KURTULACAM!

34 13 0
                                    

Kızlar gideli yaklaşık 4 saat oluyor ve ben 4 saattir salonun en ucuna oturmuş dizlerimi kendime çekmiş oturuyordum evlenecekmiydim tabiki hayır peki ne yapacam kaçıcam ama nasıl ? Manyak tam 4 sattir karşımda sandalyede oturmuş beni izliyor aptal malak pezevenk mirza seninle evlenirsem allah belamı .. neyse beddua etmiyim kendime .

Ula abim nerdeydi merak etmişmiydi acaba aman arin eminim aramamıştır bile seni .hala bana bakan mirzaya döndüm "ne bakıyon ?" Dedim oda sandalyeden kalkıp bana doğru geldi ve tam önümde oturdu "şimdi o sikik beynin topla ve kaldır kıçını yerden misafirim gelecek vazgeçtim diğer kızlarıda yolliyacam bundan sonra bana hem hizmet edecek hemde evleneceksin " dedi kessin bi dille.

Birden bi kahkaha attım ben onun kölesi değildim ne sanıyo bu şerefsiz kendini.

"Evet benim kölemsin ve şerefsiz demeden önce kendi namusuna bakmanı tavsiye ederim şimdi o kıçinı kaldır yemek yap misafirim var hemen ! " dedi bağararak .

" ben senin kölen değilim lanet olasıca " dedim bağırarak.
"Kalk "
"Kalkmıycam"
Dedim inat ederek yanıma geldi bu sefer saçımdan tuttu ayağa kaldırdı ve koltuğa fırlattı
"Delirtme lan beni kalk hemen mutfağa git " dedi sinirlendiği her halinden belliydi .

"Allah senin belanı versin " dedim ve yüzüne tükürdüm yüzüme inen yumrukla neye uğradığımı şasırdım sehpanın üstüne düştüğüm için belim ağrımıştı bi çığlık attim canım gerçekten fena ağrıyordu hem gözüm hemde belim feci ağrıyordu .

"Beni sakın bi daha sinirlendirme sakın anladınmı ?" Dedi ben ise hala belimi tutmuş acı içinde kıvranıyordum çok kötü çarpmıştım.
Yanıma gelip saçımdan tutunca bu sefer boğazımdan acı dolu bi çığlık kaçtı belim çok ağrıyordu .

"Anladın mı lan ? Dedim sana "
" bırak saçımı !"
"Anladınmı lan !"
Dedi böğürerek amına koyim kulağımı sikti .
"Anladınmı lan diyorum "
Saçımı daha fazla çekince dayanamadım ve gözümden bi damla yaş geldi.
"Anladım" dedim kısık sesle
"Duyamadım"
"Anladım " dedim sesimi yükselterek.
"Aferin şimdi siktir git mutfağa yemek yap hemen 2 saatin var "
Dedi ainirle bana bakarak.
Bi sey demeden belimden tutarak mutfağa girdim ve yemek yapmaya koyuldum.

●●● 2 SAAT SONRA ●●●
"Hala hazır değilmi lan yemekler " diyeeek mutfağa sinirle girdi mirza tüm yemekler hazırdı belim gerçekten hala acıyordu yukarı çıkıp uyusam çok iyi olurdu yemek yaptığım için yorulmuştum.

"Odama gitsem ?" Dedim çekinerek.
"Siktir git " dedi mirza köftelerden birini ağzına atarkan "zıkkım ye " desim kısık sesle kapıya yürürken .
"Lan " diyip kapıya doğru koşunca merdivenleri koşarak çıktım.
" o odadan sakın çıkma" dedi kapı çalmadan önce ayy götüm cokta umrumda kimin geldiği.

Her hangi bi odaya girip yatağa yattım ve gözlerimi kapadım

Uyandığımda saat gece 3 tü misafirler gitmiştir heralde susadim zaten kapıyı açarak aşağı indim mutfağın kapısını açtım "owowowow haram " diyerek elimle gözümü kapayıp tel gözümü açtım.

"Siz rahatsız olmayın ben su alıp gidecem ehehehehe " dedim şirinlik yaparak mutfakta 4 kız 4 erkek vardı ortalarındada mirza ile kızıl saçlı bi kız öpüşüyorlardı ne opüşmesi lan kızın kafasını ağzına aldı bu düşünceyle kıkirdadım.

Buzdolabına doğru giderken herkes bana bakıyordu mirza da öyle ama o daha çok senin ben ağzına sıctım bitchs bakışı atıyordu sinirliydi aman çokta fifi .

Suyu alıp kapıya doğru giderken biri arkamdan belimi tuttu .
"Ananı sikim çek lan elini üstümden " diyince herkes gülmeye başladı arkamı dönünce az önce belimi tutanın sarı saçlı bir erkek olduğunu gördüm.

" bu akşamki eğlencemizi buldum gençler " dedi ve kahkaha attı.
" ne diyon be sen " dedim bağararak .
Herkes yine gülünce "lan komik olan ne kodumun özürlüleri " diyince gülmeyi kestiler.

Yanımdaki sarışın çocuk
"Dostum" diyerek mirzaya döndü "bu küçük sürtük yeni hizmetçinmi ?" Diyince sinirle bize bakan mirzaya döndüm.

"Evet " dedi gözüme bakıp hah hizmetçiymiş "tamam o zaman şuna emret bizimle oynamasza işten at " dedi çocuk sırıtarak.

"Şuraya geç " dedi mirza sinirle ikiletmeden oturdum aralarına yanımda esmer bi çocuk diğer yanımda bi kız vardı karşımda mirza ve kızıl saçlı kız.

"Evet anlat bakalım kaç kişiyle yattın ?" Dedi bi çocuk sırıtıp göz kıraparak.
"Ananın amı kadar kişiyle yattım anladın ?" Dedim çıkışarak sanane lan .
Mirza bağardı birden "siktiğimin çenene sahip çık"
"Bu ne biçim bi soru ben bunu yanıtlamam "desim kararlı bi sesle asla yanıtlamazdım.
"Hemen arin hemen yanıtla yoksa seni bitiririm ha anladım ben sen seni evinden atan seni döven babana gitmek istiyorsun"

Dedi mirza içim Acımıştı. Herkes tekrar gülmüştü ne yani komikmiydi bu ? .
"Kimseyle yatmadım ben " dedim dolan gözlerimi mirzadan çekmeden oda benden çekmemişti gòzlerini.

"Oww küçük bakiremiz üzüldü mirza yapma böyle kıyamam ağlıyacak " dedi bu sefer mavi kısa saçlı her yeri piercing olan kız yine gülmüşlerdir .

" bana bak kızım sen önce kendini deldirmeyi bırak bu ne lan rende gibisin artık havuzda her yerine su giriyordur " desim sırıtarak.

"Sevdim seni " dedi belimi tutan çocuk "ananın.." diyerek kısık sesle küfür ettim.

"Bişeymi dedin tatlım " dedi sarısın çocuk
"Anan diyorum yavrum anan " dedim sesimi yükselterek. Çocuk kaşlarını çattı mirza fırtına gibi kalkıp yanıma gelerek kolumdan tutup ayağa kaldırdı bi tokat attı hemse herkesin önünde.

kafamı kaldırdım ve dik dik bakmaya başladım böyle yapınca daha fazla sinirlendi ve saçımdan tutarak merdivenlere doğru götürdü beni hiç bi şey demedim ne diyeyimki .

Odaya gelince beni tutup yere fırlattı "senin dilini kesmem gerek 3 gün karanlıkta yemek yemeden bu odada kalda aklın başına gelsin "dedi güldüm "bu ilk değil kalırım sorun değil " anlamamıştı "her neyse " dedi ve kapıyı kilitleyerek çıktı karanlık çok korkardım aslında ama belli etmek yok arin güclü ol dedim ve odanın en köşesine giderek dizlerimi kendime çektim ve oturdum .

.en kısa zamanda kurtulacam dedim fısıldayarak karanlığa.


DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin