Havada aşk kokusu var

113 29 9
                                    

İçimden keşke zaman şuan donuo kalsa diye düşündüm başım Burağın omzunda dururken.Bir an saçmada olsa Burakla bu tepede evimiz olduğunu ve evli olduğumuzu hayal ettim .Her zaman onun huzur dolu kollarında olduğumu .Ahh hayali bile beni o kadar mutlu etti ki Burağın yanında olduğumu unutup kıkırdamama sebep oldu.Burak çenemden kibarca kavradı ve yüzyüze gelmemizi sağladı "Ne oldu Külkedisi " omzumu umursamaz gibi savurarak "Komik gelebilir ama evli olup burada bir evimiz olduğunu hayal ettim " Burak bu düşünceye güler ya da dalga geçer sanıyordum ama beni tutarak kendisine çekti ve sımsıkı sarıldı .Saçımın kokusunu içine çekip " Aksine o kadar mantıklı geldi ki .Bizim tepemizde sadece bize ait bir ev ..." Bu hayal onunda hoşuna gitmiş olmalı ki yüzüne yerleşen bir tebessüm eşliğinde "Çok güzel olurdu " dedi.

Güneş yavaş yavaş bulutların arasında kaybolurken yanyana toprağın üzerine uzanıp yıldızları seyretmeye başladık. Uzunca bir süre yıldızları izledikten sonra eve gitmeye karar verdik ve ele ele yürümeye başladık .Yine huzurla dolduğumu hissettim .Burakla geçen her gün böyle hissediyordum.Bunları düşüneceğim diye önüme bakmayıp yere yapıştım . Utancımdan ne yapmam gerektiğimi şaşırıp kahkaha atmaya başladım. Ağlanacak haline gülmek tamda bu olsa gerekti .Ben gülmeye başlayınca Burakta kendini tutamayıp gülmeye başladı ."Ahh çok şapşalım dümdüz yolda yere çakıldım " deyip aptal dercesine kafama vurdum."Yoksa yine bana bakarken önüne bakmayı mı unuttun "derken göz kırptı. "Hadi kalk artık " deyip elini uzattı .Elini tutup doğrulmaya çalışınca ayak bileğime saplanan acıyla doğrulmayı bırakıp inlemeye başladım .Burak ayak bileğime bastırınca "Ahhh " diye bağırmadan geçemedim."Galiba incittin .Kendine zarar vermeden günün geçmez mi senin " deyip sırtını bana dönüp yere çöktü.Ellerimi boynuna doladı .Ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışırken " Ne yapıyorsun?! " dedim ."Bu halde seni yürüteceğimi sanmıyorsun değil mi ? Şimdi çok konuşmada sadece sana özel kaslı taşıtına atla ! " deyip sırtını işaret etti.Nerdeyse bin kez itiraz etsemde kabul etmeyip dediğini yaptırmayı başardı.Sırtında ben varken bile rahatlıkla yürüyebiliyordu.Tahminlerimden daha güçlüydü galiba . "Özel taşıtını sevdin mi " diye seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım."Evet sanırım bu kaslı ve özel taşıtı daha sık kullanmalıyım" deyip saçlarını karıştırdım."Bana uyar çokta hafifsin zaten " derken zamanında önüme sunulan tatlıları yemediğim için kendime aferin ve beni zayıf yarattığı için Allah'a şükürlerimi yolladım.

Sonunda eve yaklaştık.Sokakta kimse olmamasına sevindim çünkü bazı komşular o kadar dedikoducuydu ki bir gün içerisinde bu durumu abartarak tüm dünya ya duyururdu.Kapının önüne geldiğimizde Burak sırtından inmem için eğildi .Hiç istemesemde indim."Eve gidince ayağına buz koymayı unutma Külkedisi " deyip ayağımı işaret etti. "Tamam koyarım" dedim suratımı büzerek .Burak yanağımdan öpüp uzaklaşırken "Yarın geç kalma biliyorsun yürüyemem hazır özel araç bulmuşken
doyasıya kullanmalıyım" deyip dil çıkardım .Burak olduğu yerde eğilerek "Dilekleriniz benim için emirdir maşesteleri "deyip ilerledi.Babam evde olmadığı için çok rahat davranabiliyordum .Anneme iş için şehir dışına gideceğini mesaj atmıştı son kavgamızdan sonra .Onun yokluğunda ev daha huzurluydu .Acaba ölse ne olur diye düşünmüştüm.Üzülürdüm belki ama onun için göz yaşı dökeceğimi hiç sanmıyorum.Hele ki o tokattan sonra.
Merdivenleri seke seke çıkmak zorunda kaldım .Ayağımın üstüne basamıyordum çok olmasada acıyordu.Eve girdim ve anneme seslendim . "Burdayım tatlım" diye cevap verdi.Sesi mutfaktan geliyordu Sanırım akşam yemeği için bir şeyler hazırlıyordu."Yine neler döktürdün valide sultan " diyerek ona sarıldım.Annemde bana dönüp yanağıma bir öpücük kondurdu."Burakla randevunuz nasıl geçti tatlım ? "diye sordu ."Çok güzeldi .Onunlayken gerçekten huzurlu hissediyorum .Çok eğlendik ama senin kızın her zamanki gibi yere yapışıp rezilliğini ortaya koydu ve ayağımıda incittim "deyip dolaba yöneldim.Buzluktan bir buz alıp bileğime koydum.Şimdiden ağrısı azalmıştı bile .Annemin yaptığı yemekleri iştahla yerken aynı zamanda Burakla neler yaptığımızı anlatıyordum.Normal bir günde olsak yani babamda evde olsa çıt çıkmazdı sofrada yada kavga ediyor olurduk.Babamın yokluğunu onu düşünerek geçirmemek için o adamı beynimden uzaklaştırdım.Yemekten sonra odama geçip test çözmeye çalıştım.Bir müddet Burağı düşündükten sonra kendime derse adapte ermeyi başarabildim.Uzun zamandır
çalışmıyordum.İleride hergünümün bugünkü (babam olmadan ve huzur içinde) gibi olması için çalışmaya alışmam gerekiyordu.Bir süre ders çalıştıktan sonra elinde sargı bezi ve merhemle odama giren annemi görünce mola vermeye karar verdim.Annem yanıma yaklaştı ve ayak bileğime sürüp sargıyla güzelce sardı.Sabaha tamamen iyileşirdi.Annem odadan çıkmak üzereyken "Anne beraber yatsak olmaz mı?" dedim çocuksu bir tavırla. Annem bana bakıp "Olur tabiii "deyip yanıma geldi ve annemin kollarında uykuya daldım.Sabah uyandığımda daha telefonumun alarmı çalmamıştı.Annemin uyanmaması için yataktan sessiz bir biçimde uyandım.Rahatlamak için duşa girdim ve saçlarıma şekil verdim.üniformamı giyerken annem uyandı ve mutfağa yöneldi.Ben tam kapıdan çıkarken annemin "Başakcım bir saniye bekler misin ?" deyip acele adımlarla yanıma geldi .Elindeki saklama kabına konmuş iki sandviçi elime tutuşturup "Biri sana biri Burağa .Evde yemiyorsun bari okulda ye " dedi .Anneme teşekkür edip servisime yöneldim.Bu sefer Berrağın yanına uğramadan direkt Burağın yanına oturdum.Zaten Berrağın yanına gitsemde beni imalı bakışlarla beni Burağa yönlendirecekti.Burak beni görünce yana kayıp "Günaydın Külkedisi.Bugün çok hoş görünüyorsun bu arada " bunu demesine sevinmiştim .Saçımda yaptığım değişikliği hemen farketmişti.Saçımla bir müddet oynayıp "Teşekkürler.Sadece biraz şekil verdim işte "dedim .Okula gittiğimizde ders bedendi ve hoca yoktu.Burağa bakarak "İşte buna sevindim"deyip saklama kabını gösterdim. "Annem bizim için sandviç hazırlamış "dedim .Burak ellerini birbirine sürtüp "Bende çok açtım süper oldu bu .Bekle bende meyve suyu alıp geleyim "deyip kantine yöneldi.İki meyve suyuyla geri döndü .Oturduk ve yemeye başladık .Burak sandviçtrn bir ısırık alıp "Harika gerçekten "deyip koca bir ısırıkla devam etti.İştahla sandviçlerimizi bitirdikten sonra sıkıcı okul hayatına giriş yaptık.Ardarda gelen monoton derlerden sonra sonunda çıkış zili çaldı ve servise bindik .Burak yanıma gelip "Yarında buluşalım mı ?Bizim için harika planlarım var "dedi .Yine ilk defa böyle bir teklif almış gibi heyecanlandım ve "Tabiki "deyip kafamda hayallerle eve yöneldim.
Okuduğuz için tesekkurler oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Aşka Düşen FeministHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin