kis vita után megegyeztek abban, hogy Calum és Abby a Cal szobájában alszik, Ash és Mikey pedig az én szobámba matracon.
Miután a fiúk becuccoltak mindenki adott egy jó éjt puszit. Én persze még mindig sokkban feküdtem. Nem tudtam feldolgozni,tulságosan fájt ez az egész. Ash betakart majd lefeküdt ő is.
Kis idő múlva én is elaludtam és az álmaiban Lukeal voltam.....