Azat beni bi arabaya getirip arka koktuğa fırlattı
"Azat bak yanlış yapıyorsun bizim bi suç... "
"Kess lan sesini" diyerek kükreyince yerimde zıpladım
"Adres var yaprak nerde ?"
Dedi arkasına donüp tek kaşını kaldırarak
"Bi.. bil..miyorum"
Korkudan kekelemiştim .
"Arin seni gebertirim adam gibi cevap ver lan bana nerde o oruspu "" namusu o kadar kadınlara bağlamışlarki etraftaki şerefsizleri göremiyolar tıpkı senin gibi şerefsizleri "
Dedim tükürürcesine"Lan arin sus lan sus "
Birden ön koltuktan fırlayıp yanıma gelerek saçimdan tutup kafamı 2 kere cama vurdu olayın şokunda ve korkudan ses çıkaramadım ama başımdan kaşıma doğru gelen kan sakin olmama engel oluyordu
" o gün tireji orda isteyerek bırakmadım lan ben !" Bağarıyordu"Haklısın oraya şerefimi yüreğimi duygularımı hislerimi bırakarak geldim evet ben bi kere şerefsizlik yaptım ya sen ya siz defalarca altına girdiğiniz erkekler ?!"
Diyerek yüzüme tükürdü ve ön koltuğa oturdu hiç konuşmadım hatta ne zaman cenin pozisyonu aldığımı bile hatırlamıyorum bildiğim tek şey iğrenc bi damga yediğim ve kalbimin sızladığıydı kalbim o kadar ağrıyorduki başımın acısını çoktan unutmuştum.
Korkarak kafamı kaldırdığımda azadın ne zaman arabadan çıktığını bile farketmedim bi süre dışarda sigara içtikten sonra arabaya bindi o sırada telefonu çaldı yüzüme bile bakmadan telefonu açtı.
"Buldunuzmu ,"
"..."
"Nerdeymiş ?"
"..."
"Tamam orda bekleyin sakın bırakmayın "
Dedi bi süre daha karşı tarafı dinledikten sonra bana döndü ve suratını iğrenirmiş gibi yaparak
Yüzüme kaportadan çıkardığı peçete kutusunu fırlatınca kafama geldi cama çarptığı yere denk geldiği için çıglık atarak kafamı tuttum." kes lan cırlamayı oruspuyu bulduk onu alıcaz ve mardine dönecez ." Dedi umursamaz bi sesle
" azad bak babam beni öldürür yaprağıda yaşatmazlar yapma lütfen " dedim titrek bi nefes alarak aglama arin ağlama sakın .
"Umrumda değil herkes hakettiği muameleyi görecek şimdi o pis kanını temizle arabamı kirletiyosun tek damla dökülürse sana yalatırım ve oraya varana kadar tek kelime edersen az öncekinden beter ederim seni " diyerek arabayı çalıştırdı.
Peçetelikteki tüm peçeteleri çıkararak başıma koydum korkumdan tek kelime edemedim başımı pencereye çevirince pencerenin çatladığını gördüm aptal şerefsiz beynim gitti olmayan şey nasıl gider gerçi bu düşünceyle kıkırdadım .
Azad aynadan bana öyle bi bakış attıkı owww bi bakış attın kalbimi yaktın tekrar kıkırdayınca bu sefer arabayı sağa çekti ve kapısını açarak benim tarafıma arkaya geldi korkudan diğer kapıya ulaşamadan yanımdaki kapıyı açıp kolumdan tutarak bana yaklaştı "arin be ne zamandır ihtiyaçlarımı gidermiyorum herkesin altına giriyosun maden banada biraz yardımcı olsan ha "
"Azad ne diyosun sen ben senin kardeşinim " dedim diğer kapıya iyice yaklaşarak oda biraz daha üzerime geldi .
"Benim senin gibi bi kardeşim yok aslında benim kardeşim yok herkese varda bana yokmu ?"
Diyerek tek kaşıni kaldırdı ne olmuştu azada içimden gelen dürtüyle sağ elimi kaldırıp okkalı bi tokat geçirdim yüzune ve yüzüne tükürdüm." işte şimdi sen benim için kardeş değilsin şerefsiz "
Kafasını kaldırdı ve eliyle çenesini ovaladıktan sonra elini kaldırdı bende refleks olarak başımı korumaya çalıstım.Kapı açılıp kapanma sesi geldi yavasça kafamı kaldırinca azadın öne geçtiğini anladım bi sey demeden yola devam etti kafamı cama yasladım geçtigim yerlere bakıyordum yaprağı bulmuş demekki bu yol yazlığın yolu çünkü yazlığa doğru yaklaşınca kapıda ki 30 tane siyahlı adam görmeyi beklemiyodum kapıyı açarak dışarı cıktım.
Azad yanıma gelip beni eve dogru çekiştirerek getirdi içeri girince beni yere fırlattı ve salona geçti salonda yaprak ve doğu vardı ahhh hadi ama dogunun burda ne işi var beni görünce sırıtarak göz kırptı.
" vay vay vay yaprak hanımın müşterisiyle işini yarıda kestik sanırım."
Dedi azad dalga geçerek "azad lütfen sus yapma " dedim ona biraz yaklaşarak kafasını bana doğru çevirip baştan sona beni süzüp kahkaha atmaya başladı delirmismiydi" ah be arin ondan bi farkın yok ki senin oruspular çok merak ediyorum gerçekten namusunuz ne kadar ?" Dedi bana doğru eğilerek uzun olduğu için kafam omzuna geliyordu.
" benden uzak dur azad "dedim ona doğru öfkeyle alayla güldu ve adamlarına bi el işareti yaparak " alın şu adamı bırakın utku sende yaprağı al ve arabaya götür ben geliyorum " yaprak neden hiç konuşmuyor lan
Ahh salak arin ağzı kapalı kızın adam yaprağı belinden tutarak dışarı ćıkardı yanımdan geçerken gözlerimin icine baktı ve ellerini bana uzatmaya çalışınca adam onu daha ćok sıkti ona doģru hamla yapacağım sırada bi şeye takılıp yere düstüm ahh pardon azad bana çelme takmıstı ben yerde bir seksen uzanırken kulağıma doğru eğildi ve " işte sizin yeriniz burası yerlerde siz buna layıksinız zavallılar "
Dedi kolumdan tutup çekiştirerek arabaya doğru götürdü ve yaprağın yanına doğru oturdum
"Mardin yolcusu kalmasın "
Dedi azad kahkaha atarak yaprağa döndüm ve "üzgünum durduramadım " dedim ve başımi omzuna koydum ve ağladım bu kadardı bitti bizim özgürlüģümüz.