Gözlerimi araladığımda nerdeyse Mersine gelmiştik.Yanımda sadece annemin olmasının verdiği rahatlıkla ağzımın sınırlarını zorlarcasına esnedim.Bu küçük insanlık dışı hareketimi gördükten sonra annem bir kahkaha patlattı." Tatlım ağzına bazı durumlarda ihtiyacın olabilir .Onu bu kadar zorlama ". Anneme umursamadığımı haykırır bir bakış fırlattım ve nerede olduğumuzu kestirmek adına başımı dışarıya doğru çevirdim.Deniz manzarasını görünce camı biraz aralayıp mis gibi deniz kokusunu içime çektim.Annem eliyle deniz kenarındaki otellerden birini işaret edip " Kalacağımız otel burası.Aslında ananen onlarda kalmak yerine otelde kaldığımızı duyarsa çok kızar " deyip suratı buruşturdu.
Ananemler Mersinde oturuyordu bu yüzden çok az görüşüyorduk.Onlara gitme fikride harika olabilirdi çünkü hem çok eğlencelilerdi hemde bize çok iyi davranıyorlardı.Annemde onları çok seviyordu ama sanırım tatilin bir kısmında sadece ikimizin vakit geçirmesini istiyordu." İkimiz biraz tatilin tadını çıkardıktan sonra ananemlere de gideriz değil mi ? " deyip evet demesi için gözlerimle anneme psikolojik baskı uyguladım.Annem bana bakıp göz kırpmam için parmağını gözüme yaklaştırırken " O rahatsız edici ve baskıcı bakışını gözlerine yerleştirmene gerek yok tatlım .Zaten bir ay sonra otelden ayrılıp tatilin geri kalanını ananenlerde geçireceğiz" dediğinde cırtlak sevinç çığlığımdan attım.Anneme dönüp aynı bakışımı takındım ve " Bu bakış sen ne kadar itiraz etsende çok işime yarıyor " deyip bütün dişlerimi
göstererek sırıttım.Sonunda otelin önüne geldik ve ben arabadan inmek için hazırlanırken otelin çalışanlarından biri kapımı benim için açtığında " anahtarı ona fırlatıp bir iki saate burda olsun " deyip milyoner havasına girecektim ki kendimi zor tuttum.Annemle odamıza gittik .Oda üst katlardandı ve manzara gerçekten harikaydı.Denizin rahatlatan havası balkona geliyordu .Anneme ısrar edip eşyalarımı yerleştirmeden kumsala indim.Acaba benim yaşımdaki her kızın yaptığı gibi denizide kareme alacak şekilde fotoğraf çekinip sonrada deniz ,kum ,güneş diye etiket çakmalımıydım sosyal medyada . Bu düşünce beni biraz eğlendirdi ve sebepsizce güldüm derken telefonum çaldı.Yaşasın arayan Buraktı ! Yine saçımı başımı düzelttikten sonra kamerayı yüzüme doğrulttum ve Burağı çok bekletmeden açtım telefonu. "Selam Külkedisi ! Gittiniz mi diye merak ettimde " deyip sırıttı."Evet Mersindeyiz yeni geldik .Kendimi hemen sahile attım." deyip tebessüm ettim. " Harika ! Birazdan seni sahille yalnız bırakacağım ama önce telefonu sahile çevirir misin ? Bana rakip olacak biri var mı diye merak ediyorum " deyip iddialı bir şekilde sırıttı. Ona göz devirip kamerayı sahile çevirip tekrar kendime tuttum . " Rakip bulabildin mi " deyip sırıttım bende . Saçlarını karıştırıp "Hayır sanmıyorum o plajdan bana rakip çıkabileceğini " deyip tatlı bir kahkaha attı. "Ama yinede ordaki sarışın çocuğa dikkat et " deyip göz kırptı. Burağın bahsettiği denizden yeni çıkmış güneşlenmek için hazırlanan sarışın çocuğa baktım . Çocukta bana bakıyordu ve gözgöze geldiğimizde bana çapkın bir tebbesümle birlikte göz kırptı. Hemen bakışlarımı Burağa yönelttim ve asker selamı vererek "Emredersiniz komutanım !" dedim .Burak bu hareketime gülerek karşılık verdi ."Aferin asker ! Sana yaklaşacak olursa.." bileğini gösterip " kolundaki erkeksavar bilekliğinde geri püskürt onu " dedi gülerek .Karşılıklı biraz güldükten sonra ona baktım ve " Seni seviyorum " dedim .Aniden dediğim için biraz duraksadı ve gülüp " Bende seni Külkedisi " deyip o tatlı tebessümlerinden birini suratına yerleştirdi .Ardından "Şimdi sahilin tadını çıkar ama sarışın çocuğun sınırlarından uzak bir yerde !" dedi .Vedalaştıktan sonra kapattı .Sahilde küçük bir tur atıp rahatladıktan sonra annemin yanına odaya gitmeye karar verdim .Asansöre bindim tam kapı kapanacakken bir el asansörün kapanmasına engel oldu . Sarışın çocuk. Yanıma dikilmiş bana bakıyordu. Bense suratıma Burak dışındaki her erkeğe takındığım nefret dolu yüz ifademi yerleştirdim. Elini uzatıp " meraba". derken içimden bana uzanan o eli kırmak geçti. Bana uzattığı elini havada bırakıp selam vermek için ağzımı bile açmayıp merabasına karşılık 40 yaş üstü amcaların birbirlerine selam amaçlı yaptıkları gibi kafa salladım. Biraz bozulsada belli etmemeye çalışarak devam etti " Buralarda yenisin galiba.İlk defa görüyorum seni " deyip muhtemelen kendini etkileyici sandığı bir tebessüm attı bana .O an gerçekten olacağını bilsem Burağın dediği gibi bilekliğimi ona doğrultup onu geri püskürtecektim. Sorusuna tekrar başımla onaylarken asansörün sonunda odamın olduğu kata geldiğini görünce içimde sevinç dansımı yaptım.Çıkmak için harekete geçtiğimde adımımızı aynı anda attığımızı farkedip sarışın çocuğa sert bir bakış fırlattım . " Sende mi bu katta ineceksin ? " dedi mutlu mutlu .Ben hala ona sert sert bakarken geri çekilip " Önden bayanlar " dedi kendini centilmen sanarak . Asansörden sonunda çıkıp koridorda ilerlemeye başladım.Arkamdan geldiğini hissedince arkama dönüp öfkeyle ona baktım. Bu ani hareketim karşısında ellerini suçluların polislerin emri karşısında yaptığı havaya kaldırıp " Sadece odama gidiyorum. Seni takip etmiyorum sinir küpü !" diyerek karşılık verdi.İçimden kim olupta bana 'Sinir küpü ' gibi saçma bir lakap taktığını düşünürken öfkeninde verdiği etkiyle arkama motor takılmış gibi ilerledim .Kapıyı kartımla açarken sarı çocuğunda tam karşı odada kaldığını görüp göz devirdim .Ben odaya girerken " Sanırım seninle çok karşılaşacağız .Umarım bir daha ki sefere biraz sıcakkanlı davranırsın Sinir küpü !" .Ona senden iğreniyorum bakışı atıp cevap vermeden kapıyı kapattım.
Annem eşyalarımızı yerleştirmeyi bitirmiş ve uyumuş.Ben yolda uyuduğum için uykum pek yoktu ama annem gün boyu araba sürmüştü.Ses çıkarmamaya gayret edip annemin yanına geçip tabletten oyun oynamaya başladım .Bir süre sonra bende elimle tabletle uyukalmışım ki uyandığımda tablet kucağımda ve şarjı sıfırdı. Saatin daha yedi olduğunu farkedip tableti yere
bıraktım ve daha uyanmak için erken olduğunu düşünüp tekrar uykuya daldım.Uyandığımda saat 11:30 du .Annem. balkonda bilgisayarla uğraşıyordu.Kalmadan önce yatakta bir sağa bir sola döndüm kaslarımın biraz esnemesi için. Ardından yüzümü hızla yıkayıp çok sıcak olduğu için ince uzun elbisemi giydim ve annemin yanına balkona çıktım . " Yemeğe çıkalım mı " dedim kedi gibi anneme yaklaşarak . Annem bana dönüp " Harika olur .Zaten bende senin uyanmanı bekliyordum. " dedi .
Kahvaltı için alt kata indik. Bir masa seçip oturduk ve siparişlerimizi verdik. Uzun bir bekleyişten sonra harika bir kahvaltı geldi masamıza tek eksik kuş sütüydü gerçekten.İştahla kahvaltıma başlarken " Meraba " diye kahvaltımı bölen o sinir bozucu sesi hemen tanıdım. Tabi ki bu ses bay ben mükemmelimdi . Gözlerimi o güzel kahvaltıdan zorda olsa ayırıp sarışın çocuğa yönelttim. Bu sefer başımla bile selam vermeye tenezzül etmedim. Annem havada kalan merabaya karşılık olarak " Meraba tatlım. Tanışıyor musunuz ? " dedi kibar bir ifadeyle . " Dün biraz tanıştık sayılır .Sürekli karşılaşacağımız için. selam vermek istedim ." Annem bana özür diler şekilde bir bakış fırlattı .Ben neden öyle baktığını anlamaya çalışırken " Hmm anladım tatlım istersen bizimle birlikte kahvaltı edebilirsin " dediğinde kafama dank etti. Anneme sinirle bakarken sarışın çocuğada telapati yoluyla hayır demesi için mesaj yolluyordum.Mesajım alınmamış olacakki dünden razı olduğunu belli eden bir edayla " Çok sevinirim " deyip oturdu sarı
çocuk. Ben ikisinide boş verip iştahla kahvaltıma devam ederken Buraktan gelen aramayla elim ayağıma dolandı. Daha dün sarışın çocuğa dikkat nutuğu çekmişti bana .Bugün ise annem yüzünden sarışın çocukla aynı masada kahvaltı ediyorduk. Telefonu açmayıp sessize almayı düşünürken yanlışlıkla değen elim gelen aramayı kabul etti.Avanak gibi kalakaldım ve ne yapacağımı bilemedim.Burak. bana dikkatlice bakıyordu." Başak bir sorun mu var ? ". Sonunda bir tepki verebildim ." Hayır sadece mm kahvaltı yapıyordum da " dedim .Bu sırada annem ile konuşan sarışın çocuğada susması için kapa çeneni diyordum etki etmeyen telapati mesajlarımla. Burak ne kadar susması için bakış atsamda susmayan sarışın çocuğun sesini duydu ve " Arkadaşınız mı var Külkedisi " dedi rahatsız bir ses tonuyla.Arkadaş kısmını duyan sarışın çocuk hemen kameranın önüne benimse yanıma geçerek selam verdi ."Sanırım sinir küpünün arkadaşısın." dedi .Burak ise şok olmuş bir ifadeyle bir ona bir bana bakıyordu.Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum .Umarım açıklamamı dinler ve bana hak verir diye geçirdim içimden.
Umarım beğenirsiniz .Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)