[32]

3.2K 294 58
                                    

הארי מיד זיהה את ויולט, עוד לפני שפגש בפניה היפות והמוכרות.
עיניו זזו על מסך המחשב בריפרוף בוהה בכתב המכאני קורא שאת שמה של ויולט באיטיות. הוא ידע מי היא עוד מהרגע הראשון.

**

אמא?"  קים נכנסה אל הבית עם תיק שחור על הגב.
שיערה היה חום גלי ועינייה היו ירוקות בגוון עמוק ואפל, שפתיה היו בהחלט שפתיה של ויולט גם בגופה הזעיר יכולתי למצוא את הדמיון.
שיערה החום הזכיר בצורה מפחידה את שיערי שלי, עינייה הירוקות שבהחלט לא קיבלה מאמא שיקפו את דמותי ורגלייה הדקיקות זעקו 'סטיילס' באיימה.

היא בהחלט הייתה שייכת למשפחת סטיילס,לא היה בזה ספק.

**

קים הסתכלה על הארי במבט חשדני, העובדה שזיהתה אותו הפחידה אותה. אך הסיבה האמיתית שבו הסתכלה על הארי במבטה היתה בגלל שמצאה את דמותה על גופו, היא ראתה חלקים בה, אותם חלקים שמצא במראה כשהסתכלה על עצמה. וזה הפחיד אותה יותר מידי.

"קים" ויולט לעומת זאת הרגישה שהיא רצתה לקפוץ מצוק, היא שמה לב למבטיה החושדים של ביתה ואל המבט המודע של הארי. היא כמעט יכלה לחוש בעובדה שהארי בוחן את קים בקפידה.

הארי היה היחיד שידע את האמת, את כל האמת.

" אני הולכת אל דולי, אני אחזור אחרי הלימודים" מלמלה קים זורקת מבט אחרון אל אימה לפני שצעדה במהירות במעלה המדרגות.
היא יכלה לחוש במצב שאליו נקלעה,אך לא ידעה לפענח אותו.

"כ-כדאי שאני אלך" הארי כחכח בגרונו במהירות, ליבו פעם בכאב ונשימותיו נעשו כבדות מרגע לרגע.
הוא יצא מהבית מבלי לזרוק מבט אחרון אל ויולט, שרק לרגע הרגישה הקלה.

אבל אז קים ירדה.
"הוא הלך?" ויולט זרקה מבט אל תיקה סגול הכהה של קים שהיה מלא בציוד למסיבת הפיג'מות אצל דולי ונתנה לעצמה להתפרק באנחה מיואשת, קים פרשה את זה ככן ומהרה לרדת אל קומת הקרקע על יד אמא.

"אנחנו חייבות ללכת מחר להוריד את הגבס מותק," ויולט נאנחה בסיפוק כאשר קים נתנה לה ללטף את שיערה ברוגע מהנהנת אל אימה בצייתנות.
"אני יודעת, אני אחזור מחר אחרי בית ספר אני מבטיחה." ויולט הנהנה ונתנה לקים לצאת מהבית, צונחת אל הספה ביאוש ועייפות ויולט מסיימת את היום ברגשות מעורבים.

**

הארי נכנס לבית שחלק עם בריטני -אמו של גייק,- שמח על כך שלא נמצאה בבית. הוא לא פחד להודות בליבו ששנא את האשה הזו.

למעשה, הוא שנא את העובדה שהסכים לחוזה המטופש עם בריטיני ומשפחתה.
אבל הארי זכר את החוזה טוב מאוד ואת הסיבה שהסכים אליו.
הוא היה רק נער פשוט עם חלומות גדולים, משפחתה של בריטני הסכימה לעזור לו כלכלית ולהיות התורמים הראשונים והעקריים לחברה של הארי בתמורה לחתונה המיוחלת.

» TEMPORARY BLISS « StylesWhere stories live. Discover now