17

401 12 0
                                    

Lief dagboek,
Vandaag was de bruiloft van Anna. Het was erg leuk!
Ik ben inmiddels al 29 weken zwanger, dus het vinden van een leuke jurk was nog best lastig. Maar uiteindelijk had ik een hele mooie licht blauwe jurk en Stefans moeder had mijn haar heel mooi opgestoken. Stefan had een grijs pak met een licht blauwe stropdas, dezelfde kleur als mijn jurk.
De ceremonie was in een heel mooi kerkje dat was versierd met allemaal bloemen. Stefan was getuige dus we zaten helemaal vooraan. Toen Anna met haar vader de kerk binnen kwam moest haar man, Tom, huilen. Het was zo lief!
Na de ceremonie gingen we naar de receptie. Het was in een hele mooie zaal met mooi gedekte tafels. Het eten was heerlijk. Er was ook een hele mooie bruidstaart. Hij had wel vijf lagen! En hij was ook nog eens heel lekker. Ik heb met een aantal mensen staan kletsen en ze waren allemaal heel aardig. Sommige hadden zelfs cadeautjes meegenomen voor de baby. En bijna allemaal zeiden ze dat als ze ons ergens mee konden helpen, dat we het maar moesten laten weten.
Na afloop was er nog een heel leuk feest, maar wij zijn daar maar heel even heen gegaan. Ik wilde wel langer blijven, maar mijn rug begon zo pijn te doen van de hele dag staan dat we maar naar huis zijn gegaan. Maar het was echt een hele leuke bruiloft en ik hoop dat Anna en Tom voor altijd samen blijven.
Later, als ik groot ben, wil ik ook trouwen. Met Stefan!

Britt (Flikken Maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu