Lief dagboek,
Vandaag ben ik jarig! Eindelijk ben ik 16! De meesten houden dan een groot feest, met veel drank, maar aangezien ik 35 weken zwanger ben is dat niet zo''n goed plan. Daarom ga ik mijn 'sweet sixteen party' later geven. Wat we vandaag wel gaan doen is naar het ziekenhuis gaan. Niet alleen voor de laatste echo, maar ook om de bevalling te bespreken. Want omdat ik graag thuis wil bevallen moet er het een en andere afgesproken worden. Maar dat zien we vanmiddag wel, ik ga nu eerst even rustig wakker worden.Ik sla net mijn dagboek dicht als Stefan de slaapkamer binnenkomt. "Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria." Zingt hij blij terwijl hij een dienblad met een ontbijtje erop op mijn schoot zet. "Wat lief!" Zeg ik. Stefan gaat weer naast me in bed zitten en samen eten we het ontbijtje op. Als we het ontbijtje op hebben wordt er op de deur geklopt. "Binnen." Zeg ik. Eva en Wolfs komen in hun pyjama de kamer binnenlopen. "Gefeliciteerd!" Zeggen ze tegelijk. "Hier voor jou." Zegt Eva terwijl ze me een pakje geeft. Als ik het papier er af haal zie ik dat er een doosje in zit. Ik maak het voorzichtig open en er zit een heel mooi gouden armbandje in. "Ik hoop dat je hem mooi vindt." Zegt ze. "Ja, ik vind hem heel mooi!" Zeg ik en ik geef Eva een kus. Van Wolfs krijg ik een tegoedbon om kleding te kopen. "Dankjewel!" Zeg ik blij en ook Wolfs krijgt een kus. "Mijn cadeautje krijg je later." Zegt Stefan. "Oké, dan krijg jij je kus ook later." Zeg ik lachend.
Als Eva en Wolfs naar beneden zijn kleed ik me aan. Ik doe en van de weinige shirts aan die ik nog pas met mijn dikke buik en ik loop met hulp van Stefan de trap af. Ik kan inmiddels alleen nog maar een beetje waggelen en die buik begint behoorlijk in de weg te zitten. Maar ja, nog even volhouden!Stefan en ik gingen vandaag met zijn tweeën naar de verloskundige, want Eva en Wolfs moesten allebei werken. De echo was gelukkig weer goed. "Ik wil voor de zekerheid even voelen of je al ontsluiting hebt. Dus wil je je broek even uit doen?" Vraagt de verloskundige. "Ben je van je trauma af." Vraagt ze er voor de zekerheid achteraan. "Ja, volgens mij wel." Zeg ik. "Dit kan even vervelend voelen." Zegt ze als ze voorzichtig met haar vinger bij me naar binnen gaat. Al snel gaan haar vingers er weer uit, dat viel best mee, "Nee, je hebt nog geen ontsluiting dus dat is mooi." Zegt ze daarna. "Doe je broek maar weer aan, dan kunnen we nog even het een en ander bespreken over de bevalling." Zegt ze. Ik doe wat ze zegt en we gaan aan het bureau zitten. "Je wilde graag thuis bevallen, toch?" "Ja, dat klopt."
Ze vertelt van alles waar we rekening mee moeten houden, dat het bed een bepaalde hoogte moet zijn, dat soort dingen. Daarna mogen we weer naar huis.'s Avonds vraagt Stefan of ik even met hem mee wil lopen naar buiten. "Oké." Zeg ik en ik volg hem naar buiten. We lopen richting een bankje aan het einde van de straat. Het is donker maar een lantaarnpaal verlicht precies een cirkel rond het bankje. Stefan geeft me de opdracht om te gaan zitten. Hij gaat voor me staan. "Lieve Britt, we zijn nu al een tijdje samen. En ik weet zeker, dat jij de liefde van mijn leven bent. Ik houd oneindig veel van je. Sinds de bruiloft van mijn zus, Anna, begint het bij mij ook een beetje te kriebelen. Alleen ben ik pas zeventien en jij pas zestien, dus trouwen zit er voorlopig nog niet in. Maar we mogen elkaar we al beloven dat we gaan trouwen. Dus, lieve Britt wil ik jou vragen of je mijn verloofde wilt zijn?" Tijdens de laatste twee zinnen gaat hij en zijn knieën en doet hij een doosje met ringen open. "Ja heel graag." Zeg ik blij. Stefan doet de ring om mijn vinger. "Hij is prachtig!" Zeg ik en ik ga staan om Stefan een zoen te geven. Onze monden gaan eens tukje open en onze tongen draaien om elkaar heen. "Ik houd van je." Fluister ik. "Ik ook van jou." Zegt hij. We staan een hele tijd zoenend op de hoek, tot dat ik het echt te koud krijg.
(Als je jonger bent dan 13, niet verder lezen!)
"Ik heb nog een cadeautje voor je." Zegt Stefan als we in bed liggen. "Wat dan." Vraag ik. Hij begint me te zoenen en hij kleedt mij en zichzelf uit. Hij begint me te beffen. Zijn tong draait rondjes om mijn clitores. Ik probeer zo zacht mogelijk te zijn aangezien Wolfs en Eva ook thuis zijn, maar ik kan een paar kleine kreuntjes niet onderdrukken. Als hij ook nog met een vinger naar binnen gaat kom ik klaar.
Ik wil gaan zitten om hem te gaan pijpen maar hij houdt me tegen. "Het is jouw verjaardag." Zegt hij. Ik ga aan de rand van het bed liggen en Stefan op zijn knieën voor het bed, zodat mijn buik niet in de weg zit. "Schatje, niet te hard." Zeg ik een beetje bang dat hij de baby zal raken. Hij komt rustig in me en stoot niet zo heel diep. In een rustig tempo blijft hij lange tijd doorgaan, heerlijk. Uiteindelijk komen we alle bij klaar. "Dankjewel voor je cadeautje." Zeg ik.
JE LEEST
Britt (Flikken Maastricht)
FanficDoor van alles wat er is gebeurd in het leven van Britt komt ze bij Eva en Wolfs te wonen. Samen met hen en haar vriendje bouwt ze een toekomst op, maar dat gaat niet zonder slag of stoot.