Fitfuyutt diyerek bir ıslık çaldım barın önünde amk bu neydi lan ćok ihtişamlı bi bara gelmiştik baya büyüktü duvarlar siyahtı duvarların üstüne beyazla fuck you diye yazılmıstı her kösesine ismide kendi gibi ihtisamlıydı "BİNG BANG " tı ismi
"Hey beni bekle " dedim mirzaya o coktan kapıdan geçmek üzereydi beni unutmuştu sanırım. " acele etmezsen seni burda bırakırım ve derini yüzseler bile dönüp bakmam " diyince koşarak ona yetiştim ve çeru girdik bir arkadaş grubunun yanına 4 ü kız 6 sı erkek olan bir grup .Mirzayı görünce hepsi ayağa kalktı onlara bakmayı kesip etrafıma baktım vayy amk mekana bak dedim kendi kendime konuşup hayranlıkla etrafımı izlerken .
Birden belimden çekilmemle önüme döndüm " buda benim eşim arin " dedi mirza hiç yüzüme bakmayarak .
" sonunda mirza evlendi ha ?" Dedi esmer bi çocuk ." bu kızlamı evlendin mirza ne zamandan beridir kriterlerin bu kadar düştü " dedi rendeye benzeyen kız her yerini deldirmiş mal mirza kızın sorusunu es geçerek beni yanına oturtu ve etrafta bi sohbet dönmeye başladı.
Tekrar ihtişamlı mekana hayranlıkla baktım gerçekten dj i çok iyoydi mekanın tavanı diken gibi aşağa inen sarkıtlardan oluşuyordu siyah beyazdı her şey sandalyeler bi tarafı siyah bi tarafı beyzadı dikkat ettimde şiseleri bile siyah beyazdı sadece barın tam ortasında tavanda mavi bir kutu vardı çok ilginç bi bardı bura...
" adın ne ?" Diyince az önce mirzayla konuşan esmer çocuğa dönmeden hala mavi kutiya bakıyordum " adım arin " dedim hala kutuyu incelerken içinde beyaz bi şeyler vardı " bende ege" dedi çocuk hič oraya bakmadan kutuya odaklanmıştım ki mirzanın bir anda tepemde dikildiğini görmemiştim .
" kalk " dedi bana bakarak
Ikiletmeden ayağa kalktım "ne oldu ? " dedim " dans edicez ya benle edeceksin yada bu bardan biriyle bu barın kuralı bu dans etmeden çıkamazsın " dedi mirza.
"Haaa iyi o zaman sen et ben başkasıyla ederim " dedim yerime oturarak .
Kolumdan tutarak ayağa kaldırdı ve piste doğru götürdü " dur ben dans etmeyi bilmem ki " dedim " bana ayak uydur sadece " dedi slow bi parça çalıyordu mirza belimi titarak kendine çekti " elini omzuma koy " dedi elimi omzuna koydum ve ona ayak uydurmaya çalıstım.Bii kac kez ayağına basınca belimi sıkarak kulağıma doğru yaklaştı " adam akilli oyna " dedi dişlerinin arasından " ne yapim bilmiyorum " dedim gerçektende bilmiyordum ama bi kac kez basmakta bi sakınca yok değilmi hazır fırsat elime geçmişken tekrar ayağına basınca " eve gidecez biliyosun değilmi arin "
Dedi mirza sinirle bişey demeden dansın sonuna kadar ayak uydurmaya çalıştım sonunda bitince masaya doğru gitttik ve "bizim gitmemiz gerek arinin babası hastaymış " dedi mirza tabikide burdan gidebilmek için söylediğini biliyordum "öylemi geçmis olsun dileklerimi iletirsin arin " dedi.
Ege sempatik bi gülüsle "ya tabi tabi " dedim gözlerimi devirerek çıkışa gittik ve arabaya doğru gidecekken mirza beni durdurdu "eve taksiyle dön " dedi mirza elime para tutuşturarak " evin adresini bilmiyorum "
" belamısın kızım sen bin şu arabaya sakın ses çıkarma " dedi.arabaya bindik ve şehrin çıkışına doğru gittik " mirza nereye gidiyoruz " dedim ona dönerek sinirli gibiydi " seni ilgilendirmez oraya gidince arabadan çıkmiycaksın sakın ama sakın ne görürsen gör çıkmiycaksın sessizce oturacaksın anlaşdımı ?" Dedi tek kaşını kaldırarak " tamam " dedim sonunda araba durunca miran kapıtı açtı ve kapatmadan önce eğildi ve
" sakın bağarma ve sakın arabadan çıkma " dedi ve kapıyı kapatarak gitti .Yanına 3 adam gelmişti ikisi bir adamı tutuyolardı cok kötü görünüyordu mirza nerden aldığı bilmediğim tabancayı çıkararak tek kurşunla adamın tam alnına vurmuştu bağarmadım tepki vermedim sadece yerdeki adama odaklanmıştim ki mirzanın arabaya bindiğini ve arabanın uzaklaştıgını farketmemiştim araba yön değiştirince pencereden kafamı cıkartarak yerdeki adama bakıyordum oluk oluk kan akıyordu kafasından .
" arabayı durdur " dedim bir anda bağırark " bağirma " dedi mirza kükreyerek " durdur şunu lanet olası durdur " dedim bağırarak arabayı durdurunca hen arabadan çıkarak yerdeki adama doğru koşmaya basladım.
neydi bu ? Ne bekliyordum ? Adamın yaşamasınımı ? Yada mirzanın bi katil olduğu gerćeğini unutmayımı ? yerdeki adama doğru eğildim ve yüzünü kendime doğru çevirince "hıiııı " diye bağırarak arkaya doğru biraz çekildim doğuydu bu uyuşturucu satan .
"Katil katil " dedim sayıklayarak delirmiştim sanırım.
"Acıtasyonun bittiyse gidiyorum"
Dedi mirza doğuya pdaklanmıştım ne olursa olsun ölmeyi haketmiyordu .
"Kalk lan artık " dedi mirza.kolumdan tutarak itiraz etmedim ve beni sürüklemesine izin verdim bundan sonra bi karar almıştım beni öldürse bile konuşmıycaktım sessiz kalacaktım arabanın koltuģuna her zamanki gibi fırlatıldım .
Ses etmedim eve gelene kadar sustum eve gelince arabadan indim ve mirzanın kapıyı açmasını bekledim kapıyı açtı daha merdivenlerin ilk basamağındayken "müsterinmiydi " dedi dalga geçer bi tonla bir hışımla arkamı döndüm ve mirzaya doğru giderek ittim " aptal aptal aptalsınız hepiniz ben oruspu değilim o evde abimle kalıyordum lanet olasıca ölende müsterim değildi aptal DEĞILDI !!! " kükreyerek.
gerćektende kükremiştim
"Bi daha " dedi ve bi adım bana yaklaştı " sakın bana sesini yükseltme " dedi ve çenemi sıkmaya başladı "sakın yapma bi daha yoksa bu sefer küçük bakireliğinide alırım anladın ?" Dedi beni iterek bişey demeden koşarak yukarı çıktım yatağıma girerek yorganı kafama kadar çıkardım.hić bi zaman sesli ağlamayı bilmezdim hep yutardım boğazımda düğümlenirdi bu neydi böyle gerçekten doğuya üzülmuşmüydüm? belki ama daha çok korkmuştum gözünü kırpmadan başmıştı tetiğe bu düşüncelerle uykuya daldım.