-Alexa,kelj fel,hallod? Kelj már fel baszameg! - tökéletes ébresztés a bátyámtól.
-Mi van már Cal? - szemeimet kinyitottam,vagyis csak megpróbáltam kinyitni.
-Nem tudok aludni. - száját legörbítette. - Egyébként ne aggódj már reggel 6 óra van szóval.....
- Mennyi??!!- felültem. Hát ezt nem hiszem el - Calum ez most ténleg komoly? - fáradt pillantást vetettem rá és reméltem, hogy a válasz 'nem' lesz.
-Bocsi- nyujtotta el az 'i' betűt.- De nem tudok aludni!- kisfiús mosoly jelent meg arcán.
-Már mindegy,fent vagyok,mit akarsz csinálni? - fáradt képet vágtam és lerugtam magamról a takarót.
-Hát először is letusolsz,utánna vásárolni megyünk,manikűr,pedikűr,fodrász meg ilyenek.- mondta plázacicás hangon, ami rohadtul tetszett. Magamba kellet folytanom a nevetést.
-Kurva plázacicákkal nem megyek sehova - hangom hideg,bunkós volt és magamra húztam a takarót.
-Anyád picsáját akkor- kinyujtotta a nyelvét majd felkapott a vállára és a fürdőszoba felé vitt.
-Engedj el te kretén állat.- üvöltöztem,de a végét már már elnevettem.
Bedobott a tusoló fülkébe, megengedte a vizet és a fülke két ajtaját öszehúzta. Még azt sem engedte meg, hogy levegyem a ruháimat. Kiabálni kezdtem, ám a zenelejátszót elinditotta és ő is énekelni kezdett.
-Sajnálom,de nem hallok semmit,mond kérlek hangosabban!- kötekedett tovább velem. Csodás reggeli 6 óra Calum Hoodal.
Végül feladtam,lehámoztam magamról a vizes ruhákat, és a tusoló egyik szegletébe tettem. A hajamat beáztattam majd besamponoztam. Testemet eper illatú tusfürdővel kentem be,amely habzani kezdett. Miután lemostam magamról a sampont és a tusfürdőt és megbizonyosodtam róla, hogy Cal nincs a fürdőszobámban kimásztam. Magamköré csavartam egy törölközőt hajamat pedig először kifésültem utánna pedig megszárítottam.
A szobámba mentem ahol Calum bajlódott a hajvasalóval és a többi "női" eszközeimmel. Akarva akaratlanul elnevettem magam.-Mit akarsz te azokkal? - a szekrényem felé vettem az irányt.
-Ma velem leszel,egész nap!- kisfiús mosolyra húzta száját ami be vallom kurvára aranyosan állt neki.
-De ma Abby-vel kell találkoznom!
-Majd én elintézem- rámkacsintott és Abby számát kezdte el tárcsázni.
-A kibaszott életbe Alexa! Reggel 7 óra van! Mi a faszomat akarsz?- hangja mint mindig most is csenget.
-Wow Abby neked olyanod is van? Akkor, hogy lesznek gyerekeink? - Calum röhögve ugyan de egy ezer wattos mosolyt varázsolt arcára.
-Nekünk olyanunk soha nem lesz.
- Ohh baby majd meglátjuk. Amh a mai talitokat Alexával most hivatalosan lefújom,ma velem lesz.
-Hogy mi? Calum!- Abby hangja felháborodottá változott,de még így is jó volt hallani.
- Köszönöm és szeretlek. Szia.- Abby meg akart volna szólalni de Cal bontotta a vonalat.
- El van rendezve. Most pedig öltözz fel!- parancsolt rám egy mosoly kiséretében.
-Igenis kapitány! - szalutáltam.
Calum kiment én pedig magamra kaptam egy fekete rövidnadrágot és egy fekete ujatlant amire piros elcsorgatott betűkkel "I hate you" volt írva. Alapsminket tettem és felhúztam egy fekete converse cipőt.
-Cal,jöhetsz.- nyitottam ki a szobám ajtaját de Cal sehol sem volt. A szobája felé indultam de megszólalt a csengő.
Lerohantam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót. Egy szőke hajú,kék szemű, 180-190 cm pasi állt előttem. Haja kicsit ziláltan állt a fején, ajakpc-je volt. Fekete nadrág,amely a térdénél ki volt szakadva és egy fekete Nirvana-s poló.
-Hello,Calt keresem,itthon van?
-Szia,amh Calum....-folytattam volna de Cal hangja hangzott el a hátam mögül.
-Csá haver,gyere be! - intett Cal a haverjának. Bejött,én pedig becsuktam az ajtót.A nappaliba mentek és mindketten ledobták magukat a kanapéra.
-Alexa!- kiáltott utánnam Calum- Gyere ide picit!
Besétáltam a nappaliba és leültem Calum mellé.
-Alexa ő itt Luke Hemmings. - mutatta be Cal a barátját.Szemeim kétszeresére nőttek.
Luke Hemmings? Az én Hemmo-m? Akivel régen annyit játszottunk? Akivel megesküdtünk egymásnak, hogy örökké együtt leszünk? Létezik, hogy ő az? Az a fiú aki iránt 7 éven keresztül nem múltak el az érzelmeim? Ugyanolyan helyes,mint amilyen volt!
-Luke ő itt a.....
-Alexa- szakítottam félbe Calumot és egy mosolyt küldtem Luke felé. Calum nem értette a helyzetet ezért kérdőn nézett rám.- Am azt hiszem jobb lesz ha felmegyek a szobámba,a hajvasaló biztosan felmelegedett. - Calumra kacsintottam és elindultam a szobám felé.
-Hey,várj meg! - szaladtak utánnam és Calum felemelt az ölébe mennyaszonyj pózba. - Elvégre a hajad kisimítása az én dolgom.
Bementünk a szobámba,Cal leültetett és elkezdte vasalni a hajam.
Luke nézelődni kezdett majd kis idő múlva megszólalt- Szép szobád van- nézett a tükörbe ami előtt ültem.
-Köszi- mondtam kicsit szégyenlősen.
-Látom szereted a feketét.- mutatott a szekrényem felé aminek ajtaja nyitva volt és pár fekete ruhadarab kilógott belőle.
-Emos. -kacsintott rám Cal
-Áhh értem - mosolygott rám Luke.
-Kész is vagy! -szólalt meg Calum. Megnéztem magam a tükörbe majd egy puszit nyomtam arcára.
-Köszi.
-Nincsen mit. Én lemegyek kajálni,jösztök vagy maradtok? - nézett ránk kérdőn Calum.
-Maradunk - mondtuk egyszerre Luke-al. Kérdőn néztünk egymásra majd nevetni kezdtünk. Cal egy ezer wattos mosoly kiséretében ment ki a szobámból, kettesben hagyva minket.
Milyen jól hangzik,MINKET....Alexa fejezd be!
-Nagyon ismerős vagy nekem,nem találkoztunk már valahol? - Luke méregetni kezdett amitől kicsit zavarba jöttem.
-Nem hiszem- egy angyali mosolyt festettem arcomra. Első hazugságod Luke Hemmings-nek,gratulálok Alexa Hood, hogy te mekkora egy hülye vagy! Félek neki elmondani,félek, hogy roszul reagálna. Mit mondhatnék neki? Hm? Azt, hogy "figyelj már én vagyok a régi barátnőd! Akit el akartál venni feleségül".
-Tudod régen volt egy Alexa nevű barátnőm,akinek ugyanilyen illata volt mint neked, és hasonlít is rád. Ő volt az első nagy szerelmem és azt hiszem még most is..... Csak nem tudom hol van. Eltűnt.....- sóhajtott egyet.
Ezek szerint még mindig szeret! Ó Luke én is szeretlek! Nem is tudod mennyire! Bárcsak lenne bátorságom elmondani, hogy ki is vagyok.