V minulej časti:
Z pohladu tretej osoby :
Nell si to Ryanom zas rozdali ale vzťah z toho nikdy nebude a ona sa snáď postup času uvedomí a vráti k Justinovi , len dúfajme ,že už nebude neskoro. Celý týždeň sa to s ňou vlieklo veľmi zlé , každý deň na nejakej žúrke a ráno s hockým v posteli a mala chuť sa zastreliť . No vtipné bolo ,že posledné 4 dni to bol ten istý chlap čo ju zachraňoval od toho aby sa s niekym ďalším vyspala. Bol to práve barman z klubu , ktorý jej tak hnusne vymaloval kuchyňu a ani sám nevedel koho stále zachraňuje. Chcel iba pomôcť dievčaťu , ktoré neodolalo po alkohole chlapom.
„Hej , hej myslím ,že dnes to už stačí.“ Ozval sa spoza baru , kým nalieval ďalším zákazníkom ju sa snažil zastaviť a obrániť , sám nevedel prečo ale mal to v hlave , nejaký impulz vďaka ktorému vedel ,že ju musí chrániť.
„Ja rozhodujem kedy stačí.“ Ohradila sa a položila poldecák na stôl s tým ,že naznačila ešte jeden
„Posledný.“ Dopovedal ,keď si ho už sama naliala. Ona iba nepokojne zamraučala a kopla to do seba. Vydala sa na parket , kým si to on nemal ako všimnúť keďže mal plné ruky práce. Hneď ako ju zbadal chcel ísť za ňou , tak hodil zásteru druhému čo bol pri sklade a povedal ,že má niečo súrne a potrebuje sklad. Nikdy si nemyslel ,že bude už toľký krát zachraňovať neznámu dievčinu ale stalo sa , zase. Keď sa už pri nej dáky začal krútiť , vyštartoval chytil ju za zapästie a bral preč. Zobral ju do skladu a zamkol za nimi.
„Pusti ma!“ Zapišťala dosť opitá ale James iba pokýval hlavou na znak nie. Nell mu chcela utiecť , hádzala sa tam ako jebnutá až po 10 minútach si uvedomila ,že nemá šancu ale v tej preliatej , opitej hlave sa jej niečo zablisklo , ďalší ožralecký nápad s ktorým on nemohol počítať. Vytiahla naňho zbraň a on sa mohol iba čudovať.
„Odlož to , nie je to hračka.“ Napomenul ju
„To máš pravdu , hračka to nie je , otvoríš mi tie dvere prosím?“
„Akosi si vytriezvela.“ Zasmial sa a zastal si pred dvere , kým si naivne myslel ,že doňho nestrelí. Ona by ho aj zabila , totiž to táto Nell si neváži ničoho , neváži si ani samú seba a to je to najhoršie.
„Uhni!“Zavrčala , on však nereagoval . Nell odistila zbraň ale s ním to ani nepohlo , neprekvapilo ho to. Jednoducho sa vybral pomaly ku nej a pohladil jej vlasy čo ju aspoň trochu upokojilo a zobral jej z rúk zbraň.
„Už prestaň !“ Upozorňoval ju
„To ty ma prestaň chrániť, načo to robíš?“ Pýtala sa ho ešte stále nahnevaná , on nechcel reagovať , nechcel jej odpovedať lebo sám nepoznal odpoveď.
„Poslal ťa Justin ? Ryan alebo kto kurva ?! Bola tak vytočená že jej hnev bolo cítiť až do číny. Napätie v miestnosti sa dalo krájať , keď už nikto nevedel ako pokračovať.
V tú istú chvílu sa dialo tisícky kilometrov odtiaľ niečo úplne iné , to čo by nikto nepredpokladal.
Jednému z najmocnejších vodcov gangu zlihávalo srdce. Všetci boli napätí a snažili sa zachovať chladnú hlavu ale neišlo to. Každý vedel ,že pri takom zdravotnom štýle to raz príde ale najhorší moment nastáva , keď sa dozvedia že to niekto musí oznámiť aj jeho rodine. Ona je jeho jediná rodina , lenže kto jej zavolá , kto pôjde pre ňu na letisko ? u koho sa ubytuje ? Tie otázky lietali v hlave každého človeka v tej malej zatuchnutej nemocnici na konci mesta okrem jednej Ryan Butler v tom mal jasno. Vedel ,že Justin by s ňou nevydržal v jednej miestnosti bez tisícky otázok a ostatní by sa čudovali tomu čo všetko narobila. Vedel ,že si ju vezme k sebe , keď bude chcieť prísť. No pochyboval aj o tom.