This ain't a song for the broken-hearted
No silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud
It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life
Telefonul sună în disperare de vreo 10 minute. Cine e la celălalt capăt chiar nu înțelege că poate mai sunt oameni care nu pot dormi noapte, iar dimineața le e greu să se trezească?! Întind mână să îl apuc, dar ce să vezi? S-a oprit! Doamne ce bine e când e liniște! Dar totuși e prea liniște. Îmi fac curaj și deschid mai întâi ochiul stâng, apoi pe cel drept. Lumina prea puternică, ce îmi supără pupilele, îmi spune că totuși nu e așa devreme cât am vrut eu să cred, iar faptul că din bucătărie nu se aude niciun zăngăit de oale, farfurii sparte, iar din baie apa curgând, tind să cred că Agnes e plecată la cursuri. Mă ridic cu chiu cu vai din pat, apuc telefonul să văd totuși cine mi-a perturbat somnul și visul acela frumos cu mine pe un chez-long pe plajă, iar o bunăciune mă servea cu o băutură delicioasă. Mda... 3 apeluri de la Agnes, probabil a vrut să vadă dacă m-am trezit și unul de la mama. Acum trebuie să îi dau un mesaj colegei mele de apartament și totodată prietenei mele cele mai bune să văd ce vrea de la viața mea, iar apoi, după ce îmi fac rutina de dimineață o voi suna, și pe mama. Dacă nu a mai insistat cu siguranță în timp ce pregătește masa s-a descis să mă sune să vadă ce fac. Știe că azi am cursuri după-amiază, iar dimineața dorm cât de mult pot.
Agnes e verișoara mea, prietena mea și de când am început facultatea colega mea de apartament. Ne cunoaștem de când eram în fașă și, după mama ea e cea mai bună prietenă a mea. E o persoană minunată din toate punctele de vedere. Nu numai că e frumoasă de pică toți în limbă după ea, dar și inteligentă, carismatică, iubitoare și plină de energie. Cu părul ei de culoarea abanosului și ochii migdalați bagă toți băieții în boală, iar când aceștia sunt intimidați de privirea ei pătrunzătoare și nu pot să o privească în ochi, sunt întâmpinați de un bust generos, o talie de viespe și niște picioare kilometrice. Ce pot spune? E o bombă cu ceas. Face facultatea de medicină pediatrică, această meserie potrivindu-i-se ca o mănușă datorită firii ei răbdătoare, chipului angelic și dorinței ei de a ajuta oricând pe oricine. Nu știu ce m-aș face fără ea aici, departe de orașul meu natal, aici unde nu cunosc pe nimeni și simt că nu îi pasă nimănui de mine. Ea e în anul 2 și deja are forte mulți prieteni fiind o persoană foarte "băgăreață" ceea ce mă ajută și pe mine, pentru că eu sunt total opusă ei din acest punct de vedere.
După un duș lung și după ce mi-am făcut rutina de dimineață, mă îndrept spre bucătărie să îmi fac o cafea și să îmi pregătesc un bol cu cereale pentru micul dejun. Îmi iau telefonul și după cum am promis o sun pe mama.
-Da, fată, îmi răspunde mama veselă de la celălalt fir.
Nu îmi pot imagina cum femeia asta după câte a trecut și câte a îndurat să poată fi veselă și să împrăștie lumină și iubire în jurul ei. E o persoană foarte deschisă, iar modul nostru de a vorbi se datorează dirigintelui meu din liceu ce avea un stil anume. Încă mi-e dor de el deși mi-a făcut clasa a noua de calvar cu matematica lui și cu tot.
CITEȘTI
Seduce me
RomanceEste frumos să iubești! Chiar minunat! Este trist să suferi pentru iubire! Acel / acea ce-ți creează suferința prin călcarea în picioare a sentimentelor profunde și curate, acela nu te-a iubit niciodată!!! Acela s-a complăcut în sentimentele de exta...