Rozdział 3

104 5 2
                                    

Obudziłam się o 6 i zaczęłam szykować się do szkoły. Ubrałam białą bluzkę z napisem ,,Fuck you very much" czarne szorty i moje ulubione czarne,skórzane buty za kostkę z ćwiekami. Zrobiłam lekki makijaż ograniczający się do eyelinera i tuszu do rzęs. Wzięłam plecak i popatrzyłam na zegarek. 6.30.

Mam jeszcze chwilę więc coś zjem-pomyślałam.Zeszłam na dół do kuchni gdzie zastałam Liama pijącego kawę wzięłam jabłko,rzuciłam szybkie ,,cześć" i poszłam do holu. Już miałam wyjść ale zatrzymał mnie Li.

-Vicki podwieść cię do szkoły-zapytał

-Jeśli ci się chcę,ale się sprężaj i dobrze zamaskuj-powiedziałam.Po 5 minutach gotowy Liam otwierał mi drzwi swojego czarnego mercedesa.Chłopak puścił radio gdzie akurat leciała moja ulubiona piosenka Little Mix ,,Black Magic".Zaczęłam śpiewać refren razem z radiem,gdy nagle odezwał się lekko zszokowany Liam.

-Wow!...Nie wiedziałem że umiesz tak świetnie śpiewać -wydusił

-Jeszcze dużo rzeczy o mnie nie wiesz-powiedziałam i uśmiechnęłam się zadziornie.

-Co ty na wieczór karaoke?-zapytał.

-No spoko.To pa-powiedziałam i wysiadłam z auta.Po chwili wpadłam w ramiona mojej przyjaciółki Nicoll.

***********************************

-Hejo! Co to za przystojniak cię podwiózł?-szepnęła ruszając sugestywnie brwiami.Byłyśmy na ostatniej lekcji-fizyce której nienawidzę.

-Powiem ci ale to zostaje pomiędzy nami i nikt się nie dowie ok?-Powiedziałam choć wiem że nikomu nic nie powie.

-Oczywiście że nic nie powiem ani nie napiszę-powiedziała podekscytowana.

-Ten ,,przystojniak" to Liam Payne z One Direction-powiedziałam robiąc cudzysłów w powietrzu przy słowie przystojniak.

-Serio? Nie wkręcasz mnie?-zapytała.

-Mówię serio.Jak chcesz to wpadnij dziś do mnie.Organizuje imprezę karaoke-powiedziałam

-Chciałabym ale muszę zając się młodą-odpowiedziała.Młoda to 13-letnia siostra Nicoll Olivia.

-Trudno to poniedziałku!-powiedziałam i równo z dzwonkiem wyszłam ze szkoły. Przed nią czekali Liam i Niall w bluzach z kapturem i ray-banach.

-Hej chłopaki-powiedziałam i przytuliłam każdego.Wsiedliśmy do samochodu.Pojechaliśmy do sklepu po przekąski na wieczór.

******************************************

O to nowy rozdział! Co wy na maraton z rozdziałami? Napiszcie w komentarzach co o tym myślicie! Marti xx

Belive in your dreams ~L.P ZAWIESZONE DO ODWOŁANIA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz