"Britt, wil je wat drinken?" Roept Stefan vanaf de keuken. "Ja, water alsjeblieft." Zeg ik vanaf de bank. Ik ben zo moe! Gistermiddag is Sem geboren en ik ben zo gelukkig. Hij ligt lekker bij me op schoot te slapen, hij is echt super mooi. Stefan komt naast me zitten en geeft me een glas water. "Hij is prachtig!" Zegt Stefan terwijl hij Sem over zijn buikje aait. "Wil je hem even overnemen? Dan kan ik even naar het toilet." Zeg ik. "Ja natuurlijk!" Zegt Stefan en hij gaat naast me zitten en neemt Sem over. Ik probeer op te staan, maar ik heb nog erg last van de bevalling over gehouden. "Ik help je wel even." Zegt Eva terwijl ze van de andere kant van de kamer aan komt lopen. "Dankje." Zeg ik en met hulp van Eva loop ik richting het toilet.
Als ik even later weer naar Stefan op de bank ga zitten geeft Stefan me een kus. "Ik ben zo blij met jullie." Zegt hij en hij geeft Sem ook een kus. "Ik ook met jullie." Zeg ik en ik geef mijn mannen een kus. Ik pak mijn dagboek.Lief dagboek,
Gisteren is Sem geboren, mijn zoontje. Hij is prachtig! Ik was bang dat hij op Erik zou lijken, maar dat is gelukkig helemaal niet zo. Stefan en Wolfs zeggen dat hij heel erg op mij lijkt, ik zie vooral mijn biologische moeder als ik naar hem kijk. Hij is ook naar mijn ouders vernoemd, hij heet Sem Peter Susan Wolfs.
De bevalling was trouwens wel echt super pijnlijk, vooral het persen. Helaas was Wolfs net te laat, maar gelukkig waren Eva en Stefan er wel bij. Zonder hun had ik het echt niet gekund.
Stefan is echt een fantastische vader. Hij is zo lief voor Sem, alsof het zijn eigen zoon is. Dat is eigenlijk ook wel zo, alleen biologisch gezien niet. Voorlopig leren we Sem gewoon dat Stefan zijn vader is en als hij oud genoeg is kunnen we hem uitleggen hoe het echt zit.
Gelukkig is het vakantie en hoef ik pas over zes weken weer naar school. Dan kan ik nog even genieten van mijn gezin, voordat de drukte weer begint. Ik heb Roos, mijn beste vriendin, al wel een berichtje gestuurd en ze komt morgen even langs. Ik ben heel blij dat ze me steunt. Ik heb Roos en Thomas inmiddels trouwens gekoppeld. Thomas ik ook een jongen uit mijn klas en Roos was al heel lang verliefd op hem. Het bleek dat Thomas ook al heel lang verliefd was op haar, maar hernoemt had durven zeggen. Maar nu hebben ze dankzij mij verkering!
Ik denk dat ik maar eens naar bed ga, ik ben super moe!
Xxx Britt"Ik ga naar bed." Zeg ik terwijl ik mijn dagboek dicht klap. "Is goed, ik ga mee." Zegt Stefan. Met een hand houdt hij Sem vast en met de andere hand helpt hij me naar de slaapkamer. We trekken onze pyjama's aan en gaan in bed liggen. Ik leg Sem aan aan mijn borst voor zijn voeding. Ik aai over zijn hoofdje en geef er een kusje op. Als hij genoeg heeft gehad leg ik hem tussen mij en Stefan in. "Ik houd van jullie." Zeg ik. "Ik ook van jullie." Zegt Stefan. En als een gezinnetje vallen we alledrie in slaap.
Ik ben gelukkig!
JE LEEST
Britt (Flikken Maastricht)
FanficDoor van alles wat er is gebeurd in het leven van Britt komt ze bij Eva en Wolfs te wonen. Samen met hen en haar vriendje bouwt ze een toekomst op, maar dat gaat niet zonder slag of stoot.