17 Posledná šanca

188 6 2
                                    

V minulej časti:

„Ja počkám kým ťa omrzia , tieto tvoje úlety." Odpovedal mi s úsmevom a nakoniec odišiel on. Sadla som si naspäť a vytiahla cigaretu z krabičky čo bola na stole. Zapálila som si a pomaly vyfúkla dym.

„Mala by som ísť za otcom." Postavila som sa a išla som sa prezliecť

„Zveziem ťa?!" Zakričal mi , keď som už zatvárala dvere izby

„Vezmem si taxík." Odkričala som mu naspäť. Obliekla som sa (obrázok po boku) a zišla som dole.

„ Fajn , som taxikár a volaj ma Max. Môžeme ísť?" Spýtal sa ma ,keď som stála pri dverách a ja som sa akurát tak zasmiala. Prišli sme do nemocnice , kde už sedeli chalani.

„Deje sa niečo?" Spýtala som sa ich, hneď ako som uvidela ich usmiate tváre.

„Prebral sa." Odpovedal mi Lil. V tú chvíľu som vedela , že tu končím a vraciam sa späť domov. Myslela som si ,že pre tento krát by som im to mohla povedať. Cítila som na sebe Ryanov pohlad , ktorý hovoril za všetko. Vedel to , vedel ,že keď sa otec prebudí tak odídem. Bolo mu to jasné. Prišiel za mnou a objal ma. Pošepky sa ma spýtal : „Naozaj chceš odísť?"

„Naozaj. Pozrel by si mi let?" Spýtala som sa milo

„Už sa stalo , letíš zajtra ráno o 8:00." Odpovedal , síce trochu sklamane ale aj tak

„Tak to myslím ,že by sme sa mali rozlúčiť." Odpovedala som s úsmevom

„Nemyslím si ,že je to najlepší nápad ale neprotestujem." Odpovedal a kusol ma do krku

„Aspoň ma nechaj sa s nimi rozlúčiť." Vypadlo zo mňa príliš nahlas.

„Zase odchádzaš?" Spýtal sa Fredo

„Tento krát sa už nevrátim." Odpovedala som a sama som neverila svojim slovám. Bez akéhokoľvek slova som odišla k výťahu a išla preč. Ryana som tam nechala samého stáť a odkráčala som pred vchod. Ale zabudla som na to ,že som nemala ako odísť. Zavolala som si taxík a chvíľu čakala pred vchodom nemocnice. Za tú dobu , dobehol dole Justin a prívetivo sa ma spýtal: „Nepotrebovala by si odvoz?"

„Zavolala som si taxík." Odpovedala som , mu keď môj taxi práve prišiel. Pozdravila som Justina a vstúpila do taxíka. V tom aj Justin nastúpil do svojho Auta a ďalej som sa tomu venovala. Chlapíkovi som povedala adresu a kým sme prišli nás obehlo zopár aut. Medzi nimi som spoznala aj to Justinové.Zastavili sme pred domom a ja som mu zaplatila a vystúpila. Dvere na dome boli pootvorené , tak som iba opatrne stisla klučku a potichu ich otvorila do celej šírky. Vstúpila som dnu a zrazu boli dvere zatvorené a ja prilepená na nich Justinom. Stál tak tesne oproti mňa , že by ste medzi nás nevložili ani časopis, proste nič. Môj dych bol asi 10 násobne zrýchlený a ten jeho tiež.

„Už nemienim čakať! Už nie , čakal som dosť , toleroval som ťa dosť. Tvoje hry sa skončili. Už si nebudeš odchádzať a prichádzať ako sa ti zachce!" Vrčal na mňa a musím povedať,že istá moja časť sa ho aj bála.

„A čo mám robiť? Byť tu aj ,keď nechcem?" Spýtala som sa ho s istou štipkou drzosti v hlase.

„Sama tomu neveríš." Odpovedal a v srdci som cítila,že má pravdu. „Tak čo odídeš či zostaneš ?" Spýtal sa nakoniec a vzdialil sa o pár krkov , s úmyslom niekam odkráčať. Snažil sa už pôsobiť lahostajne a keby ho nepoznám uverila by som tomu..Netušila som čo povedať a Justin to akoby pochopil. Odkráčal do kuchyne a ja som stále stála v chodbe. Vrátil sa , zas a znova... „Tento večer , daj mi tento večer a nikdy nebudeš chcieť odísť..Si do mňa zamilovaná ! Viem , nesnaž sa to poprieť." Mal pravdu , mal čistú pravdu a v tú chvíľu som si uvedomila ,že som sa celý čas správala ako sprostá štetka. Vyšla som na terasu a sadla som si do kresla.Netušila som čo mám očakávať , nevedela som ako sa Justin zachová a dúfala som v to že mi to odpustí. Aj napriek tomu čo sa o ňom vždy rozprávalo to bol ten najúžasnejší chlap akého som mala možnosť spoznať. Nikdy som to nevedela dostatočne odceniť , vždy nám niečo bránilo. Buď moje ciele alebo minulosť. Až teraz si uvedomujem ,že celým tým problémom som bola vlastne ja a on to všetko trpel. Vždy bol ochotný za mňa položiť ruku do ohňa a ja som ho v ťažkých chvíľach vždy opustila. Oproti nemu som bola hrozný človek. Aj napriek tomu ,že som ho vždy milovala som si to nechcela a nevedela priznať. Vyšiel na terasu. Na stolík položil flašu vína a nalial mne aj jemu. V tvári mal vážny výraz, ktorý som ešte nikdy nevidela a zrazu sa potmehúcky usmial.

„Tak čo ako si si užila sex s Ryanom ?" Spýtal sa ma a ja som počula , ako sa mi v podstate vysmieva

„Bolo to fajn zas ťa vymeniť." Podpichla som ho a jeho výraz v tú chvíľu zvážnel. Vedel že toto by som si normálne nedovolila.

„Robí ti to radosť?Stále ma odkopávať a dávať sa so mnou do kopy?Lebo mňa to už unavuje." Začal vážnymi slovami

„Tak čo navrhuješ?" Spýtal som sa akoby sa jednalo o obchod

„Čo keby ti poviem ,že toto je tvoja posledná šanca? Odídeme odtiaľto niekam vážne ďaleko a budeme len sami dvaja. V raji."

„Tak .................."


Tadáá .. Ja neviem čo sa stalo .. Ja som mala úplný blok asi kvôli mature ..Ale zmaturovala som a potom som všetko flákala a teraz idem na dovolenku od 6 tak to zas budem flákať ale pokúsim sa do 6. dačo pridať 


xoxoNicky

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

love or anger can all? (JB)Where stories live. Discover now