V minulej časti :
„Nell? Prečo Nell? Zapri ,vzdaj sa svojho mena. Veď jedno priezvisko to nič neznamená. Tak ho zmeň a uleť so mnou preč nezabíjejme sa v hlúpom poblúznení ako vo filme a prežijme to tak aby sa nám za mladými časmi mohlo cnieť.“ Začal rozprávať a kľakol si na jedno koleno. Z vrecka začal vyťahovať predmet , ktorý sa už moc podobal krabičke. Začal ju otvárať a ja som sa v tú chvíľu zľakla.
„Justin ? Prečo si len Bieber? Prečo si Justin? Spýtala som sa v čom mi samovoľne padla z oka jedna slza . Vcítiť sa do role Julie nie je až tak ťažké , keď nou vlastne ste len v novodobom mafianskom podaní. Problém je ,že on nie z rodiny , ktorá by bola pohadaná s mojou. On je iba chlap , ktorý si nesprávne vybral. Môj otec by ho rozniesol na kopytách , zakúril by ním bezdomovcom, proste by ho nechal voňať fialky odspodu. Otvoril tú krabičku a v nej sa zabliskol prsteň. Nemohla som mu to spraviť , nemohla som mu povedať nie ale ani áno.
„Nell Saver Vezmeš ....... Po tomto slove sa mi stopla myseľ, srdce a všetko. Utiekla som odtiaľ. Rýchlo som odomkla auta a vrátila sa domov. Netušila som čo robím ale vedela som prečo to robím. Pre jeho šťastný a bezstarostný život.
Z pohladu Justina : (Ktorý tu už dávno nebol)
„Nell Saver Vezmeš ...Po tomto slove začala utekať a mne bolo jasné , že som sa to nemal spýtať. Nevedel som ako tomu chápať. Mal som to chápať ako nie ? Keby ma nechcela tak by mi to povedala , je to silná žena.
„Kurva Nell.“ Zaklial som si a ihneď som odišiel. Natúpil som do auta , ktoré som mal za budovou a išiel domov. Išiel som tak rýchlo ako sa len dalo . Keby mám lepšie auto tak ju aj predbehnem. V hlave som mal iba to čo jej poviem , keď prídem. Netušil som ako začnem a netušil som ani čo povedať. Dorazil som domov , jej auto tu stálo ledajako odparkované. Rýchlo som zaparkoval a vletel som dnu. Našiel som ju v hosťovskej ako si berie kufor a nejakú tašku.
„Nell , prosím stoj!“ Zakričal som na ňu ako schádzala schodmi. Zobral som jej kufor a položil ho na zem
„Kam chceš ísť?“ Spýtal som sa jej rozčúlene ale aj sklamano.
„Domov“ Odpovedala prosto i keď s trochu roztraseným hlasom.
„Tu je tvoj domov.“ Oponoval som jej „Máš tu všetko : Otca , kamarátov , Emily a mňa.“
„Ale seba som stratila.“
„Ja ti pomôžem sa znovu nájsť , všetci ti pomôžu.“ Odpovedal som jej a podal som jej ruku
„Nechápeš to Justin.“
„Nechápem to ? Samozrejme ,že to nechápem kurva. Nechápem za kým stále utekáš , nechápem prečo mi klameš. Nechápem prečo si utiekla!“ Už som to nevydržal , nedokázal som zachovať kľud ani len na sekundu. Vybuchol som a netušil čo spraví ona.
Je to tu krátka ale podstatná časť. Ja teraz od vás potrebujem komentíky v ktorých sa rozhodnete či ostane alebo odíde. Také menšie upozornenie ak odíde bude to podla mňa zaujimavejšie ..
OSTANE ? ODÍDE ? alebo všetko zmení ? Rozhodnutie je len a len na vás ak odíde tak túto story trochu predlžime o pár častí ak zostane neznamená to koniec ale menej zaujimavé pokračovanie . Takže si asi typnite čo by som chcela ja :D .. Vaša milovaná .. Túto časť inak venujem Hanuške .. ktorá to ide hneď čítať ak nie ..tak vraždím ale nie :D ..
PS : Ľubim vás
xoxoNicky