(Als je onder de dertien bent kan je dit hoofdstuk beter niet lezen!)Als we de hotelkamer die Eva voor ons heeft geboekt binnenlopen begin ik spontaan de grinniken. Het is zo mooi! Het is een hele grote ruimte met in het midden een groot tweepersoons hemelbed. In de hoek staat een grote luxe sofa. Ik loop door naar de badkamer. Ook die is heel groot, met een groot tweepersoons ligbad en een luxe massagedouche. "Britt, moet je hier eens kijken!" Hoor ik Stefan roepen en ik loop richting het geluid. Hij staat op het balkon. "Daar is de Ponti." Zegt hij terwijl hij wijst. Ik zoek langs alle huizen en dan zie ik het. Ik begin te zwaaien, niet omdat ik denk dat iemand naar me kijkt, maar gewoon. "Stefan, heb jij het eigenlijk wel eens gedaan?" Vraag ik dan. We hebben het daar eigenlijk nog nooit over gehad. "Ja, één keer. Toen ik zestien was. Waarom vraag je dat?" Zegt hij. "Nou gewoon, nieuwsgierig." Zeg ik.
's Avonds eten we bij het restaurant in het hotel. We krijgen een driegangenmenu. Het is heerlijk! Als we na het eten in de lift staan onderweg naar onze kamer stelt Stefan voor om samen in bad te gaan. "Oké." Zeg ik. Aan de ene kant lijkt het me heel fijn, samen met Stefan in bad, aan de andere kant vind ik het ook wel spannend. Als we de hotelkamer binnen komen laat ik het bad vollopen. "Wil jij nog wat drinken?" Vraagt Stefan. "Ja, een watertje alsjeblieft." Even later komt Stefan de badkamer binnenlopen met twee champagneglazen. Een met cola en een met water. "Is het toch nog een beetje echt." Zegt hij lachend terwijl hij de glazen op de rand van het bad zet. Als het bad vol is doe ik mijn broek en t-shirt uit, Stefan ook. Zo hebben we elkaar al vaker gezien, terwijl we lagen te zoenen in bed. Maar helemaal naakt hebben we elkaar nog nooit gezien. Britt, laat het gaan, denk ik bij mezelf en ik doe mijn BH en onderbroek uit en ga in bad zitten. Stefan volgt mijn voorbeeld en gaat naast me zitten. Hij pakt de glazen van de rand en geeft er één aan mij. "Proost." Zegt hij en hij geeft me een kus. "Proost." Zeg ik. Ik probeer onopvallend mijn armen voor mijn borsten te houden, maar zoals al eerder is gebleken ben ik niet goed in iets onopvallend doen. "Britt, dat is nergens voor nodig, je bent prachtig!" Zegt hij. Ik haal mijn arm weg. "Jij ook." Zeg ik en ik aai met mijn hand zijn six-pack. Hij slaat zijn arm om me heen en zo zitten we een tijdje.
"Geef maar." Zegt Stefan doelend op mijn lege glas. Ik geef mijn glas aan hem en hij zet allebei onze glazen weg. Daarna buigt hij zich over me heen en zoent me. Ik zoen hem terug. Hij knijpt zachtjes in mijn borsten en ik kan een kreun niet onderdrukken. Even schieten er beelden van de verkrachting door me heen maar ik kan ze snel van me af zetten. Ik ga met mijn hand naar beneden en grijp zijn stijve beet. Dit keer is het zijn beurt om te kreunen. "Zullen we naar bed gaan?" Fluistert hij in mijn oor. We stappen uit bad en ik pak snel een handdoek. We drogen elkaar zoenend af en lopen daarna richting het bed. "Britt, als we te snel gaan of er is iets, dan moet je het zeggen. Niks hoeft, alles mag, oké?" Zegt Stefan. Ik knik alleen maar en laat me vervolgens op bed vallen. Stefan hangt boven me en we zoenen. Hij gaat langzaam met zijn mond naar beneden en geeft me overal kusjes. In mijn nek, op mijn borsten, op mijn buik, op mijn schaambeen. En dan begint hij rustig mijn clitores te likken. Ik kreun. Dit heb ik nog nooit meegemaakt, want dit deed Erik nooit. "Je bent geweldig!" Zeg ik kreunend. Stefan begint snellere rondjes te draaien met zijn tong. Ik wordt zo opgewonden dat ik een kleine gil niet kan onderdrukken. Hij laat zijn vinger in me gaan en beweegt hem zachtjes op en neer. Mijn hele lichaam spant samen, ik kom klaar. "Ik wist niet dat klaarkomen zo fijn was." Zeg ik als Stefan me een kusje geeft. "Ben je dan nog nooit eerder klaargekomen?" Vraagt hij verbaasd. "Nee." Zeg ik kortaf, ik wil het er verder niet over hebben. Ik weet dat het nu mijn beurt is om Stefan te verwennen, om te pijpen. Maar dat heb ik wel al eerder gedaan en ik ben bang voor de herinneren. "Het hoeft niet." Zegt Stefan als hij de twijfel op mijn gezicht ziet. "Maar het mag wel!" Zeg ik en ik ga op de rand van het bed zitten. Stefan gaat voor me staan en ik neem zijn stijve in mijn mond. Ik ga langzaam op en neer en neem zijn lul steeds heel diep in mijn mond. Terwijl ik hem pijp masseer ik zijn ballen. De beelden van de verkrachting komen weer, maar mijn ademhaling blijft rustig. Ik druk de beelden weg en ga verder. Stefan kreunt, steeds harder. Als hij bijna komt stop ik met pijpen en ruk ik. Hij komt kreunend klaar. "Je bent geweldig!" Zegt hij en we zoenen. Hij graait met zijn hand in het nachtkastje. Hij haalt een pakje condooms tevoorschijn. "Heb je een SOA?" Vraag ik sarcastisch. "Nee, maar" "Ik ben al zwanger dus dat ding is nergens voor nodig." Onderbreek ik hem lachend. "Oja, dom!" Zegt hij en we zoenen weer. Hij gaat een stukje van me af. "Weet je zeker dat je het wil, dat je het kunt?" Vraagt hij. "Ja." Zeg ik. Hij komt rustig in me en ik kreun. Hij gaat langzaam op en neer. Hij gaat steeds sneller en sneller. Ik sla mijn benen om hem heen waardoor hij nog dieper komt. Ik kom weer klaar. En door de samentrekking van mijn spieren om zijn lul, komt Stefan ook klaar. "Kan je nog?" Vraag ik als we allebei liggen uit te hijgen. "Ja, denk ik. Jij?" Zegt hij. "Ik ook!" Zeg ik enthousiast. Volgens mij is dat trauma nu wel weg! "Doggy?" Stelt Stefan voor. Als antwoord ga ik om mijn handen en knieën zitten. Ik voel de baby bewegen, maar ik besluit dat nu maar even te laten voor wat het is. Ik voel hem in me komen en ik kreun. Als na een paar diepe stoten komen we klaar.
"Ik houd van je." Zegt hij. "Ik ook van jou." Zeg ik. Een tijdje later vallen we lepeltje lepeltje in slaap.Als ik de volgende ochtend wakker word zie ik dat Stefan al wakker is. "Goedemorgen schoonheid." Zegt hij. "Goedemorgen." Zeg ik en ik geef hem een kus. "Was je al lang naar me aan het kijken?" Vraag ik dan. "Ja, je lag zo lief te slapen. Ik kon niet stoppen met kijken." Zegt hij en hij geeft me een kus terug. "Gisteravond was geweldig." Zeg ik. "Ja, het was geweldig." Zegt hij bevestigend. "We kunnen hier ook een geweldige ochtend van maken." Zegt Stefan terwijl hij langzaam over mijn blote borsten aait. "Ja, dat zou natuurlijk kunnen." Zeg ik en ik raak vluchtig zijn stijf wordende lul aan voordat ik uit bed stap. Ik loop wiegend met mijn billen naar de sofa in de hoek. Stefan stapt ook uit bed en haalt me in. Hij gaat op de sofa zitten nog voordat ik er ben. Ik doe alsof ik hem niet zie en ga bovenop hem zitten, waarbij zijn inmiddels knoeper harde lul in me komt. Door de zwaartekracht komt hij ontzettend diep, waardoor wij allebei moeten kreunen. Ik beweeg rustig mijn heupen op en neer. Na een tijdje stap ik van hem af. Ik ga meteen weer op hem zitten, maar dit keer met mijn gezicht naar de zijne. We zoenen en strelen elkaar, terwijl ik mijn heupen op en neer blijf bewegen. Dit houden we een lange tijd vol, maar dan houdt Stefan het echt niet meer. Hij komt. Daarna duwt hij me voorzichtig van zich af en gaat hij voor me staan. Hij duwt me weer terug in de stoel. Hij gaat op zijn knieën voor me zitten en duwt mijn benen uit elkaar. Hij likt mijn clitores en vingert me met twee vingers te gelijk. "Aah, ooh, jaaah, ooh, aaaaaah." Is het enige wat ik uit kan brengen. Na een paar minuten kom ik gillend klaar. "Zo hebben we er ook een geweldige ochtend van gemaakt." Zeg ik daarna.
JE LEEST
Britt (Flikken Maastricht)
FanfictionDoor van alles wat er is gebeurd in het leven van Britt komt ze bij Eva en Wolfs te wonen. Samen met hen en haar vriendje bouwt ze een toekomst op, maar dat gaat niet zonder slag of stoot.