Güzel Günler Yakında

101 22 5
                                    

İlk buluşmamız veya randevumuz değildi ama bu teklifi duyunca o kadar heyecanlanmıştım yine. En azından ilk buluşmadan tecrübelerim var diye düşündüm odama girerken. Giyeceğim kıyafetlere akşam karar veririm diye düşünüp annemin yanına yöneldim.Annem boş boş etrafa bakıyordu.Elinde telefonu vardı.Zaten eve girdiğimde telefonla konuşuyordu.Kesin babam aramıştı.Kendi bizzat burada olamayınca telefondan huzursuzluk yaratmıştı alçak herif.Anneme ne dedi bilmiyorum ama dedikleri onu incitmişe benziyordu.Anneme yavaşça yaklaşıp ona güç vermek istercesine sarıldım.Annem bunun üzerine kendini tutamamış olacak ki gözlerinden damla damla süzülen göz yaşlarını engelleyemedi.Anneme sarılmayı bırakıp karşısına bir sandelye çektim ve elini tutup bakışlarımı yüzüne doğrulttum "Anne aslında seninle konuşmak istediğim bir konu var.Bu konuyu uzun zamandır düşünüyorum.İkimiz içinde en yararlı yöntem bu.! "Annem gözyaşlarını temizleyip "Nedir tatlım? Bir sorun mu var ? "dediğinde elimle kafamı kaşıdım .Her ciddi konuda veya cevabını bilmediğim bir soruda yaptığım gibi.."Kabul eder misin bilmiyorum ama senin üzülmeni istemiyorum.Diyeceğim şu ki babamsız geçen bir kaç günü gerçekten huzurlu geçirdik.Bende düşündüm ki hep böyle olsa ! " annem dediklerimi anlamadığını haykırır bir yüz ifadesine büründü ." Nasıl yani? Tatlım ne dediğini cidden anlamadım.Daha anlaşılır ve açık bir şekilde telaffuz etsen "Saçımdan önüme gelip beni rahatsız eden tutamı arkaya fırlatıp tekrar annemin eline uzandım
"Demek istediğim babamla boşansan hem senin hemde benim açımdan çok iyi olur.Artık seni üzgün görmekten ve eve gireceğimde ne gibi felaketlerle karşılaşacağım diye düşünmekten bıktım.Dediklerim biraz bencilce gelebilir ama cidden benden çok seni düşünüyorum." Annemin gözleri şaşkınlıktan kocaman açıldı ve benim gözlerimle buluştu.Ellerini saçıma yöneltim hafif bir şekilde saçlarımı okşamaya başladı.Onun cevabının ne olacağını gerçekten merak ediyordum.Meraklı bakışlarımı anlamış olacak ki derin bir nefesten sonra "Tatlım ben bilmiyorum.Bu olay senin psikolojik hayatını nasıl etkiler bilmiyorum.Bu yüzden biraz düşünmem lazım" dedi.Bu cevabı beklemiyordum.Aslında kafamda annemin vereceği cevapları tahmin etmiştim.Bu ihtimalde vardı tahminlerimin arasında ama istediğim cevap bu değildi .Bu konuşma beni hiç tatmin etmemişti.

Aniden gelen öfkemle ayağa kalkıp annemin ellerini bıraktım "Daha neyini düşünüyorsun anne.Her gün kavga etmekten bıkmadın mı?O gün ben olmasaydım vuracaktı o alçak sana.Belki benim yanında olmadığım günler vurdu da.Bunları yaşayıp daha önce boşanmayı düşünmemen saçmalık zaten.Benim psikolojim zaten hergün kavga ederken etkileneceği kadar etkilendi.Boşanmanız bende olumsuz etki yaratmanın tersine beni daha iyi edecektir.Bunu bil ve buna göre karar ver "

Neden bu kadar tepki verdim hiç bilmiyorum.Belkide yılların birikimini annemde patlatmıştım.Annemin şaşırmış bakışlarını geride bırakarak odama yöneldim.Kapımı kapatıp yatağıma fırlattım herşeyden bıkmış bedenimi .Tavana boş boş bakıp söylenirken telefonum çalışıyla irkilerek yataktan fırladım.Arayanın Burak olduğunu görünce bekletmeden açtım telefonu."Ödümü patlattın Burak !" diyerek öküzümsü kişiliğimle selamladım onu "Ben mi ?Nasıl ?" deyip meraklı sorular yöneltti kıkırdayarak.Doğrularak yatağımdan kalktım ve "Boş boş bakınırken yakalandım ve telefonun sesinden irkildim deyip tebessüm ettim Burak karşımdaymış gibi .Bu duruma çok eğlenmiş olacak ki uzunca bir kahkaha attı "O anki tipini inan tahmin edebiliyorum.Suratın çok şeker oluyor." deyip tekrar gülmeye başladı." Hey keser misin lütfen ?Ayrıca şeker mi ?Hayatında hiç şeker göstermediler mi sana ?! " diyerek karşılık verdim.Bu dediklerinden çok hoşnut kalsamda sesime sinirli gibi görünmesi için komut verdim."Her gün görüyorum ya !Senden ala şeker mi var ?" diye karşılık verdi .Yanımda olsaydı saçlarımı birbirine karıştıracağına iddiaya bile girerdim.Görmeyecek olsada ona göz devirdim "Hadi beni oyalama üstüme ne giyeceğimi karar vermeye çalışıyorum " diye ukala cevaplarımdan birini verdim.Bazen arkadaşlarıma hak verip odun olduğumu ciddi ciddi düşünüyorum gerçekten."Tamam oyalamıyım o zaman.Yarın görüşürüz Külkedisi" deyip kapatacakken onu çok terslediğimi düşünüp "Burak" diye seslenip kapatmasını engelledim.Bir süre bekledikten sonra "Seni seviyorum " deyip telefonu suratına kapattım .Ben buydum işte.Bir günde bir romantizm yeter diye düşünüp yaptığım romantikliğin ardından illa bir hödüklük yapardım.

Aşka Düşen FeministHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin