Ahh yine alarmımın sesiyle yataktan sıçrayak uyandım.Canım hiç okula gitmek istemiyordu ama evde kalmaktansa okula gitmeyi tercih ederdim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra annemin mutfakta olacağını düşünüp mutfağa yöneldim ama yoktu.Sanırım dünkü olaylar sonrasında bitkin düşmüştü.Kahvaltı yapmaya gerek duymadan odama gidip üniformalarımı giydim.Aynaya baktığımda uyumaktan ve ağlamaktan şişmiş suratımla karşılaştım .Sanırım bugün makyaj yapmam gerekiyor diye geçirdim içimden. "Sanırım mı kesinlikle makyaj yapmam gereken bir gün " diye dalga geçtim içimdeki sesle.Harika şimdide kendimle konuşuyordum.Sonunda babam beni tımarhanelik etmeyi başarmıştı.Kendinle gurur duyuyor olmalıydı.Kendi içimdeki sesle savaş verirken servisimin baş ağrıtıcı kornası savaşı bırakıp dışarı fırlamama sebep oldu.
Servise bindiğimde Berrağın yanına oturmayı planlıyordum ama Berrak beni Burağa doğru yönlendirip "Yanıma Emir oturacak 'deyip bir numaralı imalı bakışını fırlattı ben ona sırıtıp göz devirirken.Burak yana kaydı "Günaydın külkedisi.Düne oranla daha iyi misin?" diye sordu.Şaka mì yapıyordu.Dün babamdan yediğim tokadı saymazsak hayatımın en güzel günlerinden biriydi.Ama yine kibarca bu düşüncelerimi " Dün bana verdiğin teselli karşısında kötü kalmak mümkün mü ?" diye tercüme ettim. Burağa gönderdiğim göz kırpma eşliğinde.Sanırım bugün makyaj yapmaya karar vermek çok doğru bir karar vermiştim.Burak sabahki o halimle bana aynı davranabilirmiydi bilmiyorum ama yinede kendimi içten içe aferin yağmuruna tuttum.Burağa ilk dersin ne olduğunu sormamla suratımı limon yemiş gibi buruşturmam bir oldu.Buraksa bu hareketim karşısında suratımdan bir makas aldı "Sanki fizik dersini dinliyorsunda !Fizik derslerinde ne zaman baksam uyuyorsun" deyip kahkaha patlattı."Ama o kadar sıkıcı ki uyumaktan başka bir çare aklıma gelmiyor " derken kafamı iğrenircesine salladım .Arkamızdan hoca gelirken Burağa göz kırpıp uyumak için sıramı konforlu hale getirmeye çalıştım.
Gözlerim uykudan sıyrılmaya çalışırken karşımda Burağı görünce şaşkınlıktan yerlerinden fırladılar çünkü yanımda Berrak var sanıp uyumayı en tepe noktalarda yaşamıştım.Suratına anlamsızca bakarken aniden gelen bir esnemeyle ağzımın sınırlarını bir güzel zorladıktan sonra bakışlarımı Burağa yönelttim.Burak kıkırdayıp "Sanırım sana Külkedisi yerine Uyuyan Güzel demeliydim." dedi ve saçlarımı karıştırdı."Aslında artık uyumasam daha iyi.Bir kez daha beni uyurken görürsen benden nasıl hoşlandığını sorgulamaya başlayacağına eminim !"deyip şakasına göz devirdim.Bu sözlerim üzerine parmağını her zaman beni haksız çıkarırken yaptığı gibi sağa sola salladı "İşte şimdi yanıldın.Uyurken senin kadar tatlı gözüken kimseyi görmedim.Söylediklerinin tersine sana daha fazla bağlanabilirim " dediğinde içten içe kıkırdadım.Ben ve uyurken tatlı gözükmek mi ?Acaba beni değilde başka birisini mi izliyor diye düşünmedim değil.^^
Ben onun bu cevabına karşılık için cümle türetmeye çalışırken zil çalmış olacak ki Emir koşarak gelip Burağı yanımdan alıp giderek sınıfta yaşadığımız küçük çaplı romantizmimize son verdi.Sonunda derslerin tamamı bitti servisteki vakitte Berrakla çene çalarak geçti.
Hızlı adımlarla merdivenleri çıktım ve kapının önüne geldim .Yine annem ve babam kavga ediyordu.Bir günümde tamamen mutlu geçemezmiydi.Kapıyı hızlıca açıp eve girdim.Babam yine anneme bağırıyordu .Bu manzaraya artık o kadar alışmıştım ki ama yinede boğazımın düğümlenmesine neden oluyordu.Koşup babamın önüne geçtim ve "Yeter artık bağırma " diye haykırdım .Babam beni geriye itip "Sen kes sesini " diye bağırdı."Kesmezsem ne olur daha çok mu bağırırsın?Yoksa yine tokat mı atarsın ya da daha ötesine gider döver misin ha naparsın ". sinirden ellerim titriyordu. Babam bu sözlerim karşında dona kaldı. İlk defa sesim titremeden ya da ağlamadan dimdik karşısında duruyordum .Babama ilk defa bu denli meydan okumuştum .Babam bu tavrım karşısında hiç bir karşılık veremedi ve evden çıkıp gitti.Hemen anneme döndüm ve "Anne sana bir şey yapmadı değil mi " diye sordum.Annem hayır manasında kafasını salladı."Bir daha o adamın karşısında ağlamayacağız.Hep güçlü duracağız karşısında"Annemi odasına götürdüm.Sanırım yine stresten bitap düşmüştü.Bu gece onu yalnız bırakamazdım.Onu yatırdıktan sonra yanına kıvrıldım ve ona sıkıca sarıldım .Kafamda babama oluşan nefretle uykuya daldım.
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım.Berrak olduğunu zannederek bildiğim tüm küfürleri sıraladım içimden ama telefonun ekranında Burak yazısını görünce havada aşk kokusu var moduna girdim .Israrla çalan telefonumu annemin uyanmaması için çabucak açtım ve odadan çıktım."Alo Başak bir sorun mu var neden okula gelmedin.? ve Kaç kere aradım neden bakmadın? " sorusunu aldığımda sabah çalan alarmımı yarı açık gözlerimle kapattığım aklıma geldi.Şimdi hazırlanıp gitmek istesemde saat 11:46 olmuştu.Zaten yok yazılmıştım .Okula bir gün gitmezsem ölmem mantığımı kullanarak harekete geçmedim."Sanırım alarmı kapatıp uyuyakalmışım "dedim ."Bu uykuya olan zaafın nasıl gidecek Külkedisi.!Yoksa uyuyan güzel mi demeliyim ?" dediğinde kıkırdadım ve "Tabiki hiç bir zaman "dedim ."Eğer bir planın yoksa senin yani artık bizim tepeye gidip biraz oturalım mı ? Bende derslere girmek istemiyorum zaten " bu teklif banada çok cazip gelmişti.Dünkü olaydan sonra Burak eminim keyfimi yerine getirirdi.Burağın teklifini kabul edip kıyafet seçmek için odama koyuldum.Dolabımda biraz göz gezdirdikten sonra turkuaz şort tulumumda karar kıldım.Saçlarımı düzleştirip güneş gözlüğümü taktıktan sonra annemin yanına gittim.Hala uyuyordu .Annemde benim gibi duygularını uyuyarak bastırıyordu ama herkes bunu uyku düşkünlüğü olarak yorumluyordu .Annemi hafifçe dürtüp yanağına nadir görülen öpücüklerimden birini kondurdum .Tebessüm ederek gözlerini araladı "Annecim okula alarmı kapattığım için geç kaldım .Burak buluşmak istedi.Dünkü olaydan sonra kafa dağıtmaya ihtiyacım var "dedim bir çırpıda.Burağı babamın azarından kurtulduğum huzur verici bir sığınak olarak görüyordum.Bu yuzden onunla buluşmak için can atıyordum.Annem şuan hayır derse Burakla buluşmak için diz çöküp ona yalvarabilirdim. Annem yatakta biraz doğrulduktan sonra "Tamam tatlım.Bu olaylar bizden çok seni
etkiliyor değil mi ? Üzgünüm gerçekten üzgünüm " dediğinde kaşımı çatarak ona baktım "Senin bir suçun yok. Özür dilemesi gereken o hayvan herif "deyip bütün nefretimi kustum.Annem ses çıkarmayınca "Neyse Burak beni bekler .Seni seviyorum anne "deyip odadan çıktım.Ayakkabılarımı giyip tepeye doğru gittim.Bu tepeye ilk defa neşeli gidiyordum.Genelde bu tepeye gitme nedenim hıçkırarak ağlayıp stresimi boşaltmak olurdu.Hatta bazen hızımı alamayıp sesimin çıktığı kadar küfürler sayıp babama armağan ederdim.Ama bu kez sevgilimle buluşmak için gidiyordum..Tepeye gittiğimde Burak henüz gelmemişti .Bende o gelene kadar manzaranın tadını çıkartayım diyerek ayaklarımı tepeden sarkıtıp şarkı mırıldanmaya başladım .Ben iyice dalmış olmalıyım ki arkamdan gelip yanağıma öpücük konduran Burağın farkına bile varmadım ." Ödümü koparttın !" diye bağırıp omzuna kibarca vurdum."Korkutmak istemedim Külkedisi sadece çok hoş duruyordun "deyip yanıma oturdu ve güzel manzarayı yanyana izlemeye koyulduk.