Sena'nın doğum günü ile doğan hayatım.

211 111 6
                                    

Medya: Bıdı
~BİR AY SONRASI~

Bugün mutfaktan gelen seslerle uyandım,sersem gibiydim hatta resmen hayattan bıkmış bütün enerjimi kaybetmiş gibiydim. Halsiz bir şekilde merdivenlerden inip mutfağa indim. Emre kahvaltı hazırlıyordu, bu adamın sabahın erken saati olmasına rağmen oldukça yakışıklı bir görünüme sahip olması beni şaşırtıyor.
Mutfağa girdiğimin farkında değildi henüz, muhteşem sesiyle şarkı söyleyip domatesleri dilimliyordu,Emre yi alan kesinlikle yaşadı çocuk hem yakışıklı hem çalışkan hemde tam bir playboy olmayı becerebiliyor inanırmısınız. Gülümseyen bir yüzle "Günaydın yakışıklı" dedim."Günaydın Bıdım" diye cevap verdi. Yanına gidip "Yardım etmemi ister misin?" diye bir soru yönelttim. Gözlerini kapatıp açarak onayladı."Bahçedeki masaya hazırladıklarımı götürmen yeter."

Ben bahçede kahvaltıyı hazırlarken Sena heyecanlı bir şekilde bahçeye geldi Batu'nun doğum günü kutlaması için akşama parti hazırladığını söyledi.

"Bugün Batu'nun doğum günümü?"

"Saçmalama Bıdı bugün benim doğum günüm nasıl hatırlatmadın"

Ahh evet bugün Sena 'nın doğum günüydü nasıl unuturum gerçi yaklaşık 1 aydır aklım başımda değil ve sanırım aklımı o gün o restoranttan ayrılırken Ege'de unuttum. Bir aydır görmüyorum onu arada telefonda mesajlaşıyorduk fakat sevgilisi varken konuşmam uygun olmadığı için mesajlaşmayı da bırakmıştım.

Sena'ya sımsıkı sarılıp "İyi ki doğdun balım" dedim. Pek keyfim olmadığını hissedince unuttuğum için üzerime gelmedi. Üçümüz beraber kahvaltı yapmaya başladık. Batu geldi. Sena ile Batu'nu ilişkisini çok beğeniyorum birbirlerini çok güzel seviyolarlar Batu'nun arada Sena'ya dalışlarına şahit oldukça kıskandığımı itiraf etmeliyim.

Emre'nin aşk hayatını sorcak okursanız o da şuan benim gibi yalnız fakat kızlarla zaman geçirmeden yapamıyor. Aslında yalnızlık onun tercihi çünkü ona sahip olmak isteyen fazlasıyla kız var etrafında. Çünkü Emre şu kızların gece uyumadan önce "Ne olurdu bir gecemi onunla geçirebilsem Allahım" dediği bir görünüme sahip.

Kahvaltı yaptıktan sonra akşam için hazırlıklara başladık.Sena partiye katılacakların listesini yaptı vrme hepsine mail olarak gönderdi. Ben Sena'nın müthiş pastasını yaptım.Batu zaten akşam için konsepti kalkar kalkmaz hazırlamış,evin bahçesi oldukça büyük olduğu için parti bizim bahçede yapılacaktı.

Her birimiz akşam için hazırlanmak üzere odamıza geçtik.

Ben gece mavisi, eteği balık etek olup yere kadar uzanan bir elbise giydim. Kumral sarısı olan uzun saçlarımı yana doğru dağınık bir şekilde kılçık örgüsü yaptırdım. Sonra Gözlerimi belirginleştiren makyaj yaparak son hazırlığı tamamlamış oldum.

Sena tam bir gelin gibi bembeyaz giyinmisti simsiyah saçları bu kıyafetinin üzerinde onu daha da guzellestirmisti tam bir melek gibiydi canım arkadaşım.

Emreye takım elbise yakıştığını da bu parti sayesinde öğrendim fazlasıyla yakışıklı duruyordu beyfendi.

Akşam oldu herkes hazırdı davetliler gelmişti kalabalık ve çok güzel geçecekti bundan eminim.

Geç saatlere kadar herkes bütün enerjisini harcayarak çok eğlenmeye başlamıştı. Bu bahçe ilk defa bu kadar güzel gözüküyordu gözüme.

Son saatlere doğru romantik bir parça açıldı herkes biribirleriyle dans etmeye başladı.
Emre yanıma gelip beni dansa kaldırdı. Böyle durumlarda asla beni yalnız bırakmaz, uzun süre dans ettikten sonra biri arkamızdan Emre'ye seslendi. "Eşleri değiştirebilir miyiz?"

Ege'ydi bu. Sena onu da davet etmiş. Yeni gelmiş olmalı öyle olmasa farkederdim. Emre gözlerimin içine baktı "sen ne düşünüyorsun bu konuda" der gibi. Gözlerimle onayladım bende.

Ege elimi tuttu gözlerimin içine baktı, eliyle belimi sarıp kendine çekti, Allahım ölücem sanırım. Karnımda kelebekler uçuşan leveli o an hızlıca atlayıp, nefesimin kesildiği kalbimin hızla atışının dışardan bile duyuldu levele geçmiştim. Sanki herkes durdu, müziğin sesi kesildi, biz bulutların üzerinde, yıldızların arasında, yakamozun ışığında tek başımıza saatlerce dans ediyorduk. Elimi sımsıkı tutup kalbine koydu diğer eliyle belimi iyice sardı zaten nefes alamıyorum o böyle yapınca aldığım nefeste onun nefesinde karıştı. Gözlerimi onun yeşil gözlerinden ayıramıyordum.

"Çok güzelsin"
Ben bi an affaladım doğrusu
"Anlamadım?"

"Yüzüne ilk defa bu kadar uzun baktım ilk defa gözlerinin böylesine güzel olduğunu farkettim" dedi gözlerini gözlerimden ayırmadan.

Eliyle yüzüme dokundu,yaklaştı iyice elmacık kemiğime öpücük kondurdu. Hissettiğim duyguyla kesinlikle aşık olduguma emin oldum. Her ne kadar "Aahh kalbim bu o adam olmaz" desemde olmuştu bir defa. Durduramıyordum kendimi aşık oluyordum her zerresine.

Emre'nin yanımıza gelip Ege'ye "yeter bu kadar dans kardeşim izninle Bıdıyı alıyorum"demesiyle toparlandık. Emre çok sinirli gözüküyordu sanırım sebebi Ege ile yakın olmamızdı. Beni kıskanmıyordu tabiki sadece Ege'ye olan zaafımı biliyor ve Ege'nin beni üzmesinden çekiniyor bunu hissediyordum.

Parti bitti herkes çıktı.Batu Sena'ya hazırladığı süpriz için Sena'yı alıp çıktı Emre iş görüşmesi için İzmir'e gidicekti o da parti biter bitmez yola çıktı. Koskaca bahçede yapayalnız kaldım masaya oturup bir kadeh rakı doldurdum.
Ege geri döndü beni izliyordu ne oldu der gibi bir bakış attım.
"Bakma öyle seni yalnız bırakamazdım,meze de var mı?" dedi gülümseyerek.
"Var hadi gel"deyip gülümsedim. Ege ile sabaha kadar sohbet ettik sevgilisinden üç hafta önce ayrılmış gerçekten bu sefer mutluluktan şişenin dibine vuruyordum sarhoş olmuştum fakat rakının etkisinin verdiği birşeymi yoksa Ege'nin bana bakışlarının verdiği bir sarhoşluk mu bilemedim sadece mutluydum onu biliyorum.

Dur Kalbim O Adam Olmaz #VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin