DÖNÜM NOKTASI

179 37 6
                                    

İLERIKI BÖLÜMLER DAHA GÜZEL OLACAK O YÜZDEN SIKILMAYIN GENJLER :D

Oldum olası yağmurdan nefret ederdim acaba toprak yağmur yağdıktan sonra neden bu kadar huzurlu kokar sevdiklerimizi aldığı için dedi iç sesim "ahhh hayır duygusala bağlamıycam" diyerek güldüm . Etrafımdaki insanların bana bir deliymişim gibi bakmasını hiç önemsemeden kahkaha attım işte benim için mutlu olmak bu kadar kolaydı .

Düşüncelerimi bir kenara bırakarak yürümeye devam ettim sanırım biraz daha geç kalırsam abim pestilimi cıkaracak üzerimden dozer geçirecek sonra beni yakıp küllerimin üstünde dans edecek bu düşünceyle tüylerim ürperdi yapardı beklerim aslında beni çok severdi .

Abim dediğime bakmayın Edizle 2 sene önce bi sitede tanıştım ama abim olsa anca bu kadar ilgilenirdi benimle ha bide başbelam yaprağım vardı onunlada aynı şekilde sitede tanıstım aslında internet üzerinde kurulan arkadaşlıklara hiç inanmazdım taki bu salaklarla tanışana kadar :D abimin ölümünü onlar sayesinde biraz unuttum ahhh ben ne yapıyorum hemen eve gitmeliydim burda kalıp zırlamayacaktım adımlarimı hızlandırdım eve erken gidebilmek için bi ara sokağa girdim .

"lütfen o mallara ihtiyacım var " bu seste neydi böyle hemen köşeye döndüm ne oluyodu orda gözlerime inanamıyorum bi çocuk ne çocuğu lan babam yaşindaki adam bi kızı peşi sıra tekme atıyordu birden gür bi sesle bağardı "seni sürtük sen benim mekanıma girip mal çalarsın ha ve benden mal iatiyorsun öylemi " her kelimesinde bi tekme atıyordu vicdanım ne yapıyorsun burda hala izleyecekmisin dedi ic sesim ise kaç kurtar kendini bulaşma abin bekliyor dedi. Iç sesimi yok sayarak oraya doğru adımlarımı yönlendirdim .

"Ne oluyor burda " kıza tekme attığım adam bana doğru döndü "sakın karışayım deme bücür " aslında başka zaman olsa altıma sıçardımda edizin sözlerini hatırladım "korkma ne olursa olsun korkma abin arkanda "
Başımı dikleştirdim adama döndüm "sen o kızi dövünce adammı olcan ?! "Adam bana doğru döndü ve korkutucu bi bakış attı "başına çok büyük bi bela aldın sürtük " tek kelime etmeme izin vermeden yanımdan çekip gitti allahım sıçcam şimdi aferin sana arin ne bokuma karısırsınki diyerek kafama bi tane geçirdim :D ben saçma salak düşüncelere dalmış kızı... "lannn kızı unuttum " diyerek bağırdım koştum kızin yanına cömeldim aboww yalnız iyi benzetmiş he ne diyom lan ben önce kızın nabzına baktım cık hala yaşıyor iyi "hey beni duyuyormusun ? Hey " kız kafasını yerden kaldırdı "ça-çan-çantam " dedi titrek bi nefes alarak .
Etrafıma baktım ve yerdeki sırt çantasını alarak kıza dogru yürüdüm ve cantasını uzattım kiza yardım ederek yerden kaldırdım "teşekkür ederim "dedi ve arkasına döndu "hey bu halde gidebilecekmisin " hiç oralı bile olmadı ve yürümeye devam etti amann dedim ben kendi derdime yanayım saat 03:30 ve ben hala evde deilim .
Koşarak sokaktan çıktım ve bizim eve dogru yürüdüm allah işte simdi boku yedim çünkü ediz icerde bağarıyor ve kirılma sesleri geliyor koşar adım kapiya ulaştım kapıya acmadan önce derin bi nefes aldım ve kapıyı açip iceri girdim girsiğim gibi sirtımı kapiya yasladım ve gözlerimi kapadım 3 e kadar sayacam ve ediz ağzıma sıçacak

1

2
"Lan sen neredeydin bu saate kadar arin neredeydin ? "Aslında 3e kadar değilmiş öyle bi kükrediki içimden bi el-fatiha çektim . Sonra gözlerimi açtım ve burnundan duman çıkan bir adet sinirli edizle karşılaştım hizlı adımlarla yanıma doğru gelerek tekrar bağardı.

"konuşsana lan sana diyorum " dudağımı dislerimin arasina aldım "şey abi yolda bi kı.." sözümü keserek "lan senin saatten haberin varmı kaç oldu lan saat ? " diye tekrar bağardı "ya abi acıklamama izi.." tekrar sözümü kesti "lan ben sana dedim saat 11 de evde olunacak demedimmi hanım efendi gündüz olacak ortalarda yok bana bak arin sikerim senin belanı nerdeydin " bu kez resmen kükremişti hakliydı ama benide sinirlendirmişti "sana açıklama yapmak zorunda falan değilim " elini kaldirdı ve bende refleks olarak gözlerimi kapadım oysaki o sadece saçımı oksamak için kaldırmıştı elini "bak sıpa beni sinirlendiriyorsun sınirlarımı zorluyorsun " diyerek okşadı saçımı sonra güldü "ahhh sıpa ne yapćam ben seninle " diyerek sarıldı bana "nemi yapacaksın kavurma " dediğim an yüzünü buruşturdu ve şılap diye geçirdi kafama "ağhh bu acidı lan " beni ittirdi ve "Defol lan katil olacam ben senin yüzünden " diyerek arkasına döndü .

Bende kosarak sırtına atladım ve saçıni karıştırdım " oyyy kiyamam lan ben sana eee söyle bakalım bu akşam senmi gidiyorsun yoksa başka hatunmu geliyor ?" Dediğimde beni sırtından indirdi ve çekinerek "arin ben gidecem ama yalnız kalmak istemiyorsan gitmem " dedi yüzümde kocaman bi tebessümle ona döndüm ve sırtina vurarak "hadi koçum aslanım benim git ve o hatuna icindeki kaplanı göster " diyerek koşar adim merdivenlere yoneldim daha ilk basamagına gelmişken kafama yediğim yastikla yere düstüm
" abiyle dalga geçersen allah böyle çarpar" diyerek güldü ve sehpanın üzerindeki arabasının anahtarıni ve telefonunu alarak bana döndü .

"Bana bak sıpa geldiğimde seni tek parça ve evide eski haliyle görmek istiyorum " diyerek baş parmağını bana dogrulttu
Ayağa kalktım "anlaşıldı komutan kirmızı donlu " diyerek asker selamı verdim kıkirdadı ve yanıma gelerek alnımi optü "şebek git ve zıbar " diyerek kafama bi beşlik çaktı ve kosarak çıkti bense yastığı ona geçiremeden kahkaha atarak evden çıkmıstı .

Bende koşarak odama cıktım ve kulaklığımı takarak uykuya daldım.

DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin