UW ŞİT MEN *.*

44 14 0
                                    

Mardine kadar sessizce geldik azat arabayı durdrunca kabim tekledi korkuyordum yıllar önce ip atladığım bu sokaklardan deli gibi korkuyordum eğer azad o iğrenç iftirayı bana bize atarsa babam hiç düşünmeden silahı çıkarıp vururdu .

Arabanın ön kapısı acilinca yaprağa dö düm ve bana bişeyler demeye çalıştığını farkettim
" ne diyon kizım sen" dedim daha sonra ağzınin bantli oldugunu farkettim ohaa lan 9 saattir ağzı bantlıydı lan diyince kahkaha atınca yaprak ayağıyla beni itti hala gülüyordum kendime geldiğimde ağzıni açtim.

"Amına kodumun malı gerizekalı kodumun özürlüsü lannnnn 9 saattir böyleyim lan 9"
Diyerek bağardı.
"Ya ne yapim kızim unuttum"
"Ben sana bi koyacam anlayacan unutmayı mal hala bakıyor cözsene lan elimi "
Diyince dayanamadım tekrar güldüm yaprağa bakınca onunda gülduģünü gördüm.

Elini actıktan sonra etrafa baktık tekrar birbirimize donerek aynı anda "işte şimdi boğu yedik "

Arabanın kapısı tekrar açıldı benim tarafıma biri yaprağınkine biri girerek bizi arabadan çıkarıp yaprakların konağına getirdiler muhtemelen benim ailemde burda hiç ses etmeden içeri kadar bizi sürüklemesine izin verdik.

Içeri girince babamı gördüm bi an dünya durdu sanki çok özlemiştim gerçekten yalan yok babamsa bana hiç bakmamıştı anneme bakınca inanılmaz bir nefret duygu su kapladı içimi annemle sürekli kavga ederdik hiç anlaşamazdık .

"Sen söyle yekta ağa ne yapalım bu soysuzlara " dedi yaprağın babası babama bakarak .

" benim bi kızım yoktur hasan ağa " dedi babam duygusuzca benim tarafıma hiç bakmamıstı böyle olacağını biliyordum.

"Meydana götür şunlari azad "
Dedi hasan amca böyle olacağı belliydi yine aynı kişiler gelip kollarımızdan tutarak meydana getirdi ve yere fırlattı koca bi insan sürüsünün ortasına aslında hepsi akrabalarımızda cok kalabalık bi akrabaya sahiptik bi anda taş fırlatmaya başlayınca kafamı korumaya çalısarak elimi kafama götürdüm.

Bağrışmalar duydum ama kafamı kaldırmaya mecalim yoktu belki 30 belki 50 taş yemiştim karnıma sırtıma etrafımızda bir sessizlik oldu .

"Vah vah yazık"
"Hakettiler"
"Reva bunlar onlara "

Gibi daha bi çok fısıltı ama bana uğultu gibi geliyordu duymuyordum gerçekten feci bi ağrı hissediyordum.gözlerimi daha fazla açık tutamadım .

Gözlerimi açınca bodrumda olduğumu anlamam uzun sürmedi sırtında ve karnımda hala ağrılar vardı etrafıma bakınca yaprağında bir köşeye sinmiş cenin pozisyonu almış uyuduğunu gördüm yavaşça ayağa kalkarak ufak pencereye doğru gittim günes doğmak üzereydi .

Yaprağın yanına giderek onu dürttüm "uyansan lan " sonunda gözünü açtı iykk pislik salyaları akmıs "ne lan iğrenerek bakıyon anladık salyam akmıs " dedi kıkırdayarak " gerizekalı " dedim bende gülerek .

Birden kapı aćilınca kapıya doğru döndük
"Inin aşağıya " azadı hiç dinlemeden birbirimize dönüp güldük bu onu çıldırtırdı biliyorduk .

" kalkın lan ayağa " tekrar kükreyince ayağa kalktık göt yemez bro bizden bu kadar direniş .

"Düşün lan önüme " diyerek omzumuzdan ittirdi beraber yukarı kata terasa doğru çıktık.

Herkes ordaydı babam da ordaydı çok özlemistim onu ben hic bi zaman babama sarılamadim öpemedim bizde böyleydi yekta ağa serttir taviz vermez . Siktiğimin kuralları.

"Bakın yaptığınız pisliği temizleyecek bi şey bulduk ya kabul edersiniz ya ölürsünüz seçim sizin " dedi hasan ağa bize dönerek "şimdi mirza ağa gelip bi kaç kız alacak iş için birde bi kız seçecek evlenmek için mirza ağayı duymuşsunuzdur kimsesizleri alıp iş verir vede para bu sefer bizden bi kız bulmamızı rica etti bi gelin başta şasırsakta bi şey diyemedik sizi seçmez ama belki hizmetçi olarak seçilirsiniz aşağıya inin hemen kızların yanına dizilin "

Dedi hasan ağa yaprağa döndüm ve beraber kahkaha atmaya başladık " ne ..ahahah...bu...ahahahaha...kamera...ahahahah.....şaka....ahahahaha...sı....hahahahah ...falan...hahahaha...mı ?" Dedim karnımı tutarak gerçektende komikti ben hizmetçilik yapacam üstelik biri gelip bizi seçecek öylemi yok anam yemezler .

"Kes lan sesini !!" Dedi babam kükreyerek bu defa yüzüme bakıyordu tebessüm ederek babama bakmıstımki suratıma yediğim tokatla şoka uğradım babam bana vurmuşmuydu inanamıyorum babam bana elimi yanağıma götürdüm ve babama döndüm.

Güldüm "senden nefret ediyorum yekta ağa " dedim nefretle "yekta ağa mirza ağa kızları konağa getirmemizi söyledi kendilerinin işi varmıs " dedi siyah giyimli bi adam.

"Tamam hepsini toplayın götürün ne yaparsa yapsın"
Dedi yüzüme nefretle bakarak

" biliyomusun sana baba dediğim günlerden utanıyorum"
Dedim ve adamı takip ederek aşağı indik ve konağın önündeki arabaya bindik bi villanın önüne gelince durdu araba lan yaprak nerede demeden omzumda bi el hissettim gülümseyerek içeri doğru yürüdük.

Evin içibe gelince şaşırdım mardinde modern bi ev beklemiyodum önümüze üstünde sadece siyah eşofmanla afedersiniz beline kadar inmiş neredeyse düşecek bi eşofmanla baklavalı ultra ultra sexsi meteor karşımıza çıktı "uw şit men " diyerek bağırınca bana döndü ve sert bi bakış attı "salona geçin" diyerek emir verdi hepimize hepimiz tek tek salona geçtik karşımızada o oturdu .

Yarim saattir bakışıyoduk hepimizi tek tek süzıyordu birden kızlara işaret verince 5 kız cıkmısti buna yaprakta dahildi bana korkulu gözlerle bakıyordu bende ona zaten 10 kisiydik bi işart daha verince ben olduğumu düşunüp gülerek çıkıyodumki " sen değil sen " diyerek yanımdaki kisiyide çıkardı 4 kişi kaldık "şimdi 3ünüz hizmetlim diğeriniz benimle evcilik oyunu oynayacak "
Dedi gözlerini kısarak yanımdaki 2 kız daha gidince iki kız kaldık yanımdaki kız gerçekten güzel değildi umarım onu seçer gerçekten bi faciayı daha kaldıramam.

"Sen seni seçtim " ohh be beni seçmedi "lan yaprak kos eve lan koş kurtulduk" yaprağa dönünce ağladıgını gördüm "kızım hadise..." sözümü kesince mirza ağaya döndüm "ben seni seçtim onu değil " diyince şok oldum ohh hahır hayır beni seçemez lanet olsun .


DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin