Merhaba biraz düşündükten sonra yeni bolum yazmaya karar verdim inşallah beğenirsiniz ve geri dönmeme sevinirsiniz azda olsa canım değerli okuyucularım :D
***
Almira ile bahçede oturup konuşmaya başladık:
"Bak Berika amacım kalbini kırmak seni üzmek değildi sadece sana kırgınım seninde bunu anlaman lazım beni burada yalnız bıraktın ve arkadaşlarınla yeni bir hayat kurdun"
"Almira haklısın fakat açıklama yapamazdım. O gece gördüklerim anlatılacak şeyler değildi."
"Ama ben duymak istiyorum!"
"Pekala. Yarın herkesi bize çağıracam ve olanları anlatcam"
"Yanında kalabilir miyim bugün seni çok özledim"
"Tabiki kal kızım bende seni özledim yicem seni be" deyip gülümsedim o da rahatladı biraz sarıldı.
Birlikte içeriye girdik hemen bizim odaya gectik. Almiray'a rahat birşeyler verdim bende üzerimi değiştirdim yatak çift kişilik olduğu için beraber uyuduk.
***
"Hayvan gibi uyuyon Berika uyan artık"
"Ya anasını satayım iş de yok lan beni niye kaldırıyon"
Almira piç smilesi atıp "Süreyya hanımın müthiş kahvaltısını özlemediysen tekrar uyu dedi"
Süreyya sultanın kahvaltısını ozlememek mi? Miss gibi sucuklar yumurtalar omletler patates kızartmaları falan Allah'im sana geliyorum.
Bu arada adım Berika Demet o yüzden Bıdı diyorlar yani B ile D den geliyor lakap onu anladınız demi :D
Hemen duş alıp üzerimi değiştirip aşağıya indim ve mükemmel bir kahvaltı beni bekliyordu.Hayvan gibi yiyip babama bizden ayrıyken bu kız aç kalıyor dedirtmemek için insan gibi yedim. Bu arada benim patrona ne oldu lan ben ona haber verdim mi yok vermedim.
"Baba benim Istanbul'a gidip Şevket Beyle konuşmam lazım"
"Hallettim ben onu"
Nasıl halletti lan. Acaba adamı mı vurdu psikopat mafya kılıklı iş adamı.
"Nasıl hallettin?"
"Sen arkadaşlarınla vedalaşmak için gittiğin gün bende Şevket Beyle konuşmaya gittim"
"Anladım" deyip yemeğime devam ettim.
Kahvaltım bittikten hemen sonra Almiray'a kasımı kaldırıp kalkalım işareti verdikten sonra sofradan kalktık.
"Dursana kızım koşma şu merdivenlerden şöyle düşeceksin"
"Koş Almi koş hemen hazırlanıp çıkmamız lazım"
"Niye lan?"
"Soru sorma çabuk ol" deyip odaya girdim hemen.
Almiyle bedenlerimiz aynı olduğu için kıyafetlerimden ona da verdim. Ben öyle görgüsüzler gibi binlerce kıyafet almam o yüzden tek dolap bana yetiyor. Dizi yırtık kot üzerine göbeği açık siyah askılı tişört giydim belime kırmızı gomlegimi bağladım siyah bot giydim belime kadar uzanan saçlarımı salık bırakıp başıma tersten bi sapka taktım şapkamı asla düz takmam çünkü kırmızı sırt çantamı da alıp evden çıktım.
Sigaramı söndürüp arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz?"
"Alaçatı'ya" diyip gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dur Kalbim O Adam Olmaz #VYM_2016
Romanceİki sene önce gördükleri karşısında ailesini terkedip toz pembe hayalleri ile zengin lüks hayatını geride bırakıp beş parasız bir şekilde cennet diye tanımladığı şehri Izmir'den ayrılıp kalabalığından korktuğu Isltanbul'a en yakın dostları ile yepy...