Q&A

1.8K 68 72
                                    


אוקיי... למה לעזאל הם עושים את זה? הם צעירים מידי!

טוב, תכנית, הם לא עשו כלום...חוץ מכמה נשקות ולחרמן את גייק המסכן רצח.

לאיפה זאין נעלם בכל הסיפור הזה?

לאן הוא אמור להעלם? האמת שלא התכוונתי להרחיב אל זאין ושאר הדמיות המשניות בסיפור כי חשבתי שזה לא יעניין אותכן (למרות שיש מי מלא רעיונות ממש מעניינים לגבי העלילה של כל דמות ואם תרצו אני כן ארחיב אחרי שאני אפתור את העניינים הלא הסגורים של ויולט והארי.

מה לעזאזל קרה בין זאין לטורי לפני כמה פרקים איבדתי אותך

אוקיי,,,, לא קרה בנייהם ממש משהוא אוליי בגלל שטורי לסבית וזאין עדיין מנסה להתמודד עם הנישואים הכושלים שלו.. זאין פשוט ציין שהיא לוהטת רצח ושהוא יהיה עושה אותה אם היא לא הייתה לסבית. (למרות שזה לא נראה שזה עוצר אותו)

למה ויולט בכתה לאמא שלה בתחילת הפרק שלה כשאמא שלבה בכלל לא הייתה בבית?

זאת לא הייתה ויולט זאת הייתה קים (קראתי את זה שוב והבנתי כמה וזה מבלבל)

את כותבת את הסיפר? אם כן מה ההשראה שלך?

אני בשוק בכלל שאנשים חושבים שהסיפור מתורגם וזה רק גורם לי להתגאות יותר וואו.
אז לא, אני כתבתי אותו והרעיון מקורי ולגמרי שלי.

אם היית יכולה היית חוזרת לעבר או לעתיד?

הייתי כנראה חוזרת לעבר כי אין לי מושג מה יקרה מבעתיד וזה דיי מפחיד.

היית רוצה חבר כמו ג׳ייק?

לא.

מה את עושה כשמשעמם לך?

אני קוראת בוואטפד ואם אין מה לקרוא אני באינסטגרם כנראה ואם חרשתי אינסטגרם אז יוטיוב...אני גם מתרגמת, אני עושה דיי הרבה דברים ככה שאני לא משועממת ::))

איזה סרט+סדרה את הכי אוהבת

סרט: כנראה משחק מכור (עם אדם סנדלר)
הוא מצחיק ויפה ואדם סנדלר נצא בו.
סדרה: teen Wolfe כי זה מצחיק ויפה ודילן אוברין נמצא בה.

יש לך חבר/חברה?

Nope!

מאיזה גיל התחלת לכתוב?

לפני בערך שנתיים (גיל 12 או 11) נראלי 12

את אוהבת את 1D (אמ כן,,) מה את חושבת על העזיבה של זאין מאליק? חח מעניין אותי לדעת.

טוב,אני חושבת שזאין אדם בוגר ואחראי לעצמו ואני מאמינה שהוא ידע מה הוא עושה כשהוא עוזב את הלהקה כי לא היה לו טוב שם.
אני לא חושבת שהוא היה צריך להשאר בהלהקה ולסבול ואני גאה בו על האומץ לעזוב.
אני עדיין תומכת ומעריצה גדולה של שניי האומנים.

» TEMPORARY BLISS « StylesWhere stories live. Discover now