[23]

4.3K 325 89
                                    

· קים ·

" בייב ? נו בחייך קים ! אני מנסה להיות רומנטי ולהעיר אותך לארוחת בוקר מפנקת את מוכנה להרים את התחת העצלן שלך ממיטה ?! " נראה שג'ייק ניסה להעיר אותי במשך שעות.

אך זה לא הזיז לי, לא התכוונתי ללכת לבית הספר היום . לא במצב הזה לפחות ,

הוא החל לבעוט בי בבעיטות קטנות אל מותני וללחוש כל מיניי כינוים מוזרים אליי.
" קדימה דובשנית, סוכריה , סווטצ'יקס, סוויטי דארלינג-" הוא היה יכול להמשיך עם זה עוד שעות אם לא הייתי עוצרת אותו.
" ממממממ.. " נעצתי בעיטה בירכו, חופרת עם ראשי בכרית ברכה שהריחה כולה כמו ג'ייק.

רציתי להתנהג כאילו אני לא מרוסקת נפשית, לפחות הבוקר הזה.
אך העובדה שאני יודעת את האמת על האבא הביולוגי שלי ואיך לעזאזל הגעתי לעולם שברה אותי יותר ויותר.

חשבתי שהם אהבו אחת את השניה.
אמא שלי אמרה שהוא מת בתאונה , שהם התכוונו להתחתן אחרי שגילו שאני אימי הייתה בהריון .
אך יום אחד הם רבו ואבי יצא נסער מהבית , דקות אחרי זה הוא עשה תאונה ומת.
אמא שלי לא הפסיקה לכנות אותו נחרצות מכיוון הריב האידיוטי שהיה להם לפני התאונה.

לפחות זה מה שהיא סיפרה לי שהייתי קטנה.
אבל לא , נולדתי בטעות. אני כנראה הייתי הטעות שהרסה לאמא שלי את החיים.
כלומר , היא יכלה ללמוד בקולג' לעשות עם עצמה משהוא שהוא יותר ממזכירה משרדית.
לעשות משהוא שהיא באמת אוהבת.

אחרי שאני יודעת את כל זה אני לא יכולה שלא להרגיש אשמה.
טוב , אני יודעת שזאת לא ממש אשמתי אבל איך אפשר להתעלם מהעובדה שאמא שלי הקריבה כל כך הרבה רק בשביל שאני אוולד לחיים האלה?
היא יכלה להפיל אותי אם היא רצתה אך משום מה היא המשיכה לגדל אותי בביטנה

וגם אם זה היה מאוחר מידי להפלה היא יכלה לשלוח אותי לאימוץ.
אבל שוב , היא לא עשתה זאת .

אם כמה שארצה אני לא אוכל לשנוא את האישה שעשתה כך כך הרבה למעני.

אחרי כמה נהמות מרוגזות ממני וגלגולי עיניים ואנחות כאב מג'ייק קמתי מהמיטה הרכה בזעף.

לא הייתי צריכה להגניב מבט אל המראה בכדי לדעת כמה נוראית נראתי.
בסולם מאחת עד עשר ? הייתי עשרים.

נאנחתי ברוגז אל המראה המעצבנת ששיקפה את דמותי העייפה.

רציתי להיות מכורבלת עם ג'ייק במיטה ולא לקום לעולם.

חיפשתי בתיקי את מברשת השניים שלי וכשמצאתי אותה נאנחתי בהקלה.

צחצחתי את שיניי מנסה לא להקיא מהטעם המזעזע של המנטה המשתלב בצורה מזוויעה עם טעם הבוקר המסריח של הבל פי.

והודאתי לאל שלא פתחתי את פי מול ג'ייק על הבוקר כי הוא נדף צחנת בוקר.
סרקתי את השיער עם משהוא שהיה נראה כמו מברשת ואספתי במהירות את שיערי לפקעת עצבנית ומתולתלת.

» TEMPORARY BLISS « StylesWhere stories live. Discover now