KRİZ

84 24 0
                                    

Keman kursundan sonra yaprakla bi kafeye gelip oturduk uaprak bişeyler anlatıyordu ama kagam bi milyondu benim ne ödeşmesinden bahsediyordu ? Cok huzursuz hissediyordum abime söylemelimiyim bilmiyorum.

Yaprak beni dürtünce ona döndüm "heyy kizım ne oyle tarlası yanmış köylü gibi bakıyon ne oldu ? " diyerek gozlerini kıstı işte şimdi boka girdim söylemezsem peşimi bırakmazdı o zmn konu değiştirme .

"Yaprağımm " diyerek bağardım bi kaç masa bize döndü ama açkıkçası pek takmadık "ne o lan öyle yarrağım gibi " diyerek burun kıvırdı " hayde al bide burdan yak kızım bi sen bi ediz şerefsizim poskoloji diye bi sey kalmadı bende " diyerek çemkirdim . "Varmıydıki ? " diyerek kahkaha attı " ha ha ha ne kadar komik bak gözlerim doldu gülmekten karnıma agrı girdi " diyerek kaşlarımı çattım

Bazen gerçekten ediz ve yaprağın beni çıldırtmak için doğdugunu düşünüyodum "lan hepsi senin yüzünden ben eskiden mümin evinde barkında bir kizdım sen beni bu hale getirdin " diyerek sahte bi kızgınlikla bana baktı " yaaa yawrum ya mahmutun vardı birde terlikli döşü kıllıydı dimi ?" Diyerek kahkaha attım .

Yaprağın konusmasına izin vermeden araya girdim " ee sen ne anlatıyodun ?" Tedirgince bana baktı "arin ben bi bok yedim bu yetmezmiş gibi mardin peşimde " dedi sonlara doğru sesini kisarak " nee nasıl!? Niye seni arıyolar ve sen ne bok yedin " diyerek one doğru eğildim.

"Arin ben batıyı kıskandırmak için bi çocukla takılıyodum daha sonra bi akşam beni evine davet etti bende gittim sonra çocuk beyaz bi toz getirdi kafanı boşaltır dedi bende sormadan aldım ve içime ćektim daha sonra şırıngayla bi şeyler yaptı ve zaten gerisini hatırlamiyorum " dedi ve kafasını eğdi.

" ne sikime içiyosun gerizekalı derdin ne senin pezev..." diyerek sinirle bağarıyordum yaprak lafımı kesti ve " bununladı yetmiyor mardin beni arıyor arin ve izmirde olduğumu biliyolar benim acilen saklanmam gerek " dedi gözleri dolu dolu bana bakarken
"Mardin ne bokuma arıyor seni yaprak !"
"Annemin üstüne kuma gelmiş arin beni arıyolar berdel diyr bişey dedi tirej gelme buraya kaç izmirde olduğunu biliyolar dedi"
Sikıntılı bi nefes aldım
"Şimdi ne bok yemeyi düşünuyosun? " diyerek sordum

"Arin sanırım doğunun yanına gidecem " dedi soran bakışlarla demekki kızacağım bişey söyleyecekti .

"Gevelemeden anlat doğu kim ve burası dağ basımı kim kimi zorla evlendiriyor ?" dedim
" Arin doğu dün geceki çocuk yanında kaldığım hani ?"

" sen o.. torbacının yanına gidip kalacaksın öylemi yaprak edizi biliyosun uyuşturucuyu duyarsa ebemize kadar kayar ..
O çocuğa gitmiyosun ben sana bizim yazlıgın anahtarını verecem zaten kimse uğramaz biliyosun " dedim cantamın içinden anahtarı ararken " ama arin biliyosun ben tek kalamam"
Sonunda kazı çalışmalarından sonra anahtarı yaprağa uzattım
"Kess sen o boku yemeden önce düşünecektin kalk edize anlatmaya gidiyoruz " dedim ayağ kalkacakken bileğimden tuttu.

"Arin lütfen kimseye söylemiycez biliyosun edizle pek samimi değiliz anlatamam " dedi bileğimi bırakarak .
"Peki ne bok yiycez " dedim kaşlarımı çatarak .
"Arin tek çare doğu " dedi derin bi nefes alarak
" yaprak kalk siktir git yazlığa yoksa edize her bi boku anlatırım uyuşturucuyu duyarsa seni tanımıyorum demez ağzına bi güzel eder çatur çutur sıcar "
Dedim sonlara doğru kikirdarken.

"Tamam allahın belası tamam" dedi oda gülerek hesabı ödeyip kafeden çıktik

Sonunda eve ulaştığimda kapıyı kapattım ve içeri seslendim "abi"
Ses yok "abi evdemisin ?" Ses yok bende mutfağa gidip yemek hazırladım yemek dediğime bakmayın menümüz :
~Dibi yanmış makarna
~domatesmi hıyarmı belli olmayan salata
~ve su gibi bi ayran
Ahhh süper dimi ne yapim abi olmuyor benden bu kadar geliyor

Birden kapı çaldı hazıeladığım şaheser sofraya bakmayı kesip kapıyı açmaya gittim "ediğhz abii " diyerek çemkirdim sarılmaya yeltenirken duraksadım "ıyyy leş gibi bok kokuyosun " dedim geri çekilirken .

Abim kapıyı kapattı ve gülerek salona geçti " o bok değil gerizekalı içki " dedi ve merdivenlere doğru döndü
" ben bi duş alip geliyorum sende şu igrenç yemeğini zıkkımlan" dedi ve gülerek çıktı " o iğrenc değil tamammı çok lezzetli bi kere " dddim bende bağırarak " tabi tabi " diyerek sesini yükseltti ve odanın kapısınin carpılma sesi geldi gülerek "gerizekalı" dedim ve salona geçip sofraya oturdum.

Elime çatalı aldım ve şaheser makarnamdan bi kaç tane ağzıma attım atmakla birlikte tükurdüm "ıyyyy iğrenc lan pok gibi " ben kendi kendime konuşurken abim geldi "nerden biliyosun pokun tadını tattınmı "
Diyerek alay etti ve sofraya oturdu

"Nordon boloyoso..." taklidini yapamadım çünkü abim boğuluyor aman tanrım aaaaaa diyerek bağırdım ve "zıkkımlan su suyu " diyerek suyu ona uzattım birden sandelyeden yere düştü .
"Abi abi ne oldu ? " diyerek yanına çöktüm ve kafasını ellerimin arasına aldım "heyyy abi lıtfen ses ver ne olur !" Dedim aglamaklı bi sesle

Birden kahkaha atmaya başladı " ahahahah salak tipini görmeliydin " dedi ve karnını tutarak gülmeye devam etti
Ayağa kalktım ve yastık atmaya başladım " gerizekalı , aptal bunu oyunmu sanıyorsun bu oyun değil aptal sdnide kaybettim sandım " dddim ve hıçkırarak aglamaya başladım.

" hey arin ciddiye alacağını düşunemedim özür dilerim "
Dedi bana yaklaşırken
Bi adım geri attım " çünkü düşüncesiz aptalın tekisin aptal aptal " diyerek bağırdım ve vazoyu kırdım sinir krizi başlıyordu .

Ama olmamalıydı sakinleşmeliydim çünkü edizde kriz geçirirse kurtaramazdım onu .

"Evet düşüncesizim evet ben aptalım çünkü biktım panet olası biktim ailemin baskısından biktım ben senle olmayı seçip annemi babamı bıraktım lan " dedi bu sefer o bağirdı ve televizyona doģru yoneldi ahh hayır hayır atak geçiricek

"Ediz dur sakin ol tmm tmm özür dilerim dur lütfen " dedim tutmaya calışarak

Birden kahlaha attı ve televizyonu devirdi aman tanrım "beni umursuyormuş gibi konuşma kardeşim simge beni aldattı sen beni siklemiyorsun " dedi ve bu sefer masayı devirdi büyük bi gürultüyle düsen masaya daldım ben bencildim bunu abime yapmamalıydım.

"Abi sakin ol lîtfen dur " diyerek kolunu tutmaya çalıştım bu seferde beni itti " sikeyim lan değer bilmeyen aptalın tekisin "
Dediğini umursamadan beline sarıldım .

"Abi lütfen dur " nefes nefese kalmıştı derin nefesler alıp sakinleşmeye çalışıyordu
"Özur dilerim özür dilerim " diyerek ardı ardına siraladım

Kolları etrafıma dolanınca huzur buldum ama içimde bi şeyler vardı . Bi huzursuzluk

"Tmm abi uyu şimdi ben buraları topliyim" dedim ayrılirken
" tamam sipa bu kadar duygusallık yeter hadi sonra zıbar ama " dedi ve yukarı çiktı.

" hay sikeyim gerizekalı arin aptal arin şimdi boku ye ve temizle buraları " kendime kendime konuşuyorum delirdim şerefsizim delirdim

Yaklaşık 3 saattir evi topladım ve odama çıkıp uykuya daldım.

DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin