Lanet Eve Geri Dönüş!

143 47 10
                                    

Medya: Ege ve Bıdı

Ege ile sahil tarafından kahvaltı yapacağımız restoranta doğru yürüyorduk, sürekli olarak bana bakıp gülümsediğini farkettim yavaşlayıp gözlerine bakarak "Sen beni böyle izlemeye devam edersen heyecandan bir yere takılıp düşerim bunu mu istiyorsun, neden bakıyorsun?"dedim en tatliş surat ifademle, Ege durdu, sol eliyle elimi tuttu,sağ elliyle yüzüme dokundu, gözlerimin içine bakarak sessiz bir ses tonuyla "çok güzelsin" dedi. Bir an ellerim titredi, kalp çarpıntım level atladı,gözlerimin içi gülümsedi, "Allahım ölüyorum" dedim içimden. O an yapabildiğim tek şey gülümsemek oldu sadece. Yavaş adımlarla yürümeye devam ettik. Ege'ye dönüp heyecanlı bir şekilde "Alaçatı'nın çıkışında çok güzel sevimli bir restorant var, küçükken annemle tatil için yazlıkta kalmaya geldiğimizde beni hep oraya götürürdü çok özledim orayı,kahvaltıyı orada yapabilirmiyiz?"diye sordum, gülümseyerek "tabi ki sen nasıl istersen" dedi.
Yanımıza araba almak istemedik,otobüs durağına geldik,sımsıkı sarılıp saçlarımı kokluyor, alnıma öpücük kolduruyordu,duraktaki herkes ışıldayan gözleriyle bizi izliyordu,çok mutluydum inanır mısınız yıllar sonra çok mutluydu.Sımsıkı sarıldım ona hiç bırakmayacak gibi sımsıkı sarıldım,ilk defa birine sarılır gibi sımsıkı.
Otobüs geldi,sıraya geçip otobüse bindik.Pecere kenarında ben oturuyordum,dışarıyı izlerken başını omzuma koydu,kömrücük kemiğimdem öptü,ona doğru dönüp gülümsedim.Elini cebine koydu,kulaklığını çıkartıp telefonuna taktı,kulağıma "bu şarkı ikimizin olsun" diye fısıldadı, müzik dosyasından "Teoman-Sevdim seni bir kere" şarkı parçasını seçti,kulaklığın bir ucunu benim kulağıma,diğer ucunu ise kendi kulağına kulağına taktı. Karşımızda oturan kız iki eliyle gözlerini kapatarak "Ya kıskanıyorum daha fazla size bakamayağım" dedi. Yüzümde bir tebessüm oluştu.
Restoranta gelmiştik karşı karşıya oturup menüyü inceliyorduk,garson geldi "Ne alırsınız efendim" diye sordu. Ege elini çenesine koyup bir şey bulmuş gibi parmaklarını şıplattı "bize böyle kaşarlı çok pişmiş sarıları kocaman ve müthiş gözüken bir yumurta ile kahvaltılık getir çünkü şu karşımda gördüğünüz bayan beni uzun süre bekletip aç bıraktı ben şuan kurt gibi açım" dedi. Önce büyük bir gülümsemeyle " Ya çok özür dilerim" dedim sonrasında da içecek olarak bir tane demli tek şekerli bir tane de açık üç şekerli çay istedim,"unutmamışsın"dedi şaşkın bir ifadeyle "ben senin yüz hatlarını bile ezbere biliyorum" dedim aşk dolu bakışlarla.Birbirimize baka kalmış bir vaziyette dururken benim telefonum çaldı,çantamı kucağıma alıp telefonumu aramaya başladım bir süre sonra telefonumu bulduğumda babamın aradığını gördüm, yüzüm düştü birdem,telefonu açarak "efendim" dedim, sert bir ses tonuyla "Izmir'e gelmişsin Alaçatı'da kalıyormuşsun neden bana haber vermedin" dedi. Derin bir iç çekip masadan kalkarak biraz ileriye yürüdüm,şaşkın ve sinirli bir şekilde "Baba umarım beni takip ettirmiyorsundur" dedim. Biraz durakladıktan sonra "Izmir'e gel hemen yoksa ben Alaçatı'ya geleceğim" dedi. Fazlasıyla öfkelenmiştim bağırarak "Sakın öyle birşey yapma,tamam akşam yola çıkacağım" deyip telefonu kapattım. Oldukça mutsuz bir vaziyette Ege'nin yanına yürüdüm,anlamış olmalıydı ki "kalkalım mı?" diye bir soru yöneltti, gözlerimle onayladım. Masadan kalkıp yazlığa geri döndük. Olanları Sena ve Emre'ye anlatıp hazırlanmak için odama geçtim bir süre sonra çantamı alıp aşağıya indim Emre ve Sena'ya sarılıp gitmek üzere anahtarları Sena'ya verip yazlıktan çıktım. Ege de benimle gelmek istedi, hayır diyemedim zaten birinin yanımda olmasına ihtiyacım olacaktı.
Yola çıktık ben arkaya oturdum Ege yol boyunca tek eliyle elimi tutup diğer eliyle direksiyonu kullandı,bir müddet sonra Izmir'e geldik lanet evin lanet kapısındaydım. Ege kapının önüne bıraktıktan sonra eve girene kadar arkamdan baktı oysaki evin kapısında iki tane koruma vardı zaten. Kapıdan içeriye girdiğimde iki sene önce olanlar aklıma geldi merdivenin kenarına yıkılıp hıçkırarak ağlamaya başladım kapıdaki korumalar yanıma gelip "Bıdı hanım iyi misiniz?" diye sordu. Ege koşarak gelip yanıma oturdu beni iki kolunun arasına alıp sımsıkı sarılarak "Herşey geçecek ben hep senin yanında olucam" diyerek bana güvende olduğumu hissettirdi.

Dur Kalbim O Adam Olmaz #VYM_2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin