[30]

3.1K 327 42
                                    

· violet ·

עמדתי מול בית המלון שבו לואי שכן.
אני אשקר אם אגיד שלא התרגשתי .
הקומה השניה של המבנה התנהלה גם כחדר האוכל בבית המלון וגם כמסעדה מפוארת ויוקרתית שזכתה להרבה תגובות מרשימות.
לא התפלאתי שלואי יכל להרשות לעצו בית מלון עם שם כזה.

קולות הסכום וכלי החרס המתנגשים סביב שולחננו ברעש נעים המשיכו להדהד בחלל.
לואי ישב מולי, שפתיו הדקות האירו בחיוך חצוף כאשר מזג לו עוד יין. זיכרון היין מלילה הגרוע בחיי קפץ מול עיניי, חייכתי אל לואי בבישנות כאשר בחרתי משקה נטול אלכוהול.

אני לא נופלת לטעות הזאת שוב.

יכולתי לראות את פני היפות צוחקות בשאלה כאשר ראה אותי לוגמת ממיץ האשכוליות שהזמנתי.
" א-אני מעדיפה לא לשתות עכשיו"

" אני ומבין ואני מכבד את זה," הוא חייך חיוך זוהר וחם.
" אני מעדיפה להיות פיכחת כשאני מדברת איתך" הוא צחקק והנהן.
" הגיוני,"

"אז," חייכיתי בהתענינות.
"כמה זמן אתה גר בבית המלון?" הוא לגם מהיין בזהירות לפני שענה לי.
"לא הרבה...חודש, אני מניח. אני פה מטעם עסקים"
הרמתי גבה, אז לואי לא גר בלונדון?
"מאיפה אתה?" נגסתי בחתיכת מלפפון ענקית שלכדתי במזלגי.
"במקור? מדונקסטר, אני בספק אם את מכירה את העייריה הזאת. היום אני גר בניו יורק"
הנהנתי כאשר בלעתי את את המלפפון במהירות, להוטה לדבר.

" זה מסביר את המבטא," השבתי בנחת.
הו, צורת הדיבור של לואי הייתה בהחלט מושכת, היה לו קול צרוד וגבוה, ההפך הגמור מקולו של הארי שהיה מחוספס ועמוק.
למרות זאת, שנייהם היו גברים מושכים בהחלט. ( למה אני פאקינג משווה בנייהם )

"ספרי לי קצת על עצמך," הוסיף אחרי שסיפר סיפור מגוחך ומבדר להפליא על עמיתיו לעבודה במשרד בנו יורק.

"החיים שלי לא כאלה מעניינים. אני מזכירה במשרה חלקית ואמא במשרה מלאה."
עיניו שלואי נקרעו לרווחה.
"את גרושה?"
לא ידעתי איך להגיב ממש אל לואי ההמום, בתוך תוכי קוויתי שהוא לא יפתח בריצה כאשר יגלה שיש לי ילדה בגיל ההתבגרות אך ידעתי שזה מה שהוא יעשה, מה שכל הגברים היו עושים.
התחלתי לענות על שאלותיו בחוסר רצון.

" לא אני לא גרושה של אף אחד
(למרות שלא יזיקו לי מזונות .),
יש לי ילדה אחת;קוראים לה קים והיא בת 13 לומדת בתיכון המקומי." התכוננתי אל התגובה הזועמת של לואי אך כל מה שקיבלתי היה.
" את מנסה להגיד לי שגידלת ילדה 13 לבד?" הנהנתי, מופתעת משאלתו.

" כ-כן," הייתי יותר ממבולבלת. אני מתכוונת, זאת השאלה שבחר לשאול ?
"הו,אלוהים, איך לעזאזל עשית את זה? א-אני מתכוון לגדל ילדה לגמרי לבדך"

"לא היה לי ממש זמן לחשוב על זה פשוט עשיתי את זה אני מניחה..." מלמלתי. ראשי מושפל אל צלחתי, ראשי כבד מהמחשבות על לואי קים. ציפיתי מלואי לכל כך הרבה דברים אך אף דבר ממה שחשבתי לא קרה.

» TEMPORARY BLISS « StylesWhere stories live. Discover now